Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 10 maja 2014

Zastępcy HoA

Witajcie, witajcie..
o ile ktoś to przeczyta :3

Przez przypadek (szukając zespołu który brzmi podobnie jak TDA) natrafiłam na jakiegoś bloga. Przypomniałam sobie, o tym.. nie wiem czy jest sens tu pisać :) W końcu czas świetności tego serialu, miną bezpowrotnie. O 4 sezonie nie ma co marzyć, a szkoda.

Jednak Nick, wpadł na "genialny pomysł" aby zastąpić Sibunę losami nowych bohaterów.



Hotel 13 bo tak nazywa się ten serial opowiada o szóstce nastolatków, którzy pracują w pełnym tajemnic hotelu.Od jakiegoś czasu, dzieją się tam różnie dziwne rzeczy a młodzi ludzie postanawiają dowiedzieć się, o co chodzi. No i najważniejsze... za wszelką cenę chcą odnaleźć pokój z numerem trzynastym.

Brzmi chodź trochę znajomo? Moim zdaniem tak! Znów mamy do czynienia z tajemnicami, zagadkami.

Oglądałam jeden odcinek i powiedziałam jedno zdanie "Marna imitacja Tajemnic Domu Anubisa" po czym zła, wyłączyłam telewizor.

Ta złość spowodowana była, przyzwyczajeniem do HoA. Nie wyobrażałam sobie, że to skończy się tak szybko. Po niespełna 3 latach, mało kto pamięta już o Ninie, Amber, Sibunie, Victorze itd. Teraz, losy tej szóstki powinny być przez nas śledzone. Jednak ja, nie umiem się do nich przekonać. Przykro mi.


Mariola.

10 komentarzy:

  1. Oglądałam.
    Jakoś nie umiem nie porównywać tego do Anubisa. Główni bohaterowie okropnie przypominają mi Fabinę, jeszcze inni dokładna kopia Amfie - to tak strasznie widać.
    Ogólnie pogodziłam się z końcem, ale jak już chcą, to niech wymyślą coś oryginalnego i nie zastępują takiego kochanego HoA jakimś szajsem. Wątek pomysłowy, okej, ale wszystko inne zerżnięte. Nie wiem, czy to po to żebyśmy tak nie tęsknili, ale marna kopia nie zastąpi oryginału, cóż.
    Możemy zobaczyć "nowych" Fabiana, Ninę, Amber, Alfiego, Jeroma, Willow, Victora i Trudy, bo to ich udało mi się wynaleźć wśród nowicjuszy.
    Tęsknie za tym wszystkim...
    Ale nie ma po płakać, bo poznałam fajnych ludzi, z niektórymi utrzymuję kontakty do dziś, więc... Nie wszystko jest takie złe.
    A sentyment zawsze pozostanie.
    Wgl to się za Tobą stęskniłam, nie miał kto mnie od mopów wyzywać noms : (
    Mariolka i Agatka się bulwersują -> trzeba bunt zrobić, Hotel 13 z anteny zdjąć, bo mi się piękne czasy przypominają i mi smutno. Biedna psychika oł.
    Kocham sb Ciebie zawsze i wszędzie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mopsiku kochany, miałam ogromną nadzieję że to przeczytasz i się odezwiesz! Nawet nie wiem, ile razy myślałam co u ciebie :) <3
      Bardzo nie spodobał mi się, pomysł z fabułą trzynastki. Żenujące. Sam pomysł, żeby nastolatków wysłać do pracy w hotelu- całkiem spoko. Ale można, by to poprowadzić inaczej! Wydawało mi się, że może będzie to jakieś fajne, ale myliłam się. Nawet ich uniformy! CZERWONE, BIAŁE, ZŁOTE ELEMENTY! To mnie najbardziej w oczy kuje, że nawet ich ubiór obowiązkowy jest tak podobny do mundurków z TDA.
      Mi też się tęskni za blogowaniem, za czekaniem na wyznaczoną godzinę, za emocjami, za godzinnymi przeżywaniami. :(
      Oł biedna ta nasza psychika Agatko :( :*

      Usuń
    2. Mopsik jest wszechobecny.
      Myślę, że fabuła jest naprawdę fajna, ale podobieństwo do HoA razi moje zacne, zielone oczyska.
      Świat jest podły, cóż.
      Ale ja Cię mocno kooocham <3 ^ ^

      Usuń
    3. Najlepszy Mopsik :*
      Jak ktoś wcześniej nie znał HoA ( dziwne prawda o.O) to na pewno wyda się to dla niego ekscytujące.
      Moje zielone i duże oczy, też narażone są na ból :D
      Uwierz mi, że ogromnie się cieszę, że mogę odświeżyć kontakt z Tobą! Z Zuzią piszemy ciągle, ale brak Ciebie był dla mnie dobijający :( Nie znałyśmy się podczas prowadzenia bloga, za dużo ale i tak cię pokochałam za Twoją osobowość <3 ^^

      Usuń
    4. Ja mam pewne wątpliwości co do osobowości, bo jak patrzę na swoje stare posty, to aż się siebie boję.
      No paczaj, obie mamy oczka zielone, nawet z lipca obie jesteśmy - wiedziałam, że mam zaginioną siostrę.
      HoA był jednym z najlepszych seriali jakie widziałam - pierwszy sezon szczególnie. Chyba mam za duży sentyment do Anubisa, no ale...
      Boże, nic nie mówię, bo się na pięć stron rozpiszę.
      Mopsik pozdrawia.

      Usuń
    5. Zaginione siostry od innych matek i ojców <3 Najlepsze :*
      Ojj.. ja też się zmieniłam, mam nadzieję że nie na gorsze ._.

      Usuń
  2. Kiedyś (za czasów tda) czytałam twojego bloga.co jakiś czas tu powracalam ;) i teraz znów zagościłam i przeczytałam wszystkie wymyślone przez cb dalsze ich losy. cudowne! tylko...prosiłabym o dalsze odcinki ;/jeśli chcesz mogę ci zaproponować współpracę, wiesz obserwatorzy itd. chętnie Ci pomogę ale odpisz mi tutaj :) będę czekała dopóki nie odpiszesz i będę sprawdzała codziennie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam wszystkie odcinki Hotelu 13 i tak szczerze mówiąc ,podoba mi się. Czasem mam takie wrażenie jakby Anna zastępowała Ninę, Victoria - Amber xd , Flo - Alfiego, Richard - Victor xdddd ... Hehh. Ale nic nie mam do tego serialu, bo wiem ,że oglądając to ,w duszy ogladałam TDA
    Lubię goo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, no widzę tu jakieś dyskusje, których nie powinnam przegapić ^^ Powiem Wam, ze obejrzałam cały sezon Hotelu 13 i bardzo lubię ten serial. To prawda, jest bardzo podobny do TdA, ale czy to zle? Brakuje mi kolejnych przygód Sibuny, dlatego poniekąd mozna je zastąpic Hotelem 13. To zalezy jak kto na to patrzy :-) Ja tez czasem zaglądam na tego bloga, nie wiem w sumie czemu nadal nie usunęłyśmy go,ale cóż, moze powinien jednak zostać. :)

    POZDRAWIAM WSZYSTKICH, po kilku latach jak widze tego bloga to nie wierze ze to my to wszystko napisałyśmy. Na prawde. teraz zyje zupełnie innym zyciem, to wydaje mi sie tak bardzo Anubisowe xD
    Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż Anonimku, czy warto? Oczywiście, fajnie by było dla was popisać.. ale czy ktoś by pamiętał o tym? Mam teraz dużo czasu, kiedy nie latam jak poparzona na próby i pod sklep (spokojnie! leje się tam tylko cola i helenki za złotego^^ ) Hmm.. niby bym chciała, ale mam wątpliwości ;)
    Zuzia.. Usunąć? Nigdy. :D Niech siedzi i będzie piękną pamiątką tego, jak serial i telewizja może połączyć ludzi :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy