Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 11 lipca 2013

7.Dom "zjawy"

Hejka hejka!
Wczoraj brakło mi czasu (tyle ile potrzebowałam do napisania odcinka).Są wakacje a ja nie chcę ich spędzać cały czas przy Internecie.



7.Dom "zjawy"
Śniadanie przebiegało w spokoju.Każdy raczej skupiał się na swoim talerzu niż na psotach czy rozmowach.Można to też tłumaczyć tym, że każdy członek Sibuny rozmyślał o zagadce natomiast Mara rozmyślała o sytuacji sprzed paru chwil.
-Dobrze się czujecie? Tacy cisi jesteście.- zauważyła zatroskana Trudi donosząc na stół talerz świeżo upieczonych tostów.W odpowiedzi uzyskała pomruki i potakiwania.A ponieważ z dalszej konwersacji raczej nic by nie wyszło opiekunka domu zniknęła tak szybko jak się pojawiła.

---

Około godziny jedenastej w pokoju Fabiana i Eddie'go zapanował czysty chaos.
- Jak to zgubiłeś!?- zdenerwowany Eddie raczej nie był od rana w nastroju a teraz jeszcze to.
-No...ja nie wiem tak? Rano jeszcze trzymałem w ręku...- zaczął tłumaczyć się Fabian przeszukując szufladki
-Człowieku! O czym ty myślisz!? - zirytował się jego przyjaciel.Nogą przesuną stertę podkoszulków, które przed chwilą spokojnie siedziały na sowim miejscu w szafie.
Fabian nic nie odpowiedział.Nie miał co.Przecież jeszcze parę godzin temu  patrzył na tą cholerną kartkę zastanawiając się co może oznaczać jej przekaz.Jak wytłumaczyć reszcie że zgubił wskazówkę?
-Przypomnij sobie gdzie ostatnio położyłeś.- Eddie zmienił ton  głosu  z rozzłoszczonego na błagalny i spokojny.
Rutter usiadł na łóżku, po czym rozejrzał się w około.Wziął głęboki oddech i zamkną oczy by przypomnieć sobie co i jak.
-Huh...przyszedłem ze zebrania, usiadłem tak ja teraz, patrzyłem na tą kartkę, odłożyłem ją na półkę...-tu przerwał i zmarszczył czoło co przekonało jego przyjaciela że myśli- wziąłem księgę o Egipcie i powrotem wskazówkę...- otworzył oczy z przerważeniem- Jest w spodniach.W kieszeni!
-No to sprawa wyjaśniona.A teraz daj ją musimy się zastanowić.- ponaglił uradowany Eddie.
-No nie będzie to takie łatwe...oddałem je do prania.- tu skrzywił się na samą myśl że teraz przez niego stanie się coś złego.
-To an co czekamy!?Biegiem!
To mówiąc wybiegli w kierunku pralni zostawiając bałagan i na wpół otwarte drzwi do pokoju.

---

Willow weszła do łazienki.Jej ręce były całe pobrudzone farbami.Czerwone, zielone, fioletowe, niebieskie, pomarańczowe, żółte i różowe palce odkręciły kurek z ciepłą wodą zostawiając na nim  tęczowy ślad.Dziewczyna nie przejęła się tym za bardzo, nucąc dokładnie czyściła ręce.Kiedy po chwili ręce odzyskały swój dawny kolor popatrzyła do lusterka.Z przerażeniem uznała że w lusterku widzi jeszcze jedną twarz.Odwróciła się jednak nikogo nie zobaczyła.Na plechach poczuła nieprzyjemny dreszcz.Zakręciła kran po czym wytarła ręce w najbliższy ręcznik i wybiegła tak szybko jak tylko mogła.
-Opary farby.To tylko zwidy spowodowane farbami.A Mara mówiła że plakatowe będą lepsze.- powtarzała parę razy a gdy przerażenie zniknęło na jej twarzy znów zagościł uśmiech.Zapomniawszy o brudnych kurkach weszła do pokoju, jednak te były już czyste o czym nikt nie wiedział.



Przepraszam że taki krótki.
SIBUNA <33

Mariolaa

8 komentarzy:

  1. Czasem trochę mi przeszkadza, że zdania są trochę źle posklejane, ale ogólnie to całkiem mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie się to czyta


    pozdrawiam ;)
    K

    OdpowiedzUsuń
  3. miło się czyta :) Genialny nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. SPAM!
    Natalie Styles, 22 lata. Śpiewa. Pewnego dnia idąc Natalie wpada na miłość swego życia nie wiedząc o tym. Jest nim Harry Styles zakochują się.. 2 miesiące później on się jej oświadcza, po kolejnych 2 miesiącach biorą ślub. Natalie rodzi córkę. Taylor celem jest zadanie rozbić ich związek udaję się jej ciążą. Mówi że to dziecko Hazzy. On jej wierzy. Ma dojść do rozwodu ale po miesiącu Harry się o wszystkim dowiaduje.. Są znów szczęśliwi lecz to szczęście psuje wypadek Hazzy. Leżał prawie miesiąc w szpitalu. Natalie godzi się z Taylor. Po czasie Natalie zachodzi w ciąże.. Ona wyjedża w trasę a Harry zostaje z córką którą porywają. po 8 miesiącach Natalie rodzi Edwarda... Ale to nie koneic problemów....Chcesz wiedzieć więcej, czy to będzi zdrada czy problemy finansowe, zniknięcie, zabójstwo,porwanie,samobójstwo wejdź na bloga..http://ja-i-1d-by-radocha-and-horanowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello.This post was extremely remarkable, particularly because I was looking for thoughts on this subject last couple of days.


    My site ... filme x black gratuit

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy