Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 22 czerwca 2012

Przepraszam+KONKURS

Hei. Przepraszam Was, że dawno mnie nie było :(
PRZEPRASZAM!


Konkurs! Na....... Współwłaściciela.
Nie daję rady, piszę rzadko. Ostatnio niestety zrezygnowałam z mojego drugiego bloga, z powodu braku komentarzy.


I etap
Aby pisać na blogu napisz maila. Zawartość:



  1. Imię
  2. Wiek
  3. Blogi, które prowadzisz/prowadziłaś (pytanie nieobowiązkowe)
  4. Strony z których czerpiesz informacje, zdjęcia, gify.
  5. Czy masz możliwość podpisywać zdjęcia?
  6. Dlaczego powinnam Ciebie wybrać?
  7. W jakich odstępach czasowych możesz pisać notki?
  8. Jak trafiłaś na mojego bloga?
  9. Czy w wakacje też możesz pisać?
  10. Post ze zdjęciami, gifami, scenariuszem i kilka informacji. (z jakiej strony)
Konkurs odbędzie się jeśli zgłoszą się co najmniej 3 osoby.
Osoba, która nie odpowie na te pytania, nie będzie brana pod uwagę.
Czekam do 1 lipca!
Drugi etap już 5 lipca!






Aliciaa. <33

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi ;) Czekam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłosiłam heh

    radoha6:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwalił mnie początek : "Siemka to ja radoszka z bloga..." :)

      Aliciaa.

      Ps: Czekam na zgłoszenia ;)

      Usuń
  3. www.tajemnicedomuanubisa951.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. No wież ja już taka jestem śmieszna radosna dlatego jestem radoszka

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy