Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rozmowa.

Hejka,
Dzisiaj wlota na chatę do kompa, notka i zaraz będę komentować :)
Od dzisiaj (może) będziecie mogli zostawiać linki do swoich blogów, gdzie mam komentować :)


 Zaczynam poważnie komentować, i liczę na rewanżyk :DD



Skoro już mój  blog pada, to chcę wiedzieć co Wam się w blogu podoba, a co byście zmienili. Nie chodzi o wygląd, tylko o to co piszę ;)


Liczę na Wasze liczne komentarze.

Jutro biorę się za wygląd ;)

Aliciaa.

6 komentarzy:

  1. CO Bym zmienniła powiem szczerze ale nieobraź się prosze!!!!Więcej z życia aktorów bym dodała i np.coś o nietypowych parach z TDAnp.Amber chodzi z Fabianem albi Jeromem i opisać tom pare

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Moniką!!!! A może jeszcze scenariusze , zdjęcia , i naprawdę świetny pomysł z nietypowymi parami!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z monika i marzeną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zgadzam z powyższymi komentarzami ;) Na blogu mi się wszystko podoba, włącznie z właścicielką ;**

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ali, nie mów tak! Nie jesteś głupią debilką, jak się nazwałaś, tylko ja miałam zły dzień i wszystko, co mi jeszcze ten dzień pogarszało miało na mnie zły wpływ... Przepraszam, mam nadzieję, że nie gniewasz się za to, że dopiero teraz o tym piszę, ale gdzieś mi to umknęło... ;C

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm nie potrzeba niczego zmieniać :) nie rób niczego na siłę ;))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy