Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 14 czerwca 2013

Mabian kiss... Nie żyję.

Skąd się wziął?  Seriosly?  I WŁAŚNIE CAN `T.  Film jest prawdziwe gówno.
Seriosly?

Nie żyję. 

Nie czekam do poniedziałku. Nie obejrzę tego... że aż się nie wyrażę.

Mam zryty humor na weekend. Jeszcze brakuję Jeroya, i już spieprzone całe życie.

Nie wierzyłam. Myślałam, że to tylko głupie plotki, ale... Jedyne słuszne wyjście to iść się powiesić.

Przepraszam bardzo, ale cały czas wierzyłam w starą magię TdA, która okazała się być jedynie ulotną chwilą...

Sezon 3 podzielił fanów. Wcześniej, akcja rozgrywała się wokół 4 konkretnych par: Fabiny, Jary, Peddie oraz Amfie. Zawsze ktoś miał swoje pomysły (Palfie, Jamber), ale z nikim się o to nie kłócił, bo szanse na ich pojawienie były nikłe. Aż tu nagle wystartowały Mabiany, Jeroye itp. czyli te wyimaginowane dzieła fanów.

Sorry, ale PO JAKĄ CHOLERĘ JEROME CAŁE SEZONY UGANIAŁ SIĘ ZA MARĄ, FABIAN ZA NINĄ, A ALFIE ZA AMBER JEŚLI TO WSZYSTKO MIAŁO ZOSTAĆ ZNISZCZONE?

Bez urazy, ale serial zmienił się w, za przeproszeniem, prawdziwe gówno, bo zignorowano wszystkie jego dotychczasowe logiki. Na nich HD lecą powtórki 2 serii. Po prostu ryczę jak na nie patrze. Wszystko legło w gruzach.

Dzięki Bogu, że przynajmniej Peddie ocalało.

Nie wiem czemu poprzednia scenarzystka nie mogła napisać wszystkich odcinków 3 sezonu (jej było tylko 5). Ale to co się stało, zmasakrowało HoA. 


Żegnajcie... Na zawsze. Naszych ukochanych par nic już nie uratuję. 

Pamiętajmy tylko o tym, że to właśnie dzięki tej czwórce, tak bardzo kochaliśmy TdA (nie wspominając o zagadkach). Bardzo was proszę, nie zapominajcie o nich. Na przekór wszystkiemu co fałszywe.

Proszę.

Sapphire.





14 komentarzy:

  1. ŁO KURDE Z KRZESŁA SPADŁAM.
    Ej no, co jest? Że niby TO ma zastąpić nam Jarę i Fabinę? Oooo, co to, to nie! >:C
    Ja jednak z niecierpliwością czekam na film. Wezmę sobie popcorn i będę się śmiać.
    Będę się śmiać, kiedy Mabian się pocałuje, bo to nierealne.
    Będę się śmiać, kiedy okaże się, że Jeroy znowu jest razem a Jerome ma w dupie zagadki i tajemnice, bo przecież był w to wciągnięty przez całe dwa sezony.
    Będę się śmiać, gdy końcową sceną okaże się 'potańcówka nowych par', czyli Joy z Jerrym, Mary z Fabianem i Alfiego z Willow - tak ci tępi debile chcą zakończyć te trzy niepokonane serie? Na durnym tańcu?
    Będę płakać ze śmiechu, gdy Jerome nie zwróci najmniejszej uwagi na Marę. Ehh... a także, niestety, nie tylko ze śmiechu...
    Na to czekaliśmy? Nie. Czekaliśmy na powrót Niny i Amber. Czekaliśmy na wspomnienia Jary. Czekaliśmy na Micka i Joy. Czekaliśmy na pożegnania przed rozstaniem się prawdopodobnie na zawsze, a nie na taniec...
    No i teraz dziękuję bardzo, scenarzyści, mam wszystkich gdzieś. Jak na złość będę lubić i Fabinę, i Jarę, i Peddie, i Amfie. Co te pary wam zrobiły, że je tak brutalnie usuwacie?

    Dużo by pisać...
    Po prostu dzięki, że jesteś, Sapphire :))

    Sprawdź e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  2. RZYGAĆ MI SIĘ CHCĘ WIDZĄC TEN, AHH ALEŻ SŁODZIASNY KISS MABIANA! -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale coś nasz Jeromeo z Joy chyba nie do końca happy jak do Cassie zarywał ;__;

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to możliwe,że się pocałowali,skoro na początku filmu Fabian był jakby zły na Marę,że wybrali ją a nie jego,potem gadali może trochę,bo była w Sibunie,a pod koniec BUM są razem,idą razem na bal obejmują się i całują?! Czy ja coś przegapiłam? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Umarłam! ;c Pogrzebcie mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z wszystkimi komentarzami powyżej. Mimo, że nie lubię Peddie jest to ostatnia para dzięki której w ogóle czytam o tych "bredniach" które dzieją się w serialu. Nigdy bym się nawet nie odważyła obejrzeć choć jednego odcinka! Te nowe pary są do... aż nie chce dokańczać bo wstyd.
    A ten cały film to sobie mogą wsadzić...! Nie na to czekałam! Miała nadzieję, że w filmie będzie Amber i Nina! A nie jacyś nowi bohaterowie o których nie było ani jednej wzmianki w serialu! Nigdy przenigdy nie obejrzę! Nie chce dostać załamania nerwowego -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Szloch szloch TT,TT Jak ci pojebani scenarzyści mogli tak zrobić?! nadal płaczę T,T

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nawet lubię Jeroy ale szkoda że Amfie już nie ma.
    :( A Fabina nie istnieje.
    Ale kto wie może na samym końcu okażę się że Jara wróci <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website is fantastic,
    as well as the content!

    Feel free to surf to my site ... LG 42LS5600 TV

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie, nie!!! DLACZEGO??? Szlochu, szlochu, szloch. To jest takie... Gdyby ktoś mi powiedział jeszcze 2 lata temu, że w Anubisie będą Jeroy'e i Mabian'y to bym go wyśmiała. Bo to powstało po prostu z...NICZEGO! Pstryku, pstryk mamy Walfie i resztę całej zgrai. Minęło już trochę czasu, ale ja nadal nie mogę uwierzyć jak to się w ogóle stało! Zróbmy sobie film, może oglądalność nam się zwiększy. No chyba nie! Jak moją wystawiać słitaśne Mabiany to... Szkoda gadać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Umarłam z tb...
    Ja chce Fabinę! Ja chcę Amfie! Ja chcę Jarę! Bo jak to wyżej ujęłaś: "PO JAKĄ CHOLERĘ JEROME CAŁE SEZONY UGANIAŁ SIĘ ZA MARĄ, FABIAN ZA NINĄ, A ALFIE ZA AMBER JEŚLI TO WSZYSTKO MIAŁO ZOSTAĆ ZNISZCZONE?" W 100% sie z tb zgadzam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra Jeroy niech sobie już tam będzie ale Mabian i to Kiss??? Zabije Waldzia !!!!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy