Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Odchodzę / Smerfetka290101

Cześć, pisze do was Smerfetka290101. Jak widać po tytule posta- odchodzę z bloga. Nie wykluczone jest jednak, że okazyjnie napiszę tu notkę, np. po zakończeniu 3 sezonu albo po "odcinku specjalny". Nie wątpliwie chciałabym też dokończyć wam opowieść o Susan i Lukasie, więc wierzcie mi, że jeszcze tu napiszę. Niestety widzicie sami co się dzieje- notki nie pojawiają się zbyt często. Praktycznie raz na 2-3 miesiące. Więc moją decyzją jest, że oficjalnie odejdę, ale na pewno na blogu będę się pojawiać nie jeden raz, może zmienię coś w wyglądzie, napiszę notkę, wstawię ankietę... 

Na moje miejsce zostanie przyjęta 1 osoba, ale porozmawiam z Mariolą, czy ona też nie pójdzie na taki układ jak ja-wtedy przyjmiemy 2 osoby. Po zakończeniu roku (po 28.06) wstawię notkę z dokładnymi informacjami dotyczącymi zgłoszeń. Na razie zgłoszeń nie przyjmuję. Już 5.07 wyjeżdżam do Kielc na warsztaty, więc pomiędzy 28.06 a 4.06 pojawi się post, a w nim informacje. 



Jeszcze przed zakończeniem notki chciałam się z wami podzielić moimi doświadczeniami, i polecić parę rzeczy. :)


1. Poza TDA oglądam również dwa inne seriale.


* Pamiętniki Wampirów   KLIK

Pamiętniki wampirów (The Vampire Diaries)

Pamiętniki wampirówPo niemal półtora wieku Stefan Salvatore powraca do swojego rodzinnego miasteczka. Poznaje tam Elenę. Jej twarz do złudzenia przypomina wampirzycę, która uczyniła go nocnym łowcą. Do miasteczka powraca również brat Stefana - Damon. Niezwykły plan, który Damon zamierza wprowadzić w życie odkryje tajemnice z przeszłości oraz pociągnie za sobą wiele ofiar, gdyż powiedzenie "dążyć do celu po trupach" traktuje on wyjątkowo dosłownie. Oprócz Eleny, Stefana i Damona poznajemy również ich mieszkańców miasteczka Mystic Falls. Jeremy, młodszy brat Eleny, którego rozpacz po tragicznej stracie rodziców popycha w kierunku narkotyków. Matt, który pomimo iż nie może zaakceptować faktu, że jego związek z Eleną rozpadł się, nadal stara się być jej przyjacielem. Bonnie, która przypadkiem odkrywa iż ma zdolności magiczne. Caroline, beztroska blondynka, która choć nikogo i niczego nie potrafi traktować poważnie, w skrytości ducha marzy by stać się kimś lepszym, aby zasłużyć na miłość. Tyler, który choć wychowany został w szanowanej rodzinie nie potrafi okazywać szacunku zarówno własnej dziewczynie, jak i kolegom. W żyłach każdego z nich płynie krew ich przodków, którzy w 1864 roku znali wampirzycę Katherine i braci Salvatore. 
















































* Słodkie kłamstewka



























Słodkie kłamstewka (Pretty Little Liars)


Słodkie kłamstewkaSerial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę...
































2. Słucham wiele różnej muzyki, ale jak każdy mam swoich faworytów. :)




















* Whitney Houston - znacie ją zapewne z piosenki "I will always love you"


* Alicia Keys - to ona śpiewa "Girl on fire" , "No one" oraz "If I ain't got you"     KLIK


* Enej  - do ich repertuary należą : ostatnio bardzo znany przebój "Skrzydlate ręce" oraz wcześniejszy         "Radio hello" KLIK

Lubię również Marylę Rodowicz oraz Bajm, ale moimi faworytami są ci powyżej. :)




































3. Są dwa programy telewizyjne, które faktycznie lubię/lubiłam  oglądać.



















*The voice of Poland 










* Bitwa na głosy      










































4. Książki... :) Bardzo lubię czytać, więc trochę się tego nazbierało. (:





















*Harry Potter (J.K Rowling) - seria książek fantastycznych i przygodowych, o których na pewno każdy z was słyszał. Serdecznie polecam! Seria zawiera 7 części.
*Pamiętnik Nastolatki (Beata Andrzejczuk)- seria książek, czyli "pamiętników" pisanych przez pewną nastolatkę, opisuje ona w nim różne sytuacje, uczucia i emocje z jej życia. Seria zawiera 8 książek.
*Bezimienna (Hanri Magali) - współczesna powieść przygodowa, z wątkami paranormalnymi opowiadająca o losach pewnej Zuzanny, która odkrywa w sobie niezwykłe zdolności...
*Władca Lewawu (Dorota Terakowska)- książka, której głównym bohaterem jest Bartek, 13 letni chłopiec pochodzący z Krakowa, mieszkający w Domu Dziecka, który nie wierzy w to, że jego rodzice nie żyją, i za wszelką cenę chce ich odnaleźć. Podczas poszukiwań trafia do innego wszechświata, jakby lustrzane odbicie...
* Dzieci z Bullerbyn ( Astrid Lindgren) - opowiada o przygodach dzieci, mieszkających na małej wsi.
*Opowieści z Narnii ( C.S. Lewis) - 7 częściowy cykl książek opowiadający o przygodach czwórki rodzeństwa, którzy odkrywają inny świat- Narnię.
































Ahh... No i to na tyle. Chciałam trochę urozmaicić tę notkę, mam nadzieję, że mi się udało. Życzę wam miło spędzonego ostatniego tygodnia w szkole, nie długiego zakończenia roku ;D, zdrowia, spełnienia marzeń, dobrych przyjaciół i wszystkiego najlepszego. Zaglądajcie na naszego bloga czasem, bo już niedługo zaczniemy nabory na bloga, o czym będzie osobna notka. :)
































Do napisania :**, Smerfetka290101











3 komentarze:

  1. Jak ja kocham te dwa seriale <3
    Szkoda że odchodzisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że odchodzisz, ale czy jeśli tak, to chyba 2 pozostałe dziewczyny powinny wybrać a nie ty?
    Idziesz a mimo to mówisz że będziesz jeszcze pisać?
    Raczej nie rozumiem. JEśli odeszłaś, decyzje na temat dalszego losu tego bloga powinnaś zostawić w rękach innych autorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mogłaś nie zrozumieć, więc pozwól że wytłumaczę ci co miałam na myśli. Odchodząc przekazuję wam, że nie macie co liczyć na razie na moje aktywne współtworzenie tego bloga. Nie zmienia to jednak faktu, że nie chcę się z tym rozstawać, więc w wolnej chwili z chęcią tu zagoszczę. Mam również nadzieję, że wrócę tu na stałe, aktywnie biorąc udział w życiu bloga, ale teraz nie mam takiej możliwości. Co do przyjęcia innych osób: w gruncie rzeczy masz zdecydowaną rację, ale zauważ, że to ja zawsze na tym blogu zajmowałam się organizacją takich rzeczy, a ponieważ na razie nie mam zamiaru odchodzić "na stałe", to myślę, że nic się nie stanie jeżeli ja się tym zajmę. Poza tym, doborem zajmuję się ja, ale zawsze przesyłam dziewczyną informację kto się zgłosił, i kogo ja bym typowała dalej, a one mogą podać swoją propozycję, zgodzić się ze mną lub też nie, więc w gruncie rzeczy zajmujemy się tym wspólnie, o tyle że to na mój mail wpływają zgłoszenia. W razie gdybyś chciała się jeszcze o coś dopytać pisz, z chęcią odpowiem na wszystkie niejasności. (:

      Smerfetka290101

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy