Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 28 czerwca 2013

Wszyscy się żegnają...


Czy tylko ja zauważyłam, że dzisiaj panuję mania zamykania blogów? No fakt, ostatni odcinek (będzie jeszcze film w polskiej wersji językowej) Anubisa, załamka. Jeszcze trochę a na bloggerze, zostanie tylko głupia Sapphire, wiecznie narzekająca na to, jak bardzo nienawidzi świata. Biedni...

Definitywnie pożegnam się z HoA, dopiero po filmie. O Jarze nigdy nie zapomnę, zawsze będzie żyła w moim sercu <3


dziękuję za wszystko, co nam dał.

Mimo, że nie zawsze działo to, co uważałam za słuszne, już do końca życia (może dłużej ^ ^) będę Sibuners. 

Chciałam was bardzo przeprosić, za moją wieczną huśtawkę nastrojów i, na ogół kiepskie humorki. Mam świadomość, iż mój styl pisania, bardzo często irytuje, jednak nic na to nie poradzę. TdA zostało zmasakrowane przez nowych scenarzystów. 
Bardzo dużo piszę o Marome... Uwielbiam wszystkie pary, ale Jarę najbardziej i to tak samo z siebie wychodzi. Czuję się z nią bardzo zżyta, dlatego większość notek jest o niej c:
Nie mam nic przeciwko fanom Mickary (para, jak dla mnie, nudnawa, ale przynajmniej jakaś przestrzeń czasowa była zachowana), lecz dość często wykłócam się z Jeroy shippers. W godzinę nie da się zakochać, taka prawda. Zwyczajnie tęsknie za starą atmosferą HoA <3

Na razie nie planuję odejścia, jednak kto wie... Jeśli miałabym się pożegnać, to po polskiej premierze filmu.
Myślę, że należy wam się zasłużony odpoczynek ode mnie ^ ^

Także pożegnamy się dopiero po ostatnim materiale o HoA, czyli filmie. 

Kocham was 


4 komentarze:

  1. Tak, wszyscy odchodzą - ja też :(( Takie życie, ja przestałam loffciać HoA kiedy ujrzałam 3 sezon. :(( A ty nie masz nudnych notek , są bombowe :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Sibuna na zawsze w naszych sercach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Film już był. Wczoraj po ostatnich odcinkach wyemitowali

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś to musiało nadejść.!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy