Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 13 kwietnia 2013

Data premiery+przeprosiny

Witajcie. Dziś wiadomo mi, że data premiery HoA w Polsce to 6 maj. Mam nadzieję, że to już ostateczna data...

Chciałam was przeprosić, że piszę tak rzadko i nieregularnie. Musicie przygotować się, że niedługo odejdę... Ale na razie się tym nie przejmujcie.


Przygotowałam dla was zabawę. Ponieważ tak dawno się w nic nie bawiliśmy dzis trzeba to zmienić. :)

Zabawa polega na skojarzeniach. Ale nie jest ona taka prosta... Ja podam wam słowo które totalnie... jakby do niczego nie pasuje. Waszym zadaniem jest napisać w komentarzu skojarzenie do tego słowa, związane z HoA. Najtrafniejsze skojarzenia zostaną nagrodzone. :)

ŚNIADANIE

Powodzenia,

Smerfetka290101

4 komentarze:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy