Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 16 kwietnia 2013

Dom Anubisa na sprzedaż!


Ale mam news'a! Wyobraźnie sobie, że DOM ANUBISA jest na sprzedaż!


Mamo, tato pakujmy walizki! Jadę mieszkać w Anubisie! This is Sapphire house! Będę zapraszać ekipę na potańcówki (Waldziz nie dotyczy)! Chemm tak mieszkać <3 Eugene Simon chodził po TEJ podłodze... *_* Jestem w niebie.

Ale zaraz zaraz... skoro sprzedają Dom Anubisa, znaczy, że... nie będą już kręcić?! To po cholerę rozdzielali Jarę?! Idę tam do nich! Teraz mam powód, bo kupię sobie ten dom ^ ^. Zamieszkam w pokoju Jerusia albo tajniackim gabinecie Victor'a. I bar szybkiej obsługi w piwnicy... Hyhy ^ ^

Tutaj macie scenkę finałową z 3 sezonu:

Moja reakcja:

Fabian kiedykolwiek gadał z Marą? Ja kojarzę tylko to zdanie z torebką (2 sezon, odcinek z balem). POBRUDZIŁ GĘBĘ BITĄ ŚMIETANĄ, A TA SIĘ W NIM ZAKOCHAŁA?! Boże, daj ludziom rozum. 

Ostatnio jeden miły Anonimek przesłał mi pewne zdjęcie, dzięki któremu jestem autentycznie wzruszona:


"To jest popularne"
"To było popularne"
"To zostanie na zawsze w naszych sercach."

Jezu, jakie to śliczne <3 Ostatnio rozklejam się na każdym takim obrazku ^ ^. Piękny... bo prawdziwy. Pieprzyć tą popularność, ona kiedyś przeminie. A Jara nie... ^ ^ I niech się scenarzyści jarają, że mają swoje mega popularne Jeroy. Szybko przeminie, tak jak w przypadku Willome. Już nikt o nich nie mówi, a wszyscy tak ich kochali. Wierni fani ^ ^

Tak żeby nie było smutno, na zakończenie jakiś pozytywny filmik:
<3

Do napisania.
Sapphire <3







9 komentarzy:

  1. nie 4 seson che amber i wszystkich których nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. I oni psują praktycznie wszystkie pary w Anubisie, zmieniają charaktery, usuwają stare... A teraz kurde chcą nas dobić i wystawiają na jakimś brytyjskim Allegro Dom Anubisa D:<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w dupie ten 4 sezon ! Niech sprzedają,przynajmniej mam gwarancję że nie będzie więcej cudownego Jeroy... Ale jednak;OOOOO JAAAAA !! Sapphire,zrobimy zrzutę na Anubisa i się przeprowadzamy,MClarke zabieramy ze sobą i razem we 3 będziemy knuły jak zemścić się na Waldziu.Muahahahahaha ^^
    Jakby co to Eugene'a można sobie wypożyczyć? Bo jakby co to ja chętna xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by było mieszkać w Domu Anubisa... Ci cholerni reżyserzy! Co jest fajnego w Jeroy???

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jaram się Jarą :33

    I też chce mieszkać w Anubisie xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 sezon:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Będzie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to nie prawdziwy dom anubisa obejrzyjcie sobie zdjęcia w zoopla ! To jakaś tandeta chyba bo w środku jest zwykły inny dom! I ta szkoła też niby na sprzedaż! Tam też jest jakiś dom!! Oni chyba tylko filmowe te z zewnątrz , a kręcili jeszcze gdzie indziej . I w domu który pewnie nie wyglądał jak dom anubisa ze środka , a kręcili sceny na dworze..tam,

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy