Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 2 kwietnia 2013

Ehh... Zmiana daty

Hej. Na wikipedii została wprowadzona data zakończenia 3 sezonu w Ameryce, jest to 12 kwietnia. Za to zmieniono datę rozpoczęcia go w Polsce. :/ Zamiast 15 kwietnia jest napisane maj 2013r. bardzo precyzyjna data -,- W każdym razie tyle się dowiedziałam. Wstawię wam parę zdjęć i spadam, bo jutro niestety do szkoły :/ :/ :/


Jeroy




Willome



Z dwojga złego którą parę wolicie?


Smerfetka290101
Zuzka :*



6 komentarzy:

  1. 3 sezon w Polsce nigdy nie miał zacząć się 15 kwietnia.. 15 kwietnia to data dla UK.. polski Nick mówił jakoś na początku lutego, że w kwietniu, ale przełożyli na maj, dlatego, że teraz HoA leci 4 razy w tygodniu, a nie jak przez ponad miesiąc, tylko raz w tygodniu co wiążę się z tym, że będąc puszczać HoA częściej, i to w sumie dla dobra tych, którzy jeszcze tego nie oglądali, prawda? No do zastanówmy się.. chyba lepiej kiedy leci codziennie, a nie raz w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho, ja wybierająca pomiędzy Jeroy a Willome - To trzeba zobaczyć xd
    Szczerze? To wolałabym żeby już został sam. A jeśli KONIECZNIE musi z kimś być to... za względu na 1 sezon Joy lub K.T... Jest spokojna, naturalna i myślę, że mniej bym cierpiała, bo bez tego się nie obędzie xd Poza tym się nie nienawidzą (tak jak było w przypadku Jeroy) i nagle zakochują. Ale to tylko w razie koniecznej koniecznej konieczności konieczności ^ ^ Tak to może być forever alone xd A do K.T nic nie mam... Chociaż producenci podobną chcą chajtać ją z Fabian'em, więc... ehh i tak fani nie mają nic do gadania.
    Willome vs Jeroy... Znalazłam się pomiędzy młotem a kowadłem ^ ^ Serio, nie wiem. Obie pary, wzięły się Bóg wie skąd. Jerome w życiu nie zakochałby się w Willow ani Joy. Dobra... Chyba Willome, ale... to przez to, że jej nie znał i miał z nią żadnych złych relacji. Poza tym kiedy leciały ich scenki, miałam mniej obaw, że związek ten się ziści. Więc... teraz mogę spokojnie powiedzieć, że Willome - teraz, bo jak już wiadomo, nic między nimi nie będzie ^ ^
    Świetna notka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * za względu na 1 sezon Joy lub K.T.
      Poprawka, chodziło mi o Patricię. Już nie myślę ^ ^

      Usuń
  3. Zgadzam się z Sapphire.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozpoczęcie 3 sezonu u nas jest za tydzień w poniedziałek o ile dobrze usłyszałam w reklamie.
    Ja do szkoły idę dopiero w piątek,ale jutro mam test szóstoklasistów -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Co mam począć, skoro obie pary to dla mnie tandeta. CO Z MARĄ?!
    Starał się o nią przez 2 sezony, odbijał ją Mickowi, robił wszystko by zwrócić jej uwagę. A teraz co? Chop chop na kwiatek imieniem Willow, buziak, miziak , trochę z nią pobył i jump jump na kwiatek zwany Joy. Tak się złożyło, że MARA zapewne też pójdzie do któregoś i tak zakończy się super hiper serial- Amfie nie ma, Fabiny nie ma, Peddie nie ma (pewnie nie będę razem, bo P. to grzesznik) i Jary nie ma. WSPANIALE! Hajtnąć trzeba KT z Fabiankiem, Joy z Jeromem, Willow z Alfiem, Trixy z Beenem i już! :3 Wszystko gra nie? CO TO MA BYĆ ? > . < Niech ktoś mi to odpowie, bo ja nie bardzo rozumiem, jak z tak cudownego serialu który odróżniał, wyróżniał się i zwracał uwagę od pozostałych wyszedł taki..uh...
    ;_; Pozdrawiam serdecznie.

    Ams Millington.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy