Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Brak pomysłów.!+odp. na Wasze pytania.;)

Witajcie.!
Na początek chciałabym podziękować Oli, za chęci wzięcia udziału w konkursie na współwłaściciela ;DD (zapraszam ;D)
Po drugie przeprosić ponownie cupofilusion. Masz extra bloog ;)!

Kolejna sprawa.! PILNA !!
Nie przysyłacie pomysłów na notkii :( Moja głowa przez cały ranek myślała co dziś napisać. BRAK POMYSŁÓW...!!

Odpowiadam chętnie na Wasze pytania. Czekam pod e-mailem alice.s@spoko.pl ;DD
Teraz Odpowiedzi ;))
weliorka333bxDp3 zadała pytanie : Czy Poppy jest potwierdzoną postacią?
Hmm.. Najprawdobnie Poppy będzie grała Frankie(nie znam nazwiska) , lecz nie znalazłam informacji na ŻADNYM blogu o H.o.A. Ewentualnie na jednym z blogów(i love this bloog;D  ) jest kalendarz, na którym widnieje twarz Frankie(Poppy) wraz z innymi aktorami HoA.
Gdyby ktokolwiek znalazł info od Frankie, lub od aktorów z HoA, albo nawet od samego reżysera (raczej nie możliwe xD)... NAPISZCIE W KOMENTARZU !!!
 od kasia0153321 otrzymałam pytanie: Czy zgred Victor będzie żył??????????
Hmm.. Ciekawe pytanie.. Gdyby nie ten "zgred"(xD)wszystko byłoby O.K.! ;) Victor tak naprawdę jest w porządku. Gorszy jest Rufus. Pomagał (na początku) Patricii, aby "ukraść" Wybraną (The Chosen One). Potem porwał Patricie, aby ukraść eliksir. Victor tylko został źle wychowany. Ojciec zrobił z niego szpiega... Ale dość o tym. Miałam napisać odpowiedź. Wydaje mi się,że Victor nie umrze, tylko będzie się starzał.;)
 Dziękuję za te pytania. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam..;)) To moja specjalność.;))

Wyniki ankiety dodam wieczorem. Macie czas głosować!! 
                                                   Pozdrawiam, Alicee.;*

2 komentarze:

  1. O jeny.!
    dzieki za zauwazenie pytania!
    Kocham Frankie!! Poppy, cieszę się że będzie grała cię Frankie!
    weliorka333bxDp3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie musisz mi dziękować alicee

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy