Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 22 grudnia 2011

Hej!! ;P

Cześć! Mam na imię Alicja, i jestem zakochana w 'House of Anubis' ;)
Zaczynam tego BLOGA troszkę późno, ale wcześniej miałam problemy..;/ i takie tam.
Już dużo wiemy o 'H.o.A', więc nie będę się rozpisywać.

NIGDY nie prowadziłam bloga więc nie oczekujcie nie wiadomo czego!!


Możecie, a nawet MUSICIE komentować moje posty..!!! ;)
Mam nadzieję że będziecie wchodzić tu regularnie, i powiecie o tym blogu innym fanom 'H.o.A'!!

Pytania,
Prośby,
Pomysły na posty kierujcie na e-mail, stworzony specjalnie na tego blogga!
Będę dziękować i wykorzystywać Wasze propozycje. Spróbuję też odpisać!
Ten adres to: alice.s@spoko.pl

ZARAZ WSTAWIĘ KOLEJNY POST ;)

                                                         Właścicielkaa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy