Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 27 grudnia 2011

wyniki ankiety i nie tylko..;))

Cześć.!
Sorki, że wczoraj nic konkrentego  nie napisałam.. ;//
Dzisiaj mam wyniki ankiety. Zadałam pytaniee:

          Czy podoba Ci się mój bloog.?
Oczywiście Taak..!
  3 (60%)
 
Niee.! Blee..
  1 (20%)
 
Nawet, Nawet..
  1 (20%)
 
Trudno stwierdzić, napiszę w komentarzu!
  0 (0%)

Liczba głosów do tej pory: 5
Ankieta zamknięta
Miło mi,że WIĘKSZOŚĆ zagłosowała na pierwszą opcję..;))
Nie przejmuję się JEDNYM głosem na "Niee.! Blee..".
Skoro tak głosuje.. NIECH NIE WCHODZI..;)
 
Zaraz wstawię NOWĄ ankietę.;))
 
Jeszcze kilka spraw.
1) 3 osoby "zapisały", czyli zaznaczyły w ankiecie (na chwilę obecną) ŻE WEZMĄ UDZIAŁ W KONKURSIE NA WSPÓŁWŁAŚCICIELA.!
Tylko od jednej osoby dostałam maila..;//.
2)KONKURS NA NAJŁADNIEJSZY NAGŁÓWEK ODWOŁANY!!!!!!!
3)proszę o pomysły ! mój e-mail- alice.s@spoko.pl
4) pisać scenariusze.? pisać recenzje.? PEŁNE WYJAŚNIENIE W POPRZEDNIM POŚCIE :))
 
Postaram się dzisiaj dodać coś KONKRETNEGO, ale nic nie obiecuje..
Przyjaciółka zaraz przyjeżdża i pewnie za szybko nie wyjedzie..;)
Mam pytanie do cupofilusion : JAK MAM CI SIĘ ODWDZIĘCZYĆ ZA NAGŁÓWEK.? ZAPEWNE BĘDZIE PRZEŚLICZNY :))
 
                                                    Pozdrawiam, Alicee.;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy