Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 25 grudnia 2011

Różnościi;))

Hej,Hej,Hej..!  Co u Was.? Świąteczna Kolacja zjedzona.? Smakowało.?

Mam informacje z Twittera ;)


Brad Lewis Kavanagh
Happy christmas everyone! may today give you happiness and love! And don't forget, we shall overcome x he he
 
 
Nie chce mi się tłumaczyć, A to jest TAKIE łatwe,że każdy może sobie przetłumaczyć :))
Tam gdzie jest adres URL, jest piosenka Brada i Tasie o tytule We Shall Overcome. :) Posłuchajciee   : D
 
 
 
Alex chyba też jest w świątecznym nastroju :))  Popatrzciee : Alex Sawyer
ON ROBI ZA CHOINKĘ..?
 
Niestety więcej z twitter-a nie mam ;//
 
 
mam zdjęciaa!
 

Ciekawee ;P
 
UWAGA!!
Konkurs na współwłaściciela TRWA!!
 
UWAGA!! Drugi konkurs!!
NAJŁADNIEJSZY NAGŁÓWEK !
Zasady:
-Wyślij imię, wiek na adres alice.s@spoko.pl
-Wyślij zrobiony nagłówek:
  1 plan Nina, Fabian, Amber, Alfie  2 plan - inni
  Napis: house-of-anubiss.blogspot.com
 
 
Najładniejsza praca zostanie umieszczona na blogu!!
Czekam do 31.12.2011roku!!!
 
To chyba wszystko.AA! Dziękuję Nina;*!  Masz czas na przemyślenie. Naprawdę masz talent!! Mam nadzieję, ze się zgodzisz, ale nie naciskam ;)
 
                                                      Pzdr.              Alicee.;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy