Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Nie mam o czym pisać.!

Cześć ;)
Po raz drugi dziś piszę NIE MAM O CZYM PISAĆ!!!

Wyniki ankiety dodam jutro;) Trochę ją przedłużyłam ^.^

Ostatnio tak sobie myślałam..
Mam pomysły na ten blog;)
1) zacznę pisać scenariusze.! Mam ich tonę, ale.. wiecie.. Zobaczę jak z czasem..
2) zacznę na tym blogu robić recenzję.. Będziecie mi przysyłać Linki do blogów, a ja będę oceniać: tło,nagłówek,estetyka(ortografia) notek, pomysł na notkę,gadżety,pomysł na ankiety, czyli .../60.

Będziecie chętni do czegoś takiego.? NAPISZCIE! Bardzo mi na tym zależy..;)

Poprosiłam cupofilusion o nowy nagłówek. Mam nadzieję,że Wam się spodoba.
A! Teraz mi się przypomniało! W poście "Na Szybko" zdjęcie z blogu ilovesibuna.blogspot.com , czyli z blogu cupofilusion ;))

Przysyłajcie pytania, POMYSŁY na adres alice.s@spoko.pl i nie zapomnijcie o konkursach!! ;)


    Dobranoc, Alicee.;*

PS nie wiem czy jutro napiszę POSTARAM SIĘ ;)) ;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy