Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 28 grudnia 2011

Ciekawostki ;))

Cześć.
Wybaczcie że tak późno piszę, ale..
-wstałam o 10:00
-musiałam wyjść z psem
-musiałam umyć włosy
-musiałam coś przekąsić
-nie zapominajcie o tym że w między czasie musiałam się doprowadzić do "stanu używalności"(ubrać się, uczesać, lekko wymalować-rzęsy,usta)
-znaleźć temat na tą notkę
-znaleźć coś o czy chcę napisać
Ale już kończę, bo mogłabym gadać..znaczy pisać i pisać...

Znalazłam dla Was kilka mundurków, takich jak w HoA :)
Patrzcie;))
sweterek dla chłopaka jest inny..;//

"żakiecik" jest dziwnyy ;//

tylko "żakiecik"nie jest tego koloru co powinien;//
                                                                                sweterek-górna część jest...Taki jakiś dziwny/..;//


Zdjęcie z jednego z moich ulubionych blogów: ilovesibuna.blogspot.com ZDJĘCIE Z GOOGLE!!

Teraz czas na zdjęcia z drugiego sezonu.;)






Ciekawe z czego się śmieją..;D  Widzimy Joy,Patricię,Ninę, Amber,Fabiana.:))

Patrzcie: Mara zaczęła prostować włosy, A pani Andrews ma dłuższe..






Wydaje mi się że to..
ONA!!


Sposób ubierania się i czesania AMBER zmienił się BARDZO!!

Zdjęcia z planu;))
zdjęcie z google!

Szkoda, ze niewyraźnie.

















To chyba na tyle.
Głosujcie w ankiecie.
BARDZO MI NA TYM ZALEŻY!!
Alicee.;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy