Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 30 grudnia 2011

Hmm..

Heej.!
Co w wielkim świecie.?

Weszłam dziś na amerykańską wersję Nickelodeon, nic nie piszą!!
Mam zdjęcia, które dawno pewnie widzieliście... : ((
Jeżeli chcecie macie ostatnie godziny, żeby głosować:

Czy chcesz żebym zaczęła pisanie scenariuszy?

Taak.!
Niee.!
Nie mam zdania.!
Ile osób chce pisać te scenariusze.!

Jeżeli większość osób zagłosuje na opcję I zaczynam publikowanie 1.01.2012!!

Osoby, które zgłosiły się do konkursu na współwłaściciela-PISAĆ NA MÓJ E-MAIL: alice.s@spoko.pl MACIE BARDZO MAŁO CZASU!!!

Teraz te zdjęcia.!
NIE KOPIOWAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niektóre mogły być wcześniej wstawiane...
Kartka z pamiętnika 'Sibuny'



Sneaky Nina|Determined to solve the next mystery, Nina sets off on a search at night

  • Sibuna!|What's this? An impromptu Sibuna meeting? Wonder what or who they're spying on... To już chyba wstawiałam...











  • Victor's Secret|Victor spends quality time with his bird, Corbierre and an unfamiliar face. Who could it be?

  • The Chosen One|Is the house giving Nina more clues? Tune in to find out what happens next!






  • In a Maze|What's Victor up to now? Could there be another hidden room that Sibuna doesn't know about?











  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

    Obserwatorzy