Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 24 lutego 2013

Gify z nowych odcinków + 3 sezon - wyżaleń ciąg dalszy.


Spokojnie... Grunt to zachować spokój... Po jaką cholerę ona pcha mu się na kolana?! To znaczy, że oni są w... PANIE BOŻE, ZA CO?! Czy naprawdę oni nie mają już jakiegoś NORMALNEGO pomysłu na ten serial? I to to coś... z otwartą, wyszczerzoną gębą, Matko nie zasnę xd Ale Joy wygląda teraz ślicznie... Oj Jeruś to się wpakował... Teraz one będą best friends forever, a Jeruś zostanie sam... Chociaż prawdę mówiąc to wszystko wina Sweet'a. Który normalny nauczyciel, każe siedzieć dzieciom po nocach w szkole? I to samym? Idę poskarżyć się radnemu. I zamawiam mszę w intencji likwidacji 3 sezonu. Ksiądz zrozumie. Zapewne niedługo zobaczymy pocałunek Eddie'go i K.T... Albo Joy i Fabian'a, bo to są chyba główne pary 3 sezonu -,- Niestety nie doszliśmy nawet do połowy serii, więc jeszcze dłuugo będziemy płakać. Jak można zjebać taki fajny serial, to się w głowie nie mieści. Gdzie Peddie, Amfie i Jara? Jak nie ma Fabiny, to powinny być przynajmniej one! Zastanawia mnie jedno... Bobby (Mick) dobrowolnie zrezygnował z grania w serialu? Wiem, że pracował nad swoim nowym serialem, w którym gra też Louisa... I jej na Anubisa, o dziwo, czasu starczyło! Nie noo, ja kiedyś jakąś petycję do tych twórców napiszę... Za zniszczenie takiego cudnego serialu, powinno się dożywocie dostać ;/ Oczywiście wam może się podobać. Każdy ma swoje zdanie... Zaczęło się fajnie, ale potem ktoś inteligentnie stwierdził, że trzeba coś spieprzyć i FAJNIE JEST! Owszem - Każdy ma prawo do miłości. Ale nie takiej! Na przykład Eddie: K.T nie jest w jego typie, on woli raczej przebojowe dziewczyny (Patt <3). I byłam takiego zdania, do końca 2 serii... Potem zrobili z niego wierną kopie ojca. Tęsknie za jego blond włoskami na żelu xd I charakterem... Nieznośny, bezczelny, beztroski... Taki Eddie mi się podobał. A tego co zostało po nim w 3 sezonie nie skomentuję. Skoro zrobili z niego takie coś, pewnie jest w stanie zakochać się w K.T... Co do Jerome'a już nie będę powtarzać. Uważam to za głupie i nierealne, to tak jakby chodził z Amber. Ale o wiele, wiele gorszą... Przerażają mnie jej minki (gif na samej górze, prawa strona). Jabian? Cóż - Nikt nie wie czy Nina pojawi się w finale 3 sezonu. Może była, ale nie wrzucali żadnych zdjęć, żeby była niespodzianka. Nie mam pojęcia co stanie się z Joy i Fabin'em. W końcu on i Nina byli głównymi bohaterami (tak jak teraz Eddie i K.T -,-) i powinni być razem... Ale swoją drogą: mają jakieś sweet scenki w każdym odcinku. No więc nie wiem. Amfie... Płonne nadzieje, Amber wyjechała i chyba nie ma zamiaru wrócić. Szkoda, bo strasznie ich lubiłam... Zawsze śmiałam się na ich scenkach... Na przykład jak przykuł się do poręczy i udawał Tutenchamona xd Wspomnienia <3 Najprawdopodobniej będzie teraz z Willow. Swoją drogą to byłoby logiczne:Jerome 'zerwałby' z Willow i dalej walczył o Marę, a Jenks by polazła do Lewis'a... Przecież w każdym promo na siebie patrzyli... Uważam, że sezon spokojnie mógłby się odbyć bez tych dwóch nowych. Ekipa z 2 sezonu była najlepsza <3 I atmosfera taka ciepła, przyjemna... 1 sezon był za to najlepszy, pod względem osobowości - Patt buntowniczka, chamski Jeruś, Nina i nawet ten spocony Mick! No i można było się bać. Kiedy słuchali tych nagrań, jak mała Sara mówiła o morderstwie, nie mogłam spać xd I nasza ukochana "Święta trójca". Amber, Nina, Fabian... Teraz to nie to samo...


Co do przyjemniejszych wieści: TDA wygrało w BRAVOORZE 2012, w kategorii: Hit ekranu. Nie spodziewałam się, że wygramy. Bardzo się cieszę ^ ^ Widocznie 2 sezon bardzo się podobał. Ale za rok możemy liczyć jedynie na ostatnie miejsce... Prędzej umrę, niż zagłosuję na 3 sezon! Uwielbiam ten serial, ale jest już zepsuty... Nie ma tej magii... 

Póki pamiętam: chciałam was zaprosić do wejścia na tego bloga: (KLIK). Piszę go moja o 3 lata młodsza kuzynka. Pierwszego nie umiała ubrać w słowa, dlatego pozostałe 2, napisałam z nią. Opowiadania są mega śmieszne, ryczałam podczas pisania xd Ona ma pomysł, ja dobieram słowa i wychodzi nam extraa ^ ^ Zapraszam do przeczytania :)



Stary Jerome... Niekochający Willow, wredny, bezczelny, z pięknymi włosami i tym jego uśmiechem <3 No i gdzie on jest? 




Czasem mam wrażenie, że jej odejście było jeszcze większym ciosem, od odejścia Niny... Wraz z nią, odeszły ostatnie resztki atmosfery z poprzednich sezonów... Ciekawa jestem czemu odeszła... Przecież nic tego nie zwiastowało... Może miała jakiś powód. 


Eddie gdzie Cię wcięło? Teraz on... to nie on. Jak widać, upodobnianie się do tatusia mu nie służy. Błagaam weź się ogarnij i wróć! Tak jak kiedyś...


Fabina... <3 Bez Niny sezon jest kompletnym niewypałem. W końcu była główną bohaterką... Jakby została, wszystko wyglądało by inaczej. Lepiej.



Pierwszy i ostatni pocałunek Amfie... Teraz będzie Willow. Nie wiem czy Amfie przetrwa... Bardzo bym tego chciała. Czemu to wszystko tak się potoczyło...

Ok, już nie przynudzam, bo w kółko gadam o tym samym... Po prostu się martwię. Tęsknie za tym wszystkim... Wolałabym poprzestać na drugim i mieć do końca miłe wspomnienia, niż użerać się z myślami o 3 sezonie. Willome, Keddie, Jabian, Walfie - nowe pary TDA. Amen.

Sapphire.




7 komentarzy:

  1. Najlepszy był drugi sezon - zaloty Jerome'a do Mary, Poppy i jej szantaże, nieudany związek Fabiny, Amfie i ich wygłupy, walki Very i Trudy, zagadki w tunelach i korytarzach, Victor na tropie Maski Anubisa...
    To już nie powróci.
    Ale nie rozumiem jednego: Jerome dał kwiaty Marze, te fałszywe (dla Jerome'a pawdziwe) randki, tyle razy się przytulali, tyle poświęceń... Ona wydostała ci ojca z więzienia! Mara, nie Willow. Tak bardzo się lubiliście, ona tyle razy ci pomagała, a ty się zakochujesz w nowej dziewczynie? Super.
    Dziękuję Jerome za pokazanie, jaki naprawdę jesteś. Niewierny i głupi. Zajebiście, po prostu super...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100 % ;c
    Fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka <3 Zgadzam się w 100 % :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Jerome'a (Boże! Mój przyszły mąż! Jeeeeju, ten wzrok i uśmiech : 3 Dobra, koniec rozczulania xd ) ale to co tu zrobili..to przekracza ludzkie pojęcie. Owszem, spodziewałam się zwrotu akcji. Raz się pocałowali = przełknę. Niewinny buziak, nic nie znaczący dla obojętnego Jerome'a, który otworzył się tylko przed Marą. Po prostu impuls zaciągnął go do ust Willow, tyle. Okej. Ale żeby już byli parą? >...< Na serio? Alter ego, sobowtór Amber i zamknięty w sobie żartowniś, którego poznała Mara. Nie poznała chciwca i tego Jerome'a, którego widzieliśmy. Zobaczyła w nim coś więcej, tak? Nie pamięta się już, jak on robił wszystko by zepsuć Mickrę. I po co? I po jakiego do cholery, skoro po tylu staraniach, kwiatach, buziakach i innych scenach on pomyślał, że może pocałuje Willow i posiedzi sobie u niego na kolana (dobra, jestem zazdrosna -.-' też tak chce. ) Gdyby mnie wprowadzili to ja bym zrobiła taki odjazd z tego 3 sezonu, że i wszyscy byście się zdziwili. A co bym zrobiła? A na przykład :
    Pary :
    -Fabina
    -Amfie
    -Jara
    -Peddie
    -Micka połączyć z Willow/KT/Joy
    -Dołączyć jeszcze jednego chłopaka : 3
    Czego by nie było :
    -POCAŁUNKU JIRLOW (I'm sory, nie wiem jak nazwać to coś, co się znikąd wzięło)
    -SIADANIA MU NA KOLANACH etc. INNYCH CZUŁOŚCI.
    -Przylizanego Eddie'go, który upodabnia się do tatusia-dyrektorka ._. Byłby tym samym buntownikiem, który zarywa do Patricii, ukrywając to.
    -SIBUNY Z PRZEWODNICZĄCYM : EDDIE'M.
    -KT. (W sumie tak, może być dla mnie nie jest najgorszą postacią ALE, według mnie nie powinni jej brać do Sibuny i wgl. Dlaczego? Hm...No nie wiem, nie wiem, może dlatego, że NIC nie wie o Ninie, o tamtej Sibunie, o Sarze, o Rufusie, o Senkharze, nie miała inicjacji, o przeżyciach z tamtych lat : 3 Kiedy potajemnie wymykali się i wgl. )
    -EDDIEGO W SIBUNIE! (Znowu to samo, ale nic xd Ja go kocham, kocham jako buntownika, dlatego moim zdaniem w ogóle nie powinien być w Sibunie. Nie wie nic o tamtych przeżyciach, o Sarze też mało wie, o tym co się kiedyś zdarzyło, nie miał inicjacji)
    -AMBER BY NIE WYJECHAŁA! ;c
    Co by było i wróciło :
    -Amber : 3
    -NIIIINAAA! ; 3
    -Mick ;3 (tak, owszem, nie lubiłam go, ale jakoś za nim tęsknie, bez tego spoconego sportowca, który myślał, że jest bożyszczem, to tak smutno :c )
    -Nina na czele *.*
    -STARA SIBUNA! : 3 (Kto? Ekhem, ekhem : Alfie, Fabian, Nina, Amber, Patricia i mogli by tam troszeczkę wkręcić w to Joy, bo duuużo wie : 3 )
    -FABINA BY WRÓCIŁA.
    -PEDDIE BY WRÓCIŁO I NIE ZERWAŁO.
    -AMFIE BY SIĘ NIE ROZSTAŁO.
    -JARA BY NIE MIAŁA AŻ TAKICH KOMPLIKACJI (tutaj szczególnie, bo nie podoba mi się, że dopiero zaczęli swój związek a już prawie kończą.)
    -Wiele, wiele, wiele dobrych postaci : Daphne Andrews, Robin (Sportowa babka, dobra była)
    Rufus Zeno, Senkhaaaara (ale ona pojechała na wycieczke do piekła : 3 )
    Zgadzacie się ? ;3
    /Ambs. Millington.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam rządź tym światem!
      Ja już wolę Micka od Willow. Muszę przyznać, że jest ładny, chociaż czasami przeszkadza mi ten jego kreci ryj, jak to sama Sapphire ujęła.
      JARA! JARA! DAWAĆ MI JARĘ PO KURDĘ POPADNĘ W DEPRESJĘ I PRZEZ WAS JEDEN PO DRUGIM FANI BĘDĄ ZAKAŃCZAĆ SWE MARNE ŻYWOTY!
      I POZWĄ WAS DO SĄDU!
      NIAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!

      Usuń
    2. TO JEST TO! MUSIMY ODWIEDZIĆ SCENARZYSTÓW .___.
      ZA CO? CO ZROBIŁAM, ŹLE, ŻE MUSZĄ SIĘ NADE MNĄ ZNĘCAĆ PSYCHICZNIE?! :C Willow..Siadła mu tym tyłkiem na kolana, ten się nie opierał, by doszło do buzi buzi (tutaj wymiotuje : 3 ), Mara sobie zobaczy, później obie rywalizejszon (W CZERWONYM NAROŻNIKU WILLOW VS W NIEBIESKIM NAROŻNIKU MARA) i uśmieszki *.* A Jerome, ciota, szczerzy się. MARA! WBIJE CI, ŻE MARA JEST NAJCENNIEJSZĄ OSOBĄ, JAKĄ POZNAŁEŚ! NIE ROZPACZAJ JAK CIĘ RZUCI >.< /Ambs. Millington

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy