Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 19 lutego 2013

Willome kiss... Umieram.


CO TO MA KURWA BYĆ?!!! WALNĘŁAM GŁOWĄ O BETON... SIEKIERA< MOTYKA DAJCIE COKOLWIEK! nie wierzę... Zaraz nie wytrzymam i walnę tym kompem przez okno.... najgorsze jest to, że pocałunek chyba również z inicjatywy Jerome'a... Rączki w kieszonkach, luzik, no pewniee.... Umarłam. Umarłam. JARA NIEEE!!!! Pierdole zaraz piszę do tych cholernych producentów! Nie będę przepraszać, jestem wściekła, agresywna i najchętniej zagryzłabym osobę, która stanie najbliżej mnie! Nie żyję. Umieram. Nie myślałam, że to się może stać. A już na pewno nie z inicjatywy Jerome'a... Podły. Biedna Mara... Moje życie się zjebało. Będę to przeżywać do końca życia. Idę skakać z okna. Wyjebie się o chodnik i będę miała spokój. Przepraszam, ale muszę się wyładować. Nie wyrobię. Idę ryczeć. Banany nie pomogą, tym bananem też zaraz pie*dolnę o ziemie... .


Co to ma kurde być za muzyczka?! To nie urodziny babci! Najchętniej zdzieliłabym ją mopem... Albo cegłą żeby bardziej bolało... Przecież Jerome by tego nie zrobił. Nie byłby w stanie... Przecież tak kochał Marę, a tu... Miejmy nadzieję, że to pierwszy i ostatni raz. Jeśli nie... To chyba coś sobie zrobi, nie wiem potnę się. Nie oglądam już tego, jak zobaczę to jeszcze raz chyba chatę całą zdemoluję... Pierdolimy dzisiejszy, Dzień.

Sorry za moje zwroty, ale jestem wściekła i nie zamierzam siedzieć uśmiechnięta. To tyle.

Sapphire.

<3

17 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą! Jak to rude czupiradło mogło rozdzielić Jarusię <3 Ja się tak nie bawię, mam ochotę zabić kurde tych producentów. Willome ? Serio ? Kurde, pojebało tych producentów - my chcemy Jarusię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się takiej reakcji z Twojej strony.
    Ja też umarłam, spotkamy się w niebie/piekle/czyśćcu ;-;
    Jerome, to podły gnoju (no ale wiesz że cie kocham ♥)... JAK KURWA MOŻNA LUBIĆ TAKIE COŚ?! JAK MOŻNA TO DOTYKAĆ?! JAK MOŻNA SIĘ DO NIEJ ZBLIŻAĆ, JESZCZE SIĘ CZYMŚ ZARAZISZ!
    Życie zjebane, odmeldowuję się.
    Wczoraj weszłam sobie na Tumblr i wpisałam 'Jara', i ot co takie za przeproszeniem gówno mi wyskakuje. Nie obejrzę następnego odcinka, ktoś będzie mógł mi streścić nawet te najmniejsze momenty Jary? ;-;
    Chociaż w sumie, Jara będzie sztuczna. Jerome pewno będzie się obściskiwał z Rudą w garderobie a potem szedł do Marusi ('Pucker up, Jaffray') i próbował udawać, że jeszcze coś do niej czuje.
    Jak można z takiego fajnego serialu zrobić takie zjebane coś?!
    A najgorsze jest to, że nie przypuszczałam, że Jerome Clarke może pocałować kogoś innego niż swoją Marusię.
    To bez sensu! Mara dała się pocałować DOPIERO w połowie drugiego sezonu a drugi raz w finale, a Willow na to zasłużyła już na początku trzeciego.
    What the fuck producenci? Zawiodłam się na was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kur*a zgadzam się z tobą MClarke. Ja Jarusię pokochałam w trzecim sezonie najbardziej ze wszystkich par, a tu kurde rude czupiradło wchodzi i od razu pocałunek ... Co to ma być ? Sądzą, że jak rozwalą wszystkie pary to będzie lepszy serial! Błąd! Ja chcę Jarusię.

      + pytanie do MClarke : jesteś chętna by zabić wraz ze mną producentów i ukryć ślady ?

      DAWAĆ JARĘ <3

      Usuń
  3. Uwielbiałam to w Jarze,że swój związek budowali stopniowo. To nie było tak, że nagle PYK i są razem. Na początku było zaufanie,potem przyjaźń i związek. Jerome i Willow...cóż... trudno określić jak to się stało. Mało realistyczne,że w ciągu paru minut w karze Jerome się w niej zakochał,i pocałował ją. Nie wyobrażam sobie ich razem,nie wyobrażam sobie że taki gość jak on zakochał się w...świrusce po prostu. Bardzo podobnej w zachowaniu do Amber,z resztą. Wyobrażacie sobie Jeroma i Amber? Właśnie. I cała ideologia WYDOBYWASZ ZE MNIE TO,CO NAJLEPSZE legła w gruzach. Wszyscy którzy mówią "za" na pewno nie lubią Mary,bo innego wyjścia nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo chodzi o to, że Marome jest przesłodzone i zbyt idealne. Każda para w serialu miała jakiś swój kryzys, tylko oni nie, więc dlaczego mają być tą "idealną parką"? Stali się nudni i mi osobiście nawiązanie z Willow się podoba. Proszę bardzo, możecie mnie skrzyczeć. ;/

      Usuń
    2. W internecie nie da się skrzyczeć.
      Po drugie nie mieli kryzysu,bo nie byli parą...
      chociaż w sumie to i tak mieli- Mick.

      Usuń
  4. a ja nie mam nic do nich przecież musi się coś dziać dla mnie bomba!! i tak wrócą do siebie a trochę zdrad w filmie musi być bez tego był by nudnyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może,ale żeby to miało jakąś składnie i sens. Bo to na pewno nie ma

      Usuń
    2. No właśnie chodzi o ten sens...
      Gdyby Willow była inna to może bym zrozumiała... ale nie.

      Jakby dali jakąś inteligentną dziewczynę - spoko, mogę zrozumieć, ale Willow?!
      Nie rozumiem... Nigdy nie myślałam, że mógłby zakochać się w takim kimś... To tak jakby zauroczył się Amber.

      A Marome powinno mieć teraz spokój... Przecież dopiero teraz są parą, w pierwszym sezonie był przecież Mick... To chyba już za dużo.

      I to wszystko co myślał o Marze... Tak nagle prysło?

      Nie ogarniam. Producenci totalnie zjebali ten serial.

      Nic tylko czekać na pocałunek Eddie'go i K.T ;/

      Usuń
  5. Haha jebłam no nie wierzę hahaha. Nie mów że oni się pocałowali haha śmieje się na cały dom myślałam że to żart ale nie to prawda.:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to ma być!? To jakiś żart czy coś?!

    OdpowiedzUsuń
  7. W zupełności się z tobą zgodzę!! A co do twoich wyrażeń to w zupełności mi nie przeszkodziły ,bo to co powiedziałaś było całkowitą prawdą. Willome , nie!!! Zrobiłabym to samo tak jak ty. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. TO SĄ ŻARTY PRAWDA?!;(
    nie mowcie ze to prawda.:(
    Aaa nie ogladam juz tego gówna,cchyba ze producenci przywrócą Peddie albo Jerome kopnie w dupe i to MOCNO Willow.
    Dla mnie sezon już całkowicie zjebany i szkonczony. A myslalam że gorzej być nie może!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem przeciwko temu związkowi, ale jakiś zwrot akcji jest.
    Chociaż nie podoba mi się, wariatka z obojętnym na wszystko chłopakiem? No proszę was.
    Co to ma być? Kocham Jerome'a (Oh, mój mąż ; 3) i uwielbiam naprawdę Willow (Oh, moja Wi) ale oni razem? Serio? >.< Moim zdaniem trochę przesadzacie, wiecie? ._. Okej, rozumiem, nie lubicie WIllow, ale taką rolę jej dali, to ma zrobić to to odgrywa, weźcie się zastanówcie.
    Rude czupiradło? "Zaraz się"? Zazdrościcie i tyle. I tak, to sam prawda. Ja również nie cierpie, gdy rozwalają związki. Przecież miało być tak: Fabina, Peddie, Amfie, Jara i Joybian, tak? Willow..W sumie jest świetną, cudowną, niesamowitą postacią. Uwielbiam ją *...* Jerome..Owrrrrr...Kochaaaany *.* Mój przystojniak, przyszły mąż : 3
    Ewww . . . Kochamkochamkocham TDA, ale to co zrobili z sezonem 3, to..szaleństwo.
    I jeszcze ta obrzydliwa KT i Eddie-przylizaniec . _ . Albo Patricia-stara buntowniczka..Oh..tęsknie za 1 sezonem. Nie było ani Willome ani Jary (co tu jest błędem :c) No ale nic..

    Ams Millington.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ten serial był taki fajny.. ;_;

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się:c Zrobili z tego...cos czego nie powinno być. Zapowiadało się cudownie.
    Ams M. : 3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy