Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 17 lutego 2013

Karty wskazówki + gify



Hej kochani <3 Od razu mówię, że dzionek mam zryty wszystko przez głupie karty wskazówki :

Kto jest prawdziwą panią?
Czemu Caroline udaje Harriet?
Co ona ukrywa?

Zbliż się
Wkradłam się do pokoju ze zbiornikiem i widziałam to zdjęcie.
Jak myślisz co ono oznacza?

Żałoba Willow
Czy tylko Willow myśli o Amber?
Za czym najbardziej u niej tęsknisz?

Podwójny kłopot
Iskry, podczas kary, pomiędzy Willow a Jerome'm.
Wszelkie uwagi na temat nazwy ich pary?

Najpierw się pie*dolnijcie w łeb, potem sobie wymyślajcie nazwy drodzy twórcy -,- Czy dobrze rozumiem, że ten 'kłopot' to Mara? Nie  ma to jak chęć spędzenia życia z kimś poznanego przez 10 minut. Sorry, że tak ciągle o tym piszę, ale jakoś nie mogę tego pojąć... Wczoraj obejrzałam WSZYSTKIE odcinki, żeby stwierdzić, że nie jest w stanie zakochać się w nikim innym. A jak już to nie w 10 minut. Tęsknie za tą atmosferą z 1 sezonu... Każdy miał dobrze określoną osobowość... w drugim charaktery trochę się zmieniły. Można uznać to za minus 2 serii, ale i tak bardzo mi się podobała i był w niej najlepszy skład. W pierwszym przeszkadzały mi tylko relację Mickra itp. Ale to właśnie ten sezon narodził we mnie jakąś nadzieję na Marome, chłopaka dla Patt, powrót Joy... W drugim wszystko się ułożyło. Wydawało mi się, że w 3 sezonie dojdą relacje Moy, spotkania Jary, Fabiny, pocałunek Amfie, sibuna z Eddie'm i Joy... Niestety przez odejście wielu aktorów to się zmieniło. Teraz jest strasznie... Początek w sumie nie był zły. Potem się wszystko pogmatwało... Obecnie trwa głosowanie na KCA 2013 i można oddać głos na TDA. Nie zagłosowałam. Nie teraz. Poza tym ktoś stwierdził, że jak dostaną dużo głosów, to z powodu wielkiego poparcia, zdecydują się zrobić 4 sezon. A tego bym nie chciała... Przepraszam urażonych, ale już mam dosyć... 3 seria jest jakaś nienaturalna i straciła tą atmosferę, którą zawdzięczamy 1 sezonowi. W drugim było minimalnie gorzej, ale to przez spadek osobowości np. Patt, Jerome'a... Trzeciego nie skomentuję. Peddie, Amfie, Fabina, Jara... Gdzie oni są? To przede wszystkim właśnie dla nich zasiadaliśmy przez telewizorami... I chciałabym wiedzieć, czy to wszystko kiedyś wróci... Na koniec mam dla was małą zabawę dotyczącą 4 sezonu:

a) Z kim powinien być Jerome jeśli Mara odejdzie?
b) Czy chciałbyś żeby relacja Jabian się rozwinęła?
c) Jak wyobrażasz sobie 4 sezon?

Odejścia Eugene'a jeszcze nie jestem pewna, więc pierwsze pytanie jest takie jakie jest. 

a) Na pewno nie z Willow. Szczerze wolałabym żeby został sam. A jak już to chyba z Patricią... Nie jestem fanką Patrome, tylko po zakończeniu 1 sezonu myślałam, że będą razem, też szybciej bym ich 'zaakceptowała'. Bez urazy fani Jary i Peddie -jak mówiłam tylko w sytuacji kryzysowej ^ ^ Poza tym: Eddie z kimś być musi :P
b) Nie. Jak dla mnie Joy powinna być z Mick'iem i gdyby nie odszedł, na pewno by tak było... W końcu w niemieckiej i holenderskiej wersji ich odpowiedniki były razem. Do Fabian'a kompletnie nie pasuję. Te jej zaloty są już denerwujące...
c)Ten rzeczywisty? Marny. Straszny. Do bani. Bez Ambs, Niny, Mary i być może Jerome'a... To będzie już kompletna klapa. Eddie z K.T na czele i 'resztka' sibuny... Fantastycznie.

Zapraszam do wypowiedzi. Chciałabym znać wasze zdanie, bo wiem że macie różne opinię...













eyesofsibuna:

House of Entrapment/House of Sisters






Sapphire <3

8 komentarzy:

  1. Super notka <3 Ja w 3 sezonie pokochałam Marome :) I zgadzam się co do wypowiedzi o 4 sezonie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. a) Z nikim! Jak Mara odchodzi, Jerome leci za nią!
    b) Być może. Jestem fanką zarówno Fabiny jak i Jabian, chociaż to pierwsze trochę mi się już przejadło. Scenki miłosne w każdym odcinku, to takie... że tak to ujmę wyidealizowane. Jeżeli Joy nie będzie taka nachalna i Fabian ją polubi, spoko, niech będą razem, tylko żeby to nie była druga Fabina.
    c) Chciałabym żeby Willow wyleciała a Mara i Jeruś zostali. Mick mógłby przyjechać, stworzył by z Joy słodką parkę (Moy ♥). Fajnie by było, gdyby Nina wróciła. KT może być, w sumie fajnie by było przyjąć nowego członka do Sibuny.
    Ale jak Marusia odchodzi, to nie oglądam, bo wtedy Jerome na 100 % będzie z Rudą albo z Patricią, a ja nie trawię Willome ani Patrome. Rzygam już tym wszystkim.

    Tęskniłam za notkami od Ciebie :D Takie długie i ciekawe, no i zawsze jest Jara ♥

    Uwielbiam tę składankę ze wszystkimi, a szczególnie kadr z Jerrym. JARAAAAAA!

    Super notka ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz trochę o Jarze, Walfie i Willome.
      Tak szczerze, to myślę że między Alfiem i Willow MUSI coś być. No bo: na zdjęciach grupowych wyglądają, jak by byli parą. Na wszystkich stoją obok siebie. Było nawet to promo "Alfie, Amber and Willow", czy co tam. Tak więc nie sądze, żeby w ogóle nie było Walfie.
      No to Jara. Myślę, że na początku Jerome 'zakocha się' w Willow, ale ona będzie wolała Alfiego. Może być też tak, że Jerry dostrzeże w niej 'świruskę' i odechce mu się Willow. Prawdopodobnie przez resztę sezonu będzie ponownie starał się o Marusię i myślę nawet, że razem odkryją tajemnicę domu. I będą tak blisko, że w końcu znowu staną się parą.
      Willome.
      Na serio? JeromexWillow?! Coś myślę, że Ruda nie kochała się w Jerrym, o nie. Myślę, że podobał jej się Alfie, tylko chłopaki myśleli inaczej.

      ;-;

      Usuń
    2. Chciałabym żeby tak było...
      Co do Walfie racja. Wyraźnie było pokazane, że nie będą sobie obojętni. Na zdjęciach promocyjnych Willow była pomiędzy Alfie'm a Jerome'm. Myślę, że dopiero teraz zacznie się relacja Walfie.
      Jak dla mnie 3 sezon mógłby spokojnie obyć się bez K.T i Willow.
      Jarusia przetrwa! A w 4 sezonie jak ich nie będzie to niech powiedzą, że pechaliw podróż poślubną xd i relację z uroczystości ^ ^

      Usuń
    3. O, i jeszcze jedno. Założę się, że w czwartym sezonie dojdzie jeszcze jeden Amerykanin:

      "Hej, a kto to?"
      "Cześć, jestem z Ameryki!"

      Nikt nie będzie tego kogoś lubił, a potem wszyscy go zaczną wielbić i w następnym sezonie stanie się liderem ;-;

      Usuń
  3. M.Clarke i saphire i Nina Martin mają racje ja chce Jare a nie Jillow czy coś takiego Jerome pasuje tylko do mary a nie do rudej, albo do Patrici

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę Jarę i nie wyobrażam sobie Jeroma i Willow. Też sądzę, że lepiej by było, aby była z Alfim :) Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy