Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 8 lutego 2013

Nowe odcinki... Podsumowanie.


House of Trickery / House of Unity


Jestem trochę bardzo zszokowana dzisiejszym odcinkiem.... Na sam początek chciałam was jednka bardzo przeprosić, że tak długo nie pisałam. Miałam 'małe' problemy z moją 'ukochaną' klasą i dodawałam tylko opowiadania (kiedy je piszę to się odstresowuję xd). Bardzo was przepraszam. No i przechodzimy do cotygodniowej recenzji odcinka. Więc tak: praktycznie poryczałam się przy scence kiedy Jerome przepraszał Marę. Drugi raz byłam przy scence Willow i Jerome'a. No i wtedy już nie mogły być to łzy radości xd Sami spójrzcie: kiedy ona wybaczyła Clarke'owi ten wydawał się... no nie wiem rozczarowany? Zdziwiony? W każdym razie na szczęśliwego nie wyglądał. I to mnie martwi... Wszystko przez tą rozmowę z Willow. No rozumiem, fajnie się bawili, ale żeby to powodowało żeby zapominał o Marze?! Willow bardziej przypomina młodszą siostrę... I tylko z powodu miłego spędzenia czasu Jara ma upaść? Coś mi się staję, że w tym sezonie rolę się odwrócą... To Mara będzie tą która się stara. Co ciekawsze: na wikii w opisach najbliższych odcinków: Podwójne życie goni Jerome'a (mistrzowski tłumacz google... -,-). Pamiętam, że na jakimś blogu widziałam sugestię, że może to oznaczać rozdarcie pomiędzy Jaffray i Jenks. W jeszcze następnym Jerome poprosi Patricię o jakąś przysługę i będzie martwił się przyjaźnią Mary i Willow. Boję się, że to stwierdzenie, że może zależeć mu na obu dziewczynach okaże się prawdziwe... Chociaż nie mogę tego zrozumieć, bo Willow to ktoś w rodzaju Amber, a ona się Jerome'owi nie podobała. Strasznych powodów do smutków nie ma, Jara pewnie będzie szczęśliwa w finale. Dopiero... Czwartego sezonu na 80 % nie będzie. Świadczą o tym m.in artykuły i posty z Twittera. Tak czy siak i tak jestem załama xd Jeśli widzieliście odcinek to pewnie rozumiecie... Bo w sumie to wyglądało tak: wychodził z siebie żeby przeprosić Marę, na swoim 'występie' praktycznie zmusił mnie do płaczu mówiąc to że Mara jest najpiękniejsza itp. (Ohh xd) , spędził miło czas z Willow i ma wątpliwości co do Jary?! No coment... Mówię wam czasami mam ochotę udusić tych producentów... xd Louisę jako aktorkę bardzo lubię, ale jej postać - niezbyt. Najpierw poderwie Jerome'a potem Alfie'go i zrani fanów Jary i Amfie. Jeśli tak ma być to ja już nie chcę tego 4 sezonu... No i następny temat: Jabian. Nina proszę cię wróóóć! Niedawno w albumie nick.com pojawiły się zdjęcia naszych par (nie było Willome hura, hura, hura! xd). Oczywiście bo Fabinie śladu nie było, za to Jabian... Dajcie spokój. Fabian i Nina. Główni bohaterowie. Powinni być razem rzecz prosta i oczywista. A tu nagle Nina odchodzi i kto czatuję na Fabian'a? Joy. Mniejszy problem byłby gdyby został Mick (nie wierzę, że to piszę xd), wtedy na 100 % byłby z nią...Peddie - niestety nie wszystkie wieści są dobre. Co prawda w tym odcinku mieli wiele wspólnych momentów (Fuck Yeah!) z tym, że w wyżej wymienionym albumie jest tylko jedno zdjęcie ich a reszta Keddie. Po co dodawali te nowe... Bardzo bym chciała żeby te stare TDA (2 sezon <3) powróciło... 


Moje kochane Amfie... Szczerze to wolałabym żeby Willow była z Alfie'm niż Jerome'm, ale... Amfie bardzo lubię. Peddie, Jara, Amfie, Fabina, Moy... Tak miało być, czyż nie? Nie mam pojęcia jak będzie, ale ja już nie mam siły do tych ciągłych zmian...

<3

Aga

8 komentarzy:

  1. Boże, jak ja nienawidzę Willow!
    Boże, jak ja kocham Jarę!
    Boże, jak bym chciała, żeby ta okazała się jego siostrą lub zaginioną krewną!..
    Fajnie by było, jak by Willow była siostrą Jerome'a. Przynajmniej nie było by wątpliwości, że nie będą razem.
    Boże, jak ja nienawidzę Willow!..

    Świetna notka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaginiona krewna! Jak dla mnie może okazać się nawet jego babcia xd
      Jara ever, forever <3
      Jak nie, to siekiera, mikrofalówka, kosiarka i do producentów!
      Fani Jary robimy protest!

      Usuń
  2. Okej,jestem wściekła i idę płakać.
    CO TO MA BYĆ DO CHOLERY?!
    Nie po to czekałam cały 2 sezon z bananem na twarzy,żeby teraz takie coś oglądać.
    Zaczęło się cudnie. Nie przeszkadzało mi nawet,że Willow mu pomogła. Bo te slaidy i to przemówienie było meegaa słodkie ( hah,i ten tron <3) Ale ta kara w garderobie...
    WTF?! Co do cholery?!
    Normalnie to było takie słodkie i pierdzące jak oni się w tej garderobie wygłupiali,jak Jerome mianował ją królową,i to Willow w stylu : twoje błędy są częścią ciebie . Trzeba było jeszcze :RZUĆ MARĘ,ONA JEST TAKA ZŁA,ZMIENIA CIEBIE,JA KOCHAM CIĘ TAKIM JAKIM JESTEM OCH ECH.
    Przeżyłam to,ale końcówka mnie dobiła. Jak mu wybaczyła,to powinnam być normalnie super,radosna,happy,ale NIE.On był taki zdziwiony,rozczarowany...Myślałam,że spadne z krzesła. To był najsztuczniejszy uśmiech jaki widziałam. I to jeszcze jaranie się Jeroma do Alfiego,jak się świetnie bawili,że WILLOW ma oczy jak ISKIERKI.

    Sorki,za taki bulwers,ale nie miałam się gdzie wyżyć,a jestem fanką Jary. Świetny blog,Pozdrawiam Maja. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam.

      Usuń
    2. Masz całkowitą rację. 2 lata czekaliśmy aż Jara będzie razem. No i co? Pochodzili 5 odcinków, teraz niby do siebie wrócili, ale będzie... inaczej.
      Wiem, że w serialu musi się coś dziać, ale to już przegięcie. Jerome w życiu nie zakochał by się w kimś takim. Zrozumiałabym gdyby gadał z nią tak w każdym odc, ale przez 10 minut?
      Od początku zależało mu na Marze, a teraz co? Tak nagle mu przeszło?
      Podziękowania należą się naszym 'ukochanym' producentom.
      Dziękujemy wam, że pokazaliście nam jak pięknie zniszczyć serial...

      Usuń
  3. Super notka :)) Ja tam też lubię Amfie, a Joy i Fabian mają skończyć, bo ja chcę tą naszą kochaną FABINĘ !!!

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zrecenzowałaś, ja jestem trochę do tyłu, ale w weekend nadrobię :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie tu wpadnę jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I pomyśleć, że wszyscy mieli nadzieję na Jarę w finale. A CO SIĘ POROBIŁO??? Jeroy, kurczę blade!!!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy