Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 1 lutego 2013

Żegnaj Amber... Wspomnienia...



Nie ogarniam... właśnie obejrzałam nowy odcinek. Wikia miała trochę racji. Co do Jary, to nie jestem do końca pewna czy zerwali, ale chyba mają mały kryzys... Noo i co do tych ich projektów to wygrali Fabian i Joy ;) Bardzo mnie to cieszy xd Jak tak się zastanowić to Marome nie powinno mieć 'po górkę'... W końcu dopiero teraz są razem i rozdzielanie ich byłoby nie na miejscu. Bardziej martwię się o Amfie. Niestety plotki potwierdzone... Amber już nie ma. Kiedy oglądałam tą scenę, aż łzy popłynęły mi z oczu... Amber chciała żeby Sibuna działała dalej... Teraz prawdopodobnie Willow wprowadzi się do domu Anubisa. Wszystko wskazuje na to, że będzie miała jakieś relacje z Alfie'm. Być może Amber wróci na koniec, kto wie... Nina, Amber... Straciliśmy dwie ukochane członkinie Sibuny. Dlatego dzisiaj powspominamy naszego dawnego, kochanego Anubisa i zrobimy takie małe pożegnanie Amber...
















Ten dwa ostatni jest najlepsye <3 Oj jak bym chciała żeby to wszystko wróciło... Pamiętacie jeszcze? Pierwsze nocne wyprawy Fabian'a i Niny, założenie sibuny, spiski Jerome'a i Rufusa, charakter Eddie'go... Byli wszyscy Ci, którzy są nam najbliżsi. I gdzieś w głębi serca wierzę, że to wszystko powróci...

~~

Dziękujemy Ci Amber... Za założenie Sibuny, charakter, determinację... Za poświęcenie dla przyjaciół i za to, że zawsze wiesz co powiedzieć (oo słownik - zawsze chciałam go przeczytać). Za twoją nieziemską urodę, talent, siłę, ambicję... Dziękujemy za to, że byłaś... Nigdy o Tobie nie zapomnimy <3


"Zobaczysz nie tak miało być..."

I na koniec, na otarcie łez jeszcze jeden upamiętniający filmik... Został zrobiony do piosenki Carly Rea Jepsen "Good time". Pozostaje nam tylko wierzyć, że ten dobry czas kiedyś powróci...


Aga...






9 komentarzy:

  1. Zgadzam się ! Tęsknię za Amber i to bardzo, ale to bardzo ! Nathalia i Ana to moje ulubione aktorki z Anubisa :) Ale już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Amber odeszła do szkoły mody?:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niee! Willow w Anubisie?!
    Teraz na 100 % będzie coś między nią a Jeromem :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to całkiem możliwe... Mam nadzieję, że nie dojdzie do... nie, nie napiszę xd Wtedy byłby zawał na miejscu xd Chociaż szczerze mówiąc najbardziej się obawiać powinni fani Amfie...

      Usuń
  4. noo szkoda bez Niny i Amber to Sibuna nie ma sensu:(

    A najbardziej brak mi Fabinki i teraz Amfie;(

    OdpowiedzUsuń
  5. moja ulubiona postać odeszła. tak, to może dziwne, ale poleciała mi łza. :( chcę, żeby było tak jak kiedyś ♥

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy