Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 1 lutego 2013

Wielki powrót!+Foty+LOTTO ;)

Devious Denby|The new teacher Mrs. Denby may seem sweet, but there's more to her than meets the eye...
Hej Czytelnicy!


Na wstępie chciałam was bardzo przeprosić za moją nieobecność. Mogę to wyjaśnić.  Mam teraz problemy w domu, i to duże więc ciężko jest mi się skupić na pisaniu i czytaniu-czy bloga czy nawet zadań domowych.  Oprócz tego 29.01 miałam urodziny, więc też niezbyt miałam czas na przygotowanie notki. Wiem, że od 19.01 kiedy wstawiłam ostatnią notkę minęło sporo czasu, ale tą notkę dzisiejszą zaczęłam pisać już przedprzedwczoraj, czyli miałam dobre chęci. xd  Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą nieobecność. :)

----------------------------------------------------------------------

UWAGA!!! Wszyscy, którzy odwiedzaliście TEGO bloga możecie się cieszyć! Wiki i Natalia napisały na nim nową notkę, która wiele wnosi!!! Zachęcam do czytania i ponownego czytania tego bloga!!! CIESZMY SIĘ RAZEM Z WIELKIEGO POWROTU!!!!

---------------------------------------------------------------------------------


A teraz mam dla was mnóstwo fot. :)














































































































































Dziś równe 70 fot czyli 1/3 z tego co dla was mam. W następnej notce wstawię kolejną porcję, żeby dzisiaj was nie zanudzać taką masą zdjęć. :D

---------------------------------------------------------------------------

Możliwe,że czytając tytuł dzisiejszego posta, zastanawiacie się o co chodzi z tym LOTTO. Otóż pomyślałam sobie, że moglibyśmy stworzyć sobie na blogu takiego naszego totto lotka. ;) Jeżeli zaciekawiło Cię to, wejdź na nową podstronę bloga LOTTO i dowiedz się więcej. Udział nic nie kosztuje, więc zapraszam do zabawy. :) Przewiduję fajne nagrody. :D



Krytykujcie, chwalcie- po prostu KOMENTUJCIE. :D

Smerfetka290101




4 komentarze:

  1. świetna notka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej wiesz może kiedy bendą nowe odcinki prosze odpisz ja już niemoge się doczekac juz niewytrzymuje! *-* kocham Tajemnice Domu Anubisa

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy