Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 31 marca 2013

Co wydarzy się w nowych odcinkach?


Ello :3 Już ochłonęłam! Pieprzyć Jeroy. Tak w ogóle, wesołych świąt ^ ^ Właśnie sprawdzałam opis nowych odcinków. Marusia będzie grzesznikiem! Podobno wkurzy się, że Joy zrezygnowała z ich planu. No i dalej to już samo pójdzie... Tymczasem Jerome, wraz z K.T i (ekhem) Joy, połączą siły i nie pozwolą zrobić z siebie grzeszników. Jeruś uratuję Marusię?! Nadzieja do mnie wróciła! Może zrozumieją, że oboje są porąbani i głupi, i nie znajdą nikogo lepszego dla siebie... You are so beautiful .... <3 xd Zapewne potem i tak będzie z Joy, ale... cholera trudno, idę dalej wierzyć. Potem będę cierpieć, najwyżej. Zajrzyjcie też tu (KLIK), pojawiły się nowe odcinki z napisami PL. A żeby nie było tak pusto, powstawiam parę gifów :

"Czasem nawet najsilniejsi ludzie, mogą się rozpaść."


Na święta ^ ^



"I chciałabym pobiec od ciebie."

Na szczęście & W smutku
W dobrym stanie & W złym stanie
Jako przyjaciele & Jako para
W nienawiści & W miłości

"Ponieważ jesteś moją Wybraną."
"Ponieważ zmieniłaś mój świat."
"Ponieważ Cię potrzebuję."
"Ponieważ bez Ciebie, jestem nikim."

The end <3 Życzę miłych i spokojnych świąt wielkanocnych <3

Sapphire.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy