Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 5 lipca 2013

3.Dom zmian + mała ankieta :)

HEJJ :)
Jejku! Dziękuję wam za komentarze! Wszystkie czytam ale nie odpowiadam żeby nie było spamu.Tak czy tak odpowiem jeśli będzie tam pytanie :) DZIĘKI wszystkim że czytacie moje wypociny :3

 Nowe rozdziały powinny być codziennie bądź co dwa dni.Długość jest zależna od czasu którym dysponuję.




OSTRZEGAM : Wątki mogą  nie zgadzać się z innymi częściami aczkolwiek stwierdziłam że skoro nie znam tematu wystarczająco (tak przyznam się, nie za bardzo przykładałam się do oglądania) nie warto udawać :)




3.Dom zmian

-Powtarzam jeszcze raz.Co tu się wyprawia!?- głos należący do opiekuna domu przeszył całe pomieszczenie nieprzyjemnym chłodem.Victor uważnie rozejrzał się po salonie.Dojrzawszy Ninę natychmiastowo podszedł parę kroków w przód.
-Co tu tu robisz?- zadał kolejne pytanie tym razem bezpośrednio skierowane do dziewczyny.
-Ymm...przyjechałam się uczyć.- powiedziała zgodnie z prawdą
-Nie dostaliśmy żadnej informacji o panny przyjeździe, więc chyba musimy panią oddelegować...- zaczną triumfalnie zakładając ręce do tyłu co sprawiało wrażenie, że jest jeszcze groźniejszy niż wcześniej.
-Rozmawiałam z panem dyrektorem.- broniła się zaciekle
Victor zacisną usta w prostą linię po czym odwrócił się w kierunku drzwi.
-Ohh.Victor- zawołała Trudi która dopiero teraz wyłoniła się z kuchni - Masz natychmiast iść do Sweeta.
Jednak ten nawet nie zareagował.Wyszedł z Domu Anubisa z jedną myślą:
-Trzeba zniwelować działania Martin.

Na górnym piętrze dało cię czuć wyraźną desperację i nerwy.
-Słuchajcie to bez sensu.- zaczęła Patricia znudzona całą sytuacją.Wywróciła czami by dać do zrozumienia że do tej sprawy trzeba podejść z dystansem.
-Ok.Przekalkulujmy...- zaczęła Mara z miną wielkiego matematycznego geniusza - Jest nas siedem.
-Siedem? - przerwała jej Nina unosząc brwi - Ja widzę sześć poddenerwowanych dziewczyn.
-Jest jeszcze K.T. - wtrąciła Willow rozglądając się - Powinna być..
-No właśnie...nie. Eddie mówił że K.T nie przyjedzie.Teraz to ona musi zajmować się dziadkiem.- zaczęła Joy
-Tajemnicze zniknięcie część druga - pisnęła Amber.Dziewczyny lekko się uśmiechnęły.
-Dobra.- przerwała Mara- Mamy dwa pokoje na sześć dziewczyn. To teraz lepiej.
-Ja chcę być z Niną- zakomunikowała Amber jak zawsze wyprzedzając wszystkie fakty.
-Kto chce dołączyć do dziewczyn w pierwszym pokoju? - zapytała Joy
-Ja mogę.- wyrwała się Patricia -Nie wytrzymam z tą wariatką w jednym pokoju - ruchem głowy wskazała na Willow na co wszyscy wybuchnęli śmiechem.

Nieopodal szkoły wznosił się mały budyneczek.Nikt nie wiedział do czego on służył.Plotki głosiły że był to magazyn Frobisher'ów bądź warsztat gdzie pan domu dokonywał napraw w swoim sprzęcie.Nikt jednak nie miał klucza do tych włości.Chociaż może jednak to nie prawda? W końcu drzwi uchyliły się a z głębi pomieszczenia słychać było przerażający złowrogi śmiech...


Hmmm...? Jak wrażenia?
A teraz ANKIETA!

Pewnie zauważyliście ze dodałam ankietę.Takie ankiety ode mnie będą się pojawiać częściej.Teraz macie czas do środy. Wybieramy NAJLEPSZY SEZON HoA! :3

Sezon 1



Sezon 2
 

Sezon 3



Więc podzielcie się swoim zdaniem.
PAMIĘTAJ:
Głosujesz na sezon a nie na zdjęcie :)

Sezon który uzyska najwięcej głosów  zostanie nagrodzony notką w całości mu poświęconą :3

SIBUNA :*
Mariolaa :)

8 komentarzy:

  1. Wyszło ci boskie opowiadanie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. TYLKO pierwszy sezon jest wart jakiejkolwiek nagrody. Drugi, a tym bardziej trzeci, chcę wymazać ze swojej pamięci. HELP ME.
    Opowiadanie świetne. Jedyne, co rzuca mi się w oczy, czytając twoje prace, to słowa typu "znikną", "pofruną". To niepoprawna pisownia, zapominasz o literce "ł". To powinno brzmieć "zniknął", "pofrunął". Wybacz, ale ja ostatnio wszystkiego się czepiam ;3 Nie będziesz mi miała tego za złe? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A coś ty ^^
      Ja to zawsze traktuje jako małego kopa, który podprowadza do sukcesu :) < 3

      Usuń
    2. :D To pisz dalej, umieram z ciekawości C:

      Usuń
  3. 2 sezon najleprzy !! Historie super!!!/Gaduła

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 sezon. Pierwszy też jest extra, ale trzeci to totalna masakra...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy