Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 2 lipca 2013

Fan Fiction - sprawy organizacyjne- ROK Z WAMI! /Mariolaa

Hejka miśki :3
Nawet nie wiecie jak się stęskniłam za blogowaniem.
<wewnętrzny głos> Ohh!Mariola, ależ ty masz zapłon.
Wiem. :)

Mam parę organizacyjnych spraw:
PO PIERWSZE:
Sezon zamykania blogów o tematyce HoA ruszył pełną parą.Chyba nasz blog będzie inny.Ale tyko z waszą pomocą.Będą czytelnicy-będą notki.Zważywszy na wakacyjny czas.
PO DRUGIE:
Dziś przypada cały rok od kąt jestem na tym blogu.To właśnie 1 lipca 2012 roku Alicja dodała mnie w szeregi adminek < 33 Thank you very much! < 33
PO TRZECIE:
Fan Fiction.Wpadłam na pomysł pisania czegoś w rodzaju historyjki o mnie i HoA zmyślone.Jeszcze nie wiem czy to by wam pasowało.Chyba że chcecie scenariusz 4 sezonu, kartki z pamiętnika, historii ciąg dalszy.WYBIERAJCIE!Poza tym : DZIĘKUJĘ WAM ZA WSZYSTKO! :** Dzięki za komentarze, uwagi, wyświetlenia, gesty których nie zapomnę, słowa otuchy i pocieszenia.W szczególności chcę podziękować:
-ALICJI za to że mnie tu przyjęła,
-ZUZI za to że jest dla mnie podporą,
-AGACIE za to że opiekuje się blogiem jak najlepsza piastunka,
Dziękuję z całego serca.Ten rok był wspaniały.Liczę na następny.< 33

Sibuna <3
/jestem też tuu.:
BLOG

4 komentarze:

  1. Malusiu, z całego serca Ci kibicuję, myślę, że stworzysz coś superaśnego ^ ^
    Myślę, że najlepiej sprawdziłby się ciąg dalszy anubisowej historii. Także chwytaj za pióro i działaj! ;)
    Wszystkie zodiakalne raczki (w tym również ja ^ ^) i nie tylko, trzymają za ciebie kciuki!
    Awww dziękuję <3 tyle miłości ooo tak <3
    WSZYSTKO PIĘKNIE, LICZEM NA DRUGI ROK Z TB ;)
    ba dum tss
    Twój kochany Mop <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, wiesz prawie się nie znamy, nie gadałyśmy jeszcze poza komentarzami- ale ja i tak cię uwielbiam < 33

      Usuń
  2. tak! pisz 4 sezon swój! , i życzę ci dwóch lat na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy