Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 17 listopada 2012

Konkurs na redaktorkę+i jeszcze trochę

Hej.
Słuchajcie, bardzo bardzo was przepraszam za brak notek, ale dużo się działo w tym tygodniu no i po prostu nie było kiedy myśleć o blogu.

Dlatego też odbędzie się konkurs na trzecią redaktorkę, ale zanim...

Wyniki ankiety:

Jaką bajkę mam opisać?
Gumisie
  5 (20%)
Pszczółka Maja
  3 (12%)
Muminki
  2 (8%)
Kubuś Puchatek
  11 (45%)
Miś Uszatek
  3 (12%)


Votes so far: 24
Poll closed 

Otóż zaplanowałam,iż wszystkie te bajki opiszę, ale w wyznaczonej przez was kolejności czyli: Kubuś Puchatek, Gumisie, Pszczółka Maja, Miś Uszatek, Muminki.

Zobaczymy tylko czy najpierw będzie Pszczółka Maja czy Miś Uszatek, bo zdobyły tyle samo głosów.

Teraz jeszcze raz zanim przejdę do najważniejszego:

ilovesibuna.blogspot.com  Dziś serdecznie polecam tego oto bloga, zaraz dodaję go do polecanych.


Konkurs na redaktorkę

Zgłoszenia wysyłajcie na mojego maila: zuzania@op.pl

Konkurs trwa od dzisiaj (16.11) do 23.11. Macie dokładnie tydzień.

W zgłoszeniu należy podać:
1.Imię oraz nick pod jakim komentujecie notki
2.Wiek 
3.Coś o sobie
4.Doświadczenie,czyli czy pisałaś już na jakimś blogu a jak tak, to na jakim
5.Jaki masz pomysł na notki, o czym one będą (z grubsza)
6.Co potrafisz, czyli np. że robisz banery, że robisz konkursów dużo, że piszesz scenariusze itp.

*Z tego co pamiętam, że są dwie dziewczyny które zgłaszały się już wcześniej i bardzo proszę was o napisanie o tym w mailu.

Słuchajcie, złożyło się tak, że:

Ja jak mogliście już zauważyć nie piszę specjalnie dożo o HoA. Dodaję różne gadżety, robię zabawy,piszę opowiadania, piszę różne rzeczy typy:Stare dobre czasy, Mój codzienny świat

Mariola pisze scenariusze, dodaje fotki... ogółem dodaje notki jeszcze rzadziej niż ja, ale nie ma o to pretensji rozumiem to doskonale.

Potrzebujemy więc osoby, która będzie pisała informacje dotyczące aktorów, bohaterów, coś więcej o 3 sezonie i dalszych sezonach, będzie jeszcze dodawała fotki i jakiś drobne filmiki. Po prostu nie potrzebujemy już np. kolejnych opowiadań, bo są scenariusze Marioli, moje House of Anubis, mój pamiętnik... Tak samo: ja jestem od gadżetów typu ankiety, ja również jestem od zabaw typy Szczęśliwy numerek, czy inne, ale potrzebujemy kogoś od info i od fot, jak i od konkursów, więc jeżeli jesteś taką osobą, zgłoś się.

Serdecznie zapraszam




*Szczęśliwy numerek może trafić do osoby, która już go miała*

Dziś otrzymuje go Sibunka;-)  Dodam pięć komentów na wybranego bloga. ;)



Do napisanka,

Smerfetka290101

8 komentarzy:

  1. Super ja również się zgłosiłam i wysłałam wiadomość.♥


    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę to trwało, ale w końcu została napisana recenzja tego bloga. Serdecznie zapraszamy i czekamy na dalsze zgłoszenia.
    http://dobre-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lovelovehouseofanubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za polecenie.:*

    Pozdrawiam Nataliaa.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy