Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 2 listopada 2012

Nowości ; D

Siemkaa..!
No więc mamy nowy baner a ponieważ jest tylko jeden to nie ma po co robić ankiety. ( poza tym głosujcie w pozostałych wykonanych przez Zuzę ).

O BANERZE :
Wykonawca : Użytkowniczka z nick'iem Budyń <3
Co na nim jest : Wielkie słowo Sibuna  , link bloga , podpis wykonawcy , zielonkawe odcienie i oczywiście SIBUNA.

DZIĘKUJEMY ! 
Włożyłaś w to sporoo pracy i za to chciałybysmy ci podziękować ; D 

Tyle w tym temacie.
Dostałam artykuł z Bravo ale nie wświetla go ; C Dziękuję katrin115 za udostępnienie. 


Mina a'la Fabian


Zuza poinformowała was o reklamie 3 części HoA. Bo dziś był ostatni w TV odcinek 2 sezonu TDA.



Mariola
Sibunaa < 3

P.S
Proszę o pomysły na notki < 3

13 komentarzy:

  1. Świetny nagłówek. Świetna notka. A kiedy udostępnisz historię bloga.Pomysł na notkę możesz opisać np. Fabina 1 sezon itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten nagłówek widziałam już na wielu blogach. Jak chcesz to ja ci zrobię nowy. Tylko powiedz z kim chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj, wysyłać baneru można było cały czas, obojętnie z kim, a więc nie pytaj się tylko wysyłaj.

      Smerfetka290101

      Usuń
    2. Też mogę wysłać?

      Usuń
    3. Smerfetka290101 już wysłałam ci ten nagłówek..

      Usuń
    4. Ludzie, wysyłajcie, czekamy na to od długiego czasu! Obojętnie z kim, byleby był ładny i miał adres naszego bloga!

      Smerfetka290101

      Usuń
    5. Wysłałam!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo żadko piszecie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek dość ładny,ale mały ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, dziękuję że napisałaś tu coś o mnie. Wiem, nagłówek nie jest najlepszy i najlepszej jakości, ale jakoś teraz nie mam teraz weny.

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy