Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 13 listopada 2012

W świecie HoA + a niech będze ten mój codzienny świat

Witam Was Serdecznie... wyciągacie karteczki !
Ulubione powitanie nauczycieli -_- Ahhh nie ważne x D Notkaa wg będę taka jak bym coś brała czyli spontaniczna i na maksa wyluzowanaa ; D 

Najpierw trochę o HoA bo o to tu chodzi :

To wcale nie jest dziwne , wcale a wcale.To tylko jakaś machina z człowiekiem w środku ( domysły ).Co ja gadam , zawał na zawołanie ; D Czyli następna tajemnica Domu Anubisaa... co się może zdarzyć ? Na to pytanie odpowiemy kiedy zobaczymy 3 sezon naszego HoA < 3
Widzimy to pokój , jak wiemy w 3 sezonie zobaczymy nowe pomieszczenie ( nie znalazłam fotki ) , mamy tu sarkofagi z dziwnym czymś zamiast twarzy i cosie w stylu Maski Anubisa.Z boku widać coś na wzór skrzyni i okno z witrażem - klasycznie i strasznie ;)

A Wy co o tym sądzicie ?

Eddy i K.T czyli 3 sezon HoA.Nie ma co się tu rozpisywać bo to prawie to samo co wyżej , tyle że możemy sugerować ze to gdześ podziemią ten ciemniejszy kontrast ; D


Z Wikipedii :
Patricia Williamson (Jade Ramsey) – Jest zadziorną, pyskatą dziewczyną. Z reguły bezczelna i złośliwa, lecz później się zmienia. Na początku nie znosi Niny, z czasem się z nią zaprzyjaźnia. Jej najlepszą przyjaciółką jest Joy. W drugim sezonie zakochuję się w nowym uczniu Eddiem. Na początku ciągle się z nim kłóci, ale potem stają się parą. W 3 sezonie będzie strasznie zazdrosna o przyjaźń K.T. z Eddiem.
Czyli może byc ciekawie...



SERIA TRZECIA
Styczeń 2013 151 House of Osirion
 Pytanie czy w Polsce czy w a Anglii....


Jako takich nowości nie ma bo to teraz bardziej spekulacje , domysły i nic nie jest pewnego...


Mój codzienny :
Zacznijmy od tego że ja mam na 8.45 zawsze ( tylko w czwartki mam kółko ) , muszę dojeżdżać Gimbusem.Okeyy więc ja jak wstaję to za 15 ósma i piętnaście po wychodzę by być na w pół do na przystanku.Jasne , bardzooo.Wiadomo co robię rano.Potem tak mi schodzi że jak już w szkole jestem to idę przebrać buty i do tzw.salki czyli świetlicy.Tam sie dzieję różne dziwne rzeczy -.- I lekcje.W dzisiejszym przypadku witała mnie plastyka czyli nudyy.
PLASTYKA
Coś tam "Grecja bla bla bla Akropol bla bla bla doryckie, jońskie itp." przegadałam z przyjaciółką całyy czas.( miejsce : 3 ławka od końca , środek )
Przerwa : Chwilowa gatka z koleżankami , i spacerek po szkole
POLSKI
Sprawdzian i oczywiście ściąganie tzw. gumka do mazania i przyjaciółka z naprzeciwka
Przerwa:Sklepik - wiśniowy Tymbark i biblioteka , tak wiem ale ja tam chodzę z moją paczką tylko po to by się przed kimś schować ; D
GEOGRAFIA
Nudyyyyy! Czyli sms'y ( nie naśladujcie mnie , mnie się nie da już nawrócić na dobrą drogę ; D ) z koleżankami z klasy i nie tylko.I cos tam temperatura bla bla bla
Przerwa : Sklepik i Twix < 3 and oczywiście ławeczka i ploteczki
MAJCA
Grrrrrr!I hate you ;D Kreślarnie po zeszycie przyjaciółki < 3
Przerwa:Spacerkiem po szkole
CHEMIA:
Nie ogarniam a lubię < 3 Dzwine nie ?
Przerwa:Panika bo niemiecki -.-
NIEMIECKI:
Bla bla bla /r Malern (?) BLA BLA BLA pytanie - ufff nie pytała mnie :)
Przerwa: Gonitwa nie wiadomo gdzie i po co 
G.WYCHOWAWCZA
Nudyy i następna część sms'ów z...koleżanką z ławki ; D Głupota nie boli ; D
Domek , komputer , i teraz angielski no coś czuję że jutro nr.14 idzie do odpowiedzi.Kocham too ;/


Tak z grubsza bo co sie mam rozpisywać ?

Mariola
Sibunaa < 3







7 komentarzy:

  1. już się nie mogę doczekać ♥ ;>

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,że w Anglii,a raczej w US. Super notka,a cały 3 sezon zapowiada się WOW ^^
    Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER NOTKA. JA MAM TERAZ ZMIANĘ PLANU BO MOJEJ PANI OD PRZYRY NIE (ONA JEST MOJĄ WYCH.) I MAM CODZIENNIE NA 8:00 OPRÓCZ W WTORKI. ALE ZA TYDZIEŃ NIE BĘDĘ MIAŁA NORMALNIE LEKCJĘ CZYLI TYLKO W ŚRODY I WTORKI NA 8:55.<3

    POZDRAWIAM

    RADOCHA^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Część dziewczynki.♥
    Chciałabym zaprosić was na konkursik "Największego fana HoA roku 2012"

    Więcej szczegółów na ilovesibuna.blogspot.com
    Liczę na to, że chociaż jedna z was się zgłosi.:)

    Pozdrawiam Nataliaa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Notka trocche podobna do http://secret-houseofanubis-wikkki.blogspot.com/2012/11/3-sezon-fotki.html?showComment=1353003466112#c50201774200865325

    Coś na tym blogu sie zepsuło... Przedtem były tu genialne rzeczy o HoA a teraz jekieś smerfy, opisy cudzego życia. Okejj.Albo to blog o HoA albo o zyciu. Trzeba sie zdecydować. Nie chce tu nikogo urażać ty tylko moje zdanie. Piszcie o czym chcecie ważne, żeby was to cieszyło,

    Paulii

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Paulą niech to że większość notek jest ściągnięta z innych blogów , ale okej. Ale smerfy , gumisie co robisz w szkole co nas to obchodzi bez urazy , ale zastanów się o czym jest ten blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie recenzja???

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy