Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 10 listopada 2012

Mój codzienny świat

Siemka!
-Pamiętacie jak rozmawiałam na blogu z postaciami z HoA? Więc musicie uważać, bo dziś będę musiała porozmawiać z moimi znajomymi z klasy, ale zanim trochę ich opiszę. ;)

1.Kamil-nic nie robi, prawie nic nie mówi, pisze wolniej od ślimaka, jest po prostu...wooooooooooolny. Przyjaźni się z nr 16
2.Paweł B.(Bagno xd)-jest najwyższy z klasy,chodzi z nr 18 (moja BFF),przyjaźni się z 7,nie znoszę go
3.Wiktoria-jest pewna siebie, lubi mieć racje, bardzo się wszystkim przejmuje
4.Eliza-jest bardzo silna i to wykorzystuje, łatwo się obraża i dołuje.
5.Ja :)
6.Błażej (Błażko)-jest trochę inny niż inni chłopacy, i jest... specyficzny. Przyjaźni się z nr 17
7.Rafał (Rafi)-jest przyjacielem nr 2, ma dziewczynę (nr 22), jest najlepszy z chłopaków, dziewczyny do niego zarywają
8.Kasia J.-jest infantylna, dziecinna, przyjaźni się z nr 10
9.Adela-jest bardzo, bardzo specyficzna, jest dość kujonem, mało osób ją lubi, jest dziecinna
10.Kasia K.-szybko się obraża, kocha zwierzątka, lubię ją, przyjaźni się z nr 8
11.Ania-lubi się uczyć, cały czas kieruje się zdrowym rozsądkiem
12.Julka K.-kocha zwierzęta, raczej nie ma własnego zdania, jest niepewna siebie
13.Natalka K.-zakochała się w nr 7, piszą ze sobą karteczki, niezbyt ją lubię
14.Nicola (Nikuś)-mówimy na nią Nikuś bo nazwała się na fb Nikuś Anka L******. Jest bardzo, bardzo nieogarnięta (xd)
15.Oliwia Ł.-uważa się za nie wiem kogo, jest bardzo pewna siebie, przyjaźni się z nr 22
16.Paweł M.(Michalaczek)-jest mniej więcej jak nr 1 ale trochę bardziej kojarzy...
17.Tymek-przyjaźni się z nr 6 ,myśli że "podrywa laseczki" i że jest suuuper -,-
18.Natalka N.(Nati, Natia)-kocha zwierzaki, jest moją przyjaciółką, chodzi z nr 2 (ble!), ma bardzo dobrą koleżankę (jak to ona mówi) nr 22
19.Karolina-jest dość... przy tuszy i wszyscy się z tego nabijają, ogólnie siobie z niej żartujemy
20.Martyna R.-jest na prawdę fajna, chłopcy ją raczej lubią
21.Dominika-również jest "przy tuszy", nie ma raczej stałych koleżanek, mało osób ją lubi
22.Oliwka S.(Oli)-jest taką "klasową gwiazdą", jest lubiana, jest "dobrą koleżanką"(-,-)nr 18,przyjaźni się z nr 15, chodzi z nr 7
23.Paweł Sz.-jest wredny, podstępny, węszy gdzie się da, nienawidzę go
24.Julka Ś.- ma pewne cechy "chłopczycy", ale ogólnie jest spoko
25.Ola T.-odeszła z klasy wraz z końcem października, ale jest tylko wykreślona z dziennika
26.Ola W.-jest taką "śmieszką", jest fajna
27.Martyna W.-zaraz po nr 18 jest moją najlepszą przyjaciółką, jest po prostu spoko oko :)

Nasi nauczyciele:
P.Gregor-jest naszym wychowawcą, uczy matmy
P.Szydłowska (Szydło)-jest najokropniejszym nauczycielem pod słońcem, uczy nas audycji muzycznych (taki przedmiot) i chóru (nie chodzę na chór!!)
P.Kancerski (Kancer)(histeryk xd)-est bardzo nieżyciowym facetem, uczy nas historii(histerii xd)
P.Małgosia Steciuk-uczy nas wf-u i wdż-u, jest zarąbista (sorry za takie określenie) i bardzo, bardzo spoko
P.Maria Kot-uczy nas informatyki (info) i techniki, jak przychodzi to na nią szczekamy(xd)

+ Wiktor-masakryczny chłopiec z równoległej klasy, jest bardzo nieogarnięty, wszyscy go nie znoszą
+Krzysiek-Taki jeden chłopak z klasy równoległej, ale musiałam o nim powiedzieć, bo może gdzieś wystąpić

No to teraz możecie już...
-Cześć-powiedziała Kasia J.
-Hej-odpowiedziałam jak zawsze.
-Zuziuuuuu!-jak zazwyczaj biegła do mnie Kasia K.
-Kasiuuuuu!-jak zazwyczaj jej odpowiedziałam.
Kiedy rzuciła mi się na szyję zauważyłam Bagna i Rafała idących w tą stronę. Za nimi szła Oliwka S. i Nati.
-Natia!-Martynka W. pobiegła w jej stronę.-Hej Oli.-dodała.
-Ale idą parami, chyba coś się szykuje.-jak zawsze palnęła coś Nicola.
-Nicola, ogarnij się!
-Nicola ogar.
-Nie ma co, ona się nigdy nie ogarnie.-dodałam zgodnie z prawdą.-Hej Nati-dodałam.
-Hejo.-odpowiedziała.
-Co tam słychać z Bagienkiem?-zapytałam z ciekawości.
-A zasypuje mnie sms-ami typu:Co robisz?,Co słychać?,Nudzi mi się.
-To raczej nic nadzwyczajnego.-skwitowałam.
-No ale jak gadaliśmy wczoraj przez fejsa to napisał: Co słychać skarbie?
Tu mnie zamurowało i zrobiłam wielkie oczy.
-Nie no, nie wierzę.-powiedziałam wciąż nie mogąc tego pojąć.
-No wiem, też w to nie wierzę.
-Natalka, Paweł chce pogadać.-powiedział Rafał podchodząc do niej i prowadząc ją w stronę Bagna.
A ja znowu zostałam sama. To nie był pierwszy raz. Nie ma nic złego w tym, że z nim rozmawia, wręcz przeciwnie, tylko czemu ja znowu zostałam sama?
Kręciłam się chwilę po korytarzu aż zadzwonił dzwonek.Weszliśmy do klasy. Ponieważ miała być matma ze smutną miną wyłożyłam książkę do matematyki, ćwiczenia i zeszyt, oraz dzienniczek i piórnik. Usiadłam w ławce, no i się zaczęło.
-Zaraz rozdam wam kartkówki.-powiedziała p.Gregor.-Wypadły bardzo słabo.-dodała.
-A można poprawić?-zapytał Paweł Sz.
-Od początku czwartej klasy tłumaczyłam to wam i nic mnie to nic obchodzi czy ty to pamiętasz czy nie.
-Czyli można?-dolał oliwy do ognia.
-Nie, Paweł.-szeptała klasa.
Pani Gregor już nic na ten temat nie powiedziała.
Potem sprawdziła obecność, oraz pytała czy mamy buty zmienne, dzienniczki i mundurek.
-Gdzie masz mundurek?-zapytała Kasię J.
-W szafce,nie zdążyłam pójść po niego.
-Nic mnie to nie obchodzi, macie mieć mundurek, dzienniczek, i buty zmienne cały czas.
-Gdzie masz buty zmienne?-zapytała dochodząc do Michalaczka.
-Nie mam... bo... nie mogłem... znaleźć, ktoś mi schował...a już był... dzwonek.
-Nic mnie to nie obchodzi, powinieneś mieć buty w worku to nikt by ich nie schował.
Jak już mogliście zauważyć często powtarzała: Nic mnie to nie obchodzi. -,-
Potem była już normalnie lekcja, jak zadzwonił dzwonek zadała nam dwie strony ćwiczeń i wyszliśmy. Teraz miał być polski.


I jak podoba wam się moje życie? Jak dla mnie nie jest najciekawsze, ale dla was może to być coś fajnego. Piszcie w komentarzach i zaznaczajcie reakcje.

Dziś szczęśliwy nr otrzymuje Smerfetk@. Gratuluję, polecę wybranego przez ciebie bloga.

Dziś polecam bloga house-of-anubis--info.blogspot.com.


Uwaga uwaga! 11 listopada jest święto. Jeżeli w tym dniu napiszę notkę to szczęśliwy numerek będzie działał dodatkowo! Otóż jeżeli dodacie 2 komentarze to i jeden, i drugi będzie się liczył czyli inaczej mówiąc zwiększacie swoje szanse na wygranie szczęśliwego numerka a nagroda będzie nie byle jaka!
Coś takiego będzie najprawdopodobniej działało w każde większe święto. Podaję następne daty: 6 grudnia, 24 grudnia, 1 stycznia, 29 stycznia, 14 luty, 8 marca, Wielkanoc

* 29 stycznia : moje 12 urodziny.

** Jeżeli w te dni pojawi się notka!!!

Nie zabieram już wam czasu. W kolejnej notce pewnie pojawi się House of Anubis.

I say goodbye, and I send kisses for you. ;)

Nice day,
Smerfetka290101



12 komentarzy:

  1. Świetnaaaa notka!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.♥ Ty masz 27 w klasie.-.- Ja ma 18.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mało? U mnie w klasie jest 32 osoby! ;**

      Usuń
    2. U mnie mieli zamknąć szkołę bo za mało uczniów ale udało się i jej nie zamnkeli

      Usuń
  3. Ja mam w klasie 24 osoby i nikt ze sobą nie chodzi tyle,że jest dużo "miłości" xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w klasie 14 osób i nie ma a,b,c jest tylko a i koniec taka specyficzna szkoła

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam 19 ;p
    Takich patologicznych xd

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas jest 27. I jest od a do f

    Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest 25 os. i wręcz o 10 za dużo bo to same przytrzymy -_-

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy