Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 7 listopada 2012

Śmieszne gify + moje porównanie + dużo więcej

Hej!
Jak podoba wam się nowe powitanie? Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał pretensji...


Dziś przygotowałam dla was 2 śmieszne gify mojej roboty.

UWAGA! Jeżeli komuś coś nie pasuje proszę o nie komentowanie!





Mam nadzieję, że potraktowaliście to na żarty. :D


Dodałam nową ankietę, i proszę o branie udziału .

Zrobiłam małe "przemeblowanie" na blogu. Podstrony są teraz pod nagłówkiem, a na dole bloga jest dodana nowa opcja. Myślę, że dobrze czasem coś zmienić. ;)


Słuchajcie, mam do was wielką prośbę. Pod każdą notką są "reakcje". Jeżeli komentujecie to tym bardziej nie jest wysiłkiem zaznaczenie czegoś, a jeżeli nie chcecie komentować chociaż zaznaczcie.
I już tłumaczę dlaczego jest to takie ważne. Wiecie, my redaktorki kiedy zaglądamy na bloga patrzymy ile głosów jest w ankietach, ile jest komentarzy, ale najbardziej rzucają się w oczy reakcje. I tak, powiedzmy że komentarzy jest 5. Możliwe jest że np. 3 z nich są negatywne. Albo zupełnie odwrotnie. Nie wiemy czego się spodziewać, ale jeżeli jest pięć komentarzy i pięć reakcji i 3 z nich to "nudne" to wiemy czego się spodziewać. Mam nadzieję, ze choć trochę do was przemówiłam. ;)

Eddie Dami nie powiadomiła mnie jakiego bloga mam polecić, więc przejdę dalej.

Było bardzo dużo porównań Smerfów do TdA i bardzo wam wszystkim dziękuję. Nina Martin, radocha6:*,Patrycja Lis oraz Arianna dostajecie ode mnie 5 komentarzy na wybranego bloga. ;)
A teraz zobaczycie jak według mnie można to porównać:

Papa Smerf: Nasza kochana Trudi
Smerfetka: Nina
Sasetka: Poppy
Osiłek:Mick
Ważniak: Mara
Gapcio: Eddy
Łasuch: Alfie
Maruda: Patricia
Zgrywus: Jerome
Laluś: Amber
Poeta: Joy
Pracuś: Fabian

Gargamel i Klakier: Victor i Corbiere
Wiedźma Hogata: Vera
Pasibrzuch: Rufus

I co wy na to? Zgadzacie się ze mną?

Dziś będą 2 szczęśliwy numerki, ponieważ Eddie Dami nie podała bloga, to jej nagroda przepada, więc są 2 szczęśliwe numerki: 6 i 8 czyli Anonimus Dami i Patrycja Lis. Waszymi nagrodami będzie polecenie bloga. ;)

Uwaga uwaga! 11 listopada jest święto. Jeżeli w tym dniu napiszę notkę to szczęśliwy numerek będzie działał dodatkowo! Otóż jeżeli dodacie 2 komentarze to i jeden, i drugi będzie się liczył czyli inaczej mówiąc zwiększacie swoje szanse na wygranie szczęśliwego numerka a nagroda będzie nie byle jaka!
Coś takiego będzie najprawdopodobniej działało w każde większe święto. Podaję następne daty: 6 grudnia, 24 grudnia, 1 stycznia, 29 stycznia, 14 luty, 8 marca, wielkanoc

* 29 stycznia : moje 12 urodziny.

** Jeżeli w te dni pojawi się notka!!!


Dziś powinna pojawić się jeszcze notka od Marioli.


Do blogów poleconych dodałam kolejnego bloga, proszę zaglądać!!!




Bye,

Smerfetka290101

8 komentarzy:

  1. Super notka świetne gify.<3
    Mój blog to http://radoszkaaa-1999.blogspot.com/
    A po drugie czemu Damian jest drugi raz w szczęśliwym numerku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że to ta sama osoba. Eddie Dami i Anonimus Dami... No w sumie masz racje, ale nie mam na to dowodów. Nie powinno się tak robić, ale co poradzę... Dzięki, fajnie że gify się podobają. ;)


      Ludzie i oto chodziło z reakcjami! Tak trzymać!

      Smerfetka290101

      Usuń
  2. Super notka i ekstra gify ! Mega śmieszne !!! Kocham ten blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka;)
    Mój blog: scenariusz-tda-ariana.bloog.pl
    Image Victora powala xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieszne gify !!!! Haahaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka!
    Mój blog: http://house-of-anubis--info.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. na nick.com pojawił sie mail od Amber pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy