Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 26 listopada 2012

Witam :) + BAFTA 2012

Heyy!


Mam na imię Agata i jestem nową współprowadząca bloga. Nie spodziewałam się, że dziewczyny wybiorą właśnie mnie. Strasznie się cieszę i obiecuję, że was nie zawiodę ;) Więcej informacji o mnie znajdziecie na mojej podstronie :)

A teraz żeby was już nie przynudzać ^^

Na Twitterze pojawiło się dużo nowych zdjęć aktorów:


Tłumaczenie: W pewnych dniach jestem zmęczona lol


T: Londyn Jazda pociągiem z moją mamą

Niemiecki Das Haus Anubis kontra nasz kochany House of Anubis c:

Pamiętacie nominację TDA na BAFTA? Niestety przegrali z serialem Powodzenia Charlie :( Ale mimo to uśmiech nie znikał im z twarzy i bawili się doskonale. Może w przyszłym roku się uda... Trzymajmy kciuki! ;]
Znalazłam parę zdjęć z gali:

                    Tasie Lawrence Tasie Lawrence of Nickelodeon's House of Anubis attends 2012 Children's BAFTA Awards at Hilton Park Lane on November 25, 2012 in London, England.

Tasie Lawrence (L-R) Jade Ramsey, Tasie Lawrence, Louisa Connolly-Burnham, Klariza Clayton and Alexandra Ship of Nickelodeon's House of Anubis attend 2012 Children's BAFTA Awards at Hilton Park Lane on November 25, 2012 in London, England.

Tasie Lawrence (L-R) Brad Kavanagh, Tasie Lawrence, Jade Ramsey and Burkley Duffield of Nickelodeon's House of Anubis attend 2012 Children's BAFTA Awards at Hilton Park Lane on November 25, 2012 in London, England.            Tasie Lawrence Tasie Lawrence of Nickelodeon's House of Anubis attends 2012 Children's BAFTA Awards  at Hilton Park Lane on November 25, 2012 in London, England.

Tasie Lawrence (L-R) Brad Kavanagh, Jade Ramsey, Tasie Lawrence, Alex Sawyer, Louisa Connolly-Burnham, Eugene Simon, Burkley Duffield, Klariza Clayton and Alexandra Shipp of Nickelodeon's House of Anubis attends 2012 Children's BAFTA Awards at Hilton Park Lane on November 25, 2012 in London, England.

Moim zdaniem najładniej prezentuje się Louisa. A wam, która kreacja przypadła do gustu? Piszcie ;)

Na zakończenie mam dla was jeszcze filmik. Ktoś zebrał materiały z 3 sezonu i popatrzcie:




Co myślicie? Mi się bardzo podoba :]

Hmmm więc chyba na tym zakończę  ;] Jeszcze raz bardzo dziękuję dziewczynom <3 Mam nadzieję, że będzie nam się świetnie współpracowało.

Do usłyszenia ;3










5 komentarzy:

  1. Jade♥- najlepszy strój a nasz przywódca Sibuny mnie też zachwycił♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper notka !
    I witam w załodze Agatoo < 3
    Mam nadzieję że będzesz się tu dobrze czuła :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka.<3 Czekam na następną.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy ;)
    Świetny początek, czekam na następną notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowo, że to właśnie ty jesteś juz z nami. Pierwsza notka na medal :)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy