Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 29 maja 2012

;(

Hejka. Jest mi bardzo przykro, że tak odebraliście wiadomość o tym, że chcę przyjąć kogoś nowego. Wiem, że sama nie dam rady, więc o co chodzi.?

Szczerze wisi mi to, że niektórzy anonimowi hejterzy nie będą wchodzili na bloga. Wypierdzielajcie, jak coś wam się nie podoba.!

Dziękuję Tori, za miłe komentarze, PRZYJEŻDŻAJ! Mailem wyślę adres xd. :)

Notka-jutro. Idę się komuś wyżalić..

Aliciaa.

18 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, w tym że Paula odeszła nie ma nic takiego, żeby nie wchodzić więcej tutaj jak jej nie będzie! To Alicia Założyła tego bloga i gdyby tego nie zrobiła to Pauli byście nie znali! Zastanówcie się!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie teraz Alicia pokazała swoje prawdziwe oblicze. Jak to napisała: "Szczerze wisi mi to, że niektórzy anonimowi hejterzy nie będą wchodzili na bloga. Wypierdzielajcie, jak coś wam się nie podoba.!". Pokazałaś, że masz NAS WSZYSTKICH w dupie. Że sie nie liczymy. Każdy z nas komentował, odwiedzał i polecał innym, a ty teraz po tym wszystkim mówisz, że cie nie obchodzimy. Tego co napisałaś już nie cofniesz.. Owszem możesz to usunąć, ale nie usuniesz tego z naszej pamięci. Trzeba 2 razy pomyśleć zanim coś się zrobi. Wiem, że pisałaś pod wpływem złości ale nawet to cię nie uniewinnia. Chyba sława strzeliła ci zbyt mocno do głowy.
    Sory, że tak sie rozpisałam, ale gdybym mogła to wszystko powiedzieć byłoby tego więcej.
    Dzięki za uwagę.
    Żegnam.

    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zła na Alcie że tak o niej piszesz ? A Jak ona by tak o tobie napisała ? Było by ci miło ? Kiedyś byłyście (a raczej tak myślałam ) przyjaciółkami a tu takie rzeczy ... Odeszłaś .. trudno .. Alcia znajdzie kogoś nowego a ty nie wyżywaj się na niej bo ona cię nie wywaliła !!! To była twoja decyzja !

      Alcia życzę sukcesów ;)


      Asia*

      Usuń
    2. Asiu, ale to nie ta Paula. Ta pisze ze mną, to ta druga odeszła ;)

      Usuń
    3. Paula.! Słuchaj!
      Po pierwsze napisałam NIEKTÓRZY ANONIMOWI! Aty nie jesteś anonimem, ani hejterem (chyba).
      I sława nie uderzyła mi do głowy. Ehh..
      mam dość..
      Aliciaa.

      Usuń
    4. Zgadzam się z tobą Paula ..
      Niestety :(
      Sorki Alicia... taka prawda ;\

      ~Trixie :]

      Usuń
  3. Ona założyła bloga ... może robić co chce ... rozumiem ją ...

    Ita <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicio!
    Ja tam zawsze Cię lubiłam i lubiłam Twoje notki, nadal Cię lubię. Już kiedyś Ci to napisałam, ale napiszę jeszcze raz :
    Kto założył bloga? - TY!
    Dzięki komu zaczęłam bloggować? - Dzięki TOBIE
    Do kogo wysłałam mój 1 scenariusz? - Do CIEBIE
    Paulę też bardzo lubię i lubiłam, więc może zapomnijmy o tym wszystkim. Na bloga przyjmuj kogo chcesz, bo do do Ciebie należy decyzja. Jeśli chcesz pogadać - znasz e-mail i znasz gg. Zawsze możesz napisać!

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. No sory, że aż tak powypisywałam ale myślę, że to nie jest fair. Wiem, że powiedziałaś ANONIMY ale ja także poczułam się źle. Aha i Anonimie, ja nie jestem tą Paula która odeszła.. xd hah.. xd
    Sory za naskok. xd

    Paula ♥

    PS; Jeszcze wam nie mówiłam, ale jestem szczera do bólu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Też uważam ,że to nie fair ..

      ~Trixie :]

      Usuń
    3. Do Pauli :

      Znalazła się kolejna " oryginalna " ;/
      Brakuje jeszcze "ja jestem inna niż wszyscy"
      Wiesz co .. powiedziałabym Ci niemiłe słowa, bo najpierw najeżdżasz , zresztą słusznie moim zdaniem, na Alicie a potem się z tego wycofujesz, ale taka nie jestem.

      Z poważaniem ,
      Anonimowa :)

      Usuń
    4. Zgadzam się z tobą anonimku ale ty Paula też masz wielką rację a ty Alcia naprawdę zraniłaś a w szczgólności zawiodłaś wszystkie anonimki to że nie mamy kont nie znaczy że jesteśmy gorsze od cb i innych co je mają i że masz nas w dupie nie potrzebne mi konto nie mam go i jestem szczęśliwa a i Paula jeśli coś powiesz nie wycofuj się i nie przepraszaj masz prawo do swojej opini a szczgólnie do szczerości mało jest teraz ludzi którzy mówią prawdę chociaż by nargorszą

      Andzia:*

      Usuń
    5. Chodzi o HEJTERÓW! czy wy wiecie o co chodzi?!
      Aliciaa.

      Usuń
    6. Ona nie zraniła, ani nie zawiodła WSZYSTKICH Anonimków! Jej do jasnej ciasnej chodziło o NIEKTÓRYCH HEJTERÓW!!!! Czytajcie ze zrozumieniem, bo przekręcacie jej słowa. Słowo NIEKTÓRZY różni się od słowa WSZYSCY!!!!!! Na moją Paulę też proszę nie naskakiwać! Jak to napisała Anonimowa "Znalazła się kolejna " oryginalna " ;/
      Brakuje jeszcze "ja jestem inna niż wszyscy"
      Wiesz co .. powiedziałabym Ci niemiłe słowa, bo najpierw najeżdżasz , zresztą słusznie moim zdaniem, na Alicie a potem się z tego wycofujesz, ale taka nie jestem." A żebyś wiedziała, że jest oryginalna! Wycofała swoje słowa, bo zmieniła zdanie! Ludzie często zmieniają zdanie! Alicia, Paula (moja), Paula (ta, która też prowadziła tego bloga) są świetne, a to, że podejmują takie, a nie inne decyzje to tylko i wyłącznie ich sprawa!

      Pozdrawiam
      Megi ;*

      PS. Możecie się ze mną nie zgodzić. Mi to zwisa! Ja obroniłam moje "bloggowe przyjaciółki" i uważam to za słuszne!!

      Usuń
  6. Dużo znajomych mówi mi, że szczerość jest moją zaletą. Ba mało teraz takich ludzi. Ale są takie sytuacje, że sie powstrzymuje. Ale w tej sprawie musiałam sie wypowiedzieć.

    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy