Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 6 maja 2012

Scenariusz 2+kłótnia Eugene i Alexa+fotki

Hej.! Bez rozpisywania najpierw ''kłótnia Eugene i Alexa...''


 Alex fakt, że boisz się gołębi nie jest moja wina. To twoje geny mają tu dużo do czynienia z .... Dużo Miłości!

 Dlatego nie jesteśmy przyjaciółmi. Każda scena z tobą jest jak agonia.

A teraz szok...!

 to wszystko. Nie mogę pracować z tobą już. Jestem złożenie formalnej skargi. Jesteś najwredniejszą osobą, jaką kiedykolwiek spotkałem.

I odpowiedź Eugene:

 nie jestem niegrzeczny .... Jestem po prostu mniej grzeczny .... Jesteś traszka! x Przy okazji zadzwoń do mnie, gdy wracasz z Finlandii na temat rezerwacji lotów. x


A na koniec okazuje się,że Alex robił sobie jaja...xd

Do wszystkich  i ja jesteśmy naprawdę bardzo dobrymi przyjaciółmi. Ja po prostu lubię zadzierać z was wszystkich, bo jestem straszna osoba.

Oj ten Alex.!:D 

I scenariusz 2


V:Kto tam jest.?!<wychodzi z gabinetu,idzie w strone Niny> Nina Martin.? A co ty tutaj robisz.?!
N:Ja...<wstaje> bo...oblałam się piciem i idę się przebrać do pokoju.
V:Idź...!
N:<idzie i patrzy na nich przez szparkę w drzwiach>
P.S:Myślisz,że nas słyszała.?
V:Raczej nie...
P.S:Tak czy inaczej nie będę już sobie zawracał tym głowy. Rezygnuję.Wybacz Victorze.
V:Co.? Ty głupcze...nie wiesz co tracisz... Wyjdź z tąd.! Poradzę sobie sam...
P.S:Ja..przepraszam. <wychodzi>
N:<idzie do swojego pokoju>

Salon

N:<wchodzi> Hej...
F:Coś się stało.?
N:W zasadzie to...tak.
F:Oj.Nie zawracaj sobie tym głowy. <całuje ją w policzek>
A:<podchodzi> Hej gołąbki.!
N:O,cześć Amber.!
A:Co masz taką wystraszoną minę.?
N:Mogłabyś zawołać Alfiego i Patricie.?
A:A Eddie.?
N:No nie wiem... narazie nie.
A:Ok,już idę.

A,P i Al:<podchodzą>

Al:Co jest.? Senkhara zmartwychwstała.?<śmieje się>
P:Alfie to nie jest śmieszne...
A:Co się stało.?
N:Bo ja... słyszałam rozmowę Victora i...
P:<przerywa jej> Nino,nie uważasz,że jak na dzisiaj mamy za dużo wrażeń.? Chodźmy sprzątać bo Victor się wścieknie..
F:Ona ma rację,chodźmy.
A,F,P,N i Al:<idą sprzątać po imprezie>

Noc
N:<przewraca się podczas snu i budzi się> Ah...<idzie na strych.Otworzyła skrytkę na kielich>Co się stanie kiedy on cię znajdzie.? Gdzie cię schować.?
<nagle ktoś szarpie za klamkę i wchodzi na strych>
N:AAAAA.!


Ok. Jutro nie wiem czy dodam ale się postaram. Mam już napisane do 4 scenariusza;)

Piszcie czy Wam się podobało i liczę na komentarze;)

I na koniec parę fotek:



                                        Burkley w filmie ''Rags''











I jeszcze zdobyłam adres zamieszkania Klarizy 

Williamson and Holmes,
51 St Martin’s Lane, 
London, WC2N 4EA,UK


Nie kopiować.! Jeśli zobaczę to na jakimś innym blogu zrobi się nie miło...


Komentujcie;) .!



Pozdrawiam Paulaa.

7 komentarzy:

  1. Notka świetna .;) zdobyłaś tylko adres Klarizy ? Trzeba było powiedzieć, ja mam adresy wszystkich, oprócz Bobby'ego xx.
    Szok! Jak Frankie kiedyś wyglądała ..!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka a co do scenariusza to brak słów !! Genialny !

    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super scenariusz i notka . Czekam na kolejne części scenariuszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały scenariusz ! ♥
    I super notka :)

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny scenariusz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Paula Pisz więcej scenariuszy ! czekamy na kolejny !

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy