Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 8 maja 2012

Notka:D

Hej.! Dziś nie dodam scenariusza bo jestem padnięta. Przepraszam...chociaż nie wiem czy komuś na nich wgl zależy...

Ok: Co z tą premierą.?! Niedawno była na 28 maja a teraz nick na fb napisał że będzie w lipcu.

Patrzcie:


Nickelodeon Polska
Halo, halo... jeszcze w temacie TDA 2. Po pierwsze teasery na antenie już są! ;) Po drugie - sezon 2 na antenie Nick HD w lipcu!


Czy to Na Nick HD w lipcu.? A w naszym Nickelodeonie będzie w maju.? Piszcie w komentarzach.



I Ostatnio leciał już zwiastun 2 sezonu. Narazie niestety nie ma go w necie ale jak będzie to napewno dam:)


Okey.  A teraz muszę Wam coś wstawić bo zwariuję:

Przedstawiam Wam Biebera w Slimie:D

 


I parę fotek:



Plik: Tumblr m3lu190kX01qeoxqbo1 500.jpg 
Plik: Tumblr lye6txiOhv1r5sm25o1 250.png
File:Tumblr m3o7jl8Wcg1rr0k1so2 250.jpg


Baardzo przepraszam że taka krótka notka ale nie mam na nic siły. Jutro może będzie dłuższa albo wogóle:) Ale pomimo krótkości tej notki to liczę na komentarze bo wiem że wam się poprostu nie chce komentować... ale ile to.? Napisać praktycznie dwa słowa. A tak cieszą.!

Komentujcie;)


Pozdrawiam Paulaa.

9 komentarzy:

  1. Super! Mimo, że krótkie i tak jest spoooko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko notka , a w sprawie scenariuszy to nam wszystkim na nich zależy ;) Czekam na następną notke <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka, chyba na Nick HD będzie w lipcu, ale na normalnym w maju ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Halo, halo... jeszcze w temacie TDA 2. Po pierwsze teasery na antenie już są! ;) Po drugie - sezon 2 na antenie Nick HD w lipcu!" - Nickelodeon napisał o NICKU HD, bo dużo osób się dopoytywało. Więc możemy się cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka.. Szkoda, że scenariusza nie było :(

    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka , nieważne ,że krótka ♥

    Mnie się wydaje ,że na Nicku będzie 28 maja, a na Nicku HD w lipcu .

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie waż mi sie mówić że nikomu nie zależy na twoich scenariuszach ! Są świetne i zapamiętaj to sobie ! Jeszcze raz dzięki za ankiety jak i różne dodatki na moim blogu są super a i dzięki za komentarze chociaż wiem że nawet jakby ci się nie podobały moje notki i tak byś napisała że są super ale za to też dziękuję ;) Jednym słowem dzięki za wszystko co dla mnie zrobiłaś albo zrobisz w przyszłości i przepraszam jeszcze raz chociaż mi wybaczyłaś przepraszam że cię zawiodłam w sprawie scenariuszy przepraszam was wszystkich za ich nagłą przerwę ale ci którzy piszą scenariusze chyba wiedzą jak to jest stracić wenę ale powoli mi ona wraca ;)

    Pozdrowionka Kasia:*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy