Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 28 maja 2012

Przykro mi...

Hej. Słuchajcie myślałam już o tym od dłuższego czasu i muszę niestety zawieść nie które osoby. Wczorajszy post Alici poprostu mnie wkurzył....zrobić aferę z czegoś,że ktoś napisał,że fajnie że wracam...no ja.

Alicia mówiła,że odejdzie a mi znajdzie kogoś do pomocy...otóż nie...bo ja od dzisiaj odchodzę. Żegnajcie,będę tęsknić.


Po 1) -Nie mam już mani HoA


Po 2)- Blog pada, zmniejszają się odwiedziny,wyświetlenia komentarze....


I po 3) -Na tym blogu są często kłótnie i pretensje o byle co...




Przykro mi i nigdy was nie zapomnę. 


Żegnajcie,kocham was.


A Alici i przyszłej redaktorce życzę sukcesów i wszystkiego dobrego.


Pozdrawiam Paulaa.

13 komentarzy:

  1. Nie! Nie! Nie! Nie odchodź!!! Proszę was, wasze notki są tak samo suuuper, proszę nie kłóćcie się i nie zwracajcie uwagi na niektóre "chwasty komentatorskie" i kłótnie. Nie róbcie nam tego ;( Najpierw Alicia chce odejść, a teraz ty? Nie pozwolę na to!! ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierdole .. blog się wali .. Paula .. nie rób nam tegoo .. Alcia .. to ze inni się cieszą z jej powrotu to co ? CHyba dobrze że ją lubią !

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula! Proszę Cię, nie odchodź!!!! Za dużo poświęciłaś czasu na tego bloga, żeby teraz go porzucić! Napiszę jeszcze dzisiaj do Ciebie na gg, żeby pogadać, ale nie tylko o blogu. Jesteś po prostu świetną osobą i warto utrzymać kontakt. Nigdy Cię nie zapomnimy i niezależnie jaką podejmiesz decyzję, to wiedz, że na mnie zawsze możesz liczyć! Obiecuję, że nawet jeśli odejdziesz (chociaż wolałabym, żebyś została), to jesteś C.U.D.O.W.N.A, tak samo jak Alicia.

    Megi ;*

    PS. Trochę poplątałam, ale zrozumiesz na pewno <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już ci to pisałam na gg ale napisze jeszcze raz:
    Ten blog bez ciebie nie będzie taki sam. Alicia pisze bardzo fajnie ale ty to wszystko dopełniasz. Czekałam na twój powrót długo. .. Ale jeżeli na serio chcesz odejść nie będę cię zatrzymywać. Mam jedynie nadzieję, że nie zerwiemy kontaktu.

    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. I dlatego ja sama prowadzę bloga :)
    I trochę się rozczarowałam ,że " minęła Ci mania na tda :(


    Szkoda , bo bez ciebie to nie bd to samo ;(
    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak Trixie jestem rozczarowana,że już nie masz mani ;( I to nie bd to samo bez cb ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulaa to twoja decyzja jestem zawiedziona ale też już nie mam mani Hoa ale pozostaje jeden problem a raczej pytanie. Mam nadzieję że nie zrywiemy kontaktów dzisiaj gdzieś tak koło 21 będę na gg :) popiszemy sobie dawno już tego nie robiłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda z was ma troche racji, ale Alicia miała prawo sie wkurzyć.. Pod twoimi notkami jest 8-9 komci a pod Alici??! 3,4!! Rozumiem ja doskonale. A wkońcu to ona założyła tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powinna się cieszyć że chociaż pod Paulą są komentarze moim zdaniem Paula robi ciutkę ciekawsze notki bo są dłuższe a i do Pauli będziesz prowadziła jakiegoś swojego bloga ?

      Ps: Anonimku to swiadczy o tym że Alcia nie jest tak dobra jak Paula w robieniu notek

      Andzia:*

      Usuń
    2. Nieprawda. Nie oceniaj Alici.Alicia jest świetna w notkach!

      Usuń
    3. Popieram anonimka powyżej (nie Andzię, tego drugiego anonimka ;D)

      Usuń
    4. Właśnie! Alicia jest świetna w robieniu notek! Jak dla mnie obie są równie wspaniałe!!

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy