Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 6 maja 2012

Dla K.+ :D

Heeej.! Specjalnie dla K. : D

Kyla wraca 20 maja z scenariuszami 3 sezon!!




BURKELY!
gifsy & fotsy :d






Nie kopiowałam i nie życzę sobie tego.!



don`t copy!


































 i fotki.. Duuuużo :D





























Inne :D

Paula,tłumaczysz, bo ja nie mam czasu. Chyba się doczytasz, a jak nie, to napisz na GG lub maila, a ja dam Ci orginał :D








Aliciaa.


PS: 10 komentarzy :)








5 komentarzy:

  1. Gify i zdjęcia świetne .. uwielbiam Burkely'a :) xx O wraca 20 maja .. w moje urodziny ! haha xx :) jaki zbieg okoliczności !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała notka ♥
    Też uwielbiam Burkeleya ;)

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kyla wracaj jak najszybciej! Notka oczywiście genialna ♥ ;* <3

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja już myślałam, że naprawdę się pokłócili, uff :)

    Zapraszam do mnie ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że 1/2 fotek, to samo Peddie...
    Ale notka fajna. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy