Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 27 maja 2012

coz..

Hei. Smutne "Hei". Dlaczego? Z jednej strony cieszę się, że Paula wróciła, ale czytając komentarze, załamałam się. Nie bd podawać kto je napisał, (jak chcesz, to wejdź w komentarze) tylko pokażę ich treść.


"Okey. Cieszycie się że wracam.? Czekam na odpowiedzi w komentarzu:*:*"


"O tak! Brakowało nam Ciebie ;*"


"Bardzo fajnie że wróciłaś ! Tęskniłam za Twoimi notkami ! [...]"


"Ja też tęskniłam ! ♥ [...]"


"cieszę się, że wróciłaś... nareszcie :D"


Czuję się trochę dziwnie. Jakbym nie pisała ciekawych notek. Czy tylko Paula pisze interesująco.? Ja się juz nie liczę?! Ostatnio już myślałam żeby odejść, ale teraz!? To jestem w 90 % pewna, że chcę odejść. A,le nie zostawię Cię Paula. Załatwię Ci kog\oś innego. Zobaczymy.. Poza tym staram się pracować idealnie nad notkami, aly był y  yyy..no świetne. A ja dostaję 2 komentarze... -.-


Aliciaa.


PS: Tracimy oglądalność. W kwietniu było prawie 6 tysięcy odwiedzin, a w maju niecałe 5 tysięcy.


PPS: Gazetki nie będzie.

6 komentarzy:

  1. Ej ! Nawet się nie waż odchodzić ! Twoje notki są wspaniałe, cudowne ! ♥

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź! Ja często pod moimi notkami mam zero albo 1 komentarz. Nigdy nie miałam więcej niż 7. Ale nawet te 2 pobudzają mnie do działania. Więc się nie załamuj i pisz dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicio, nie bądź na nas zła, nie chcieliśmy Ci zrobić przykrości, Twoje notki są równie genialne jak Pauli. Nigdy nie zapominaj, że gdyby nie Ty, blog by nie powstał.
    Kto założył bloga? - TY!
    Dzięki komu zaczęłam bloggować? - Dzięki TOBIE
    Do kogo wysłałam mój 1 scenariusz? - Do CIEBIE
    Pamiętaj, że jakąkolwiek podejmiesz decyzję, to ZAWSZE, ZAWSZE, ZAWSZE będziesz CZĘŚCIĄ TEGO BLOGA.

    Megi ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. nie odchodź. tw notki są ciekawe. nie obrazaj sie na nas. niektórym po prostu nie chce sie komentować tw notek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejejej, kochana, się porobiło... Ale nie martw się - dobrze wiesz, że nikomu nawet palcem nie chce się ruszyć, to co dopiero komentarz!
    Torii ♥

    Ps. Pamiętaj, że ja mam ponad 3 tysiaki odwiedzin W OGÓLE, a ty się martwisz 5-oma na miesiąc. Głowa do góry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem że zapewne usuniesz ten komentarz..... Niektórzy ludzie np ja uważają że jeśli się komentuje to coś jest źle.... ciesz się z odwiedzin..... niektórzy maja komentarze ale mało odwiedzin..... niektórzy porostu wiedzą... albo myślą że nie potrzebujesz komentowania.... ja nie lubię komentować..... wyluzuj się i pisz dalej super notki...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy