Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 10 maja 2012

''biorę urlop'' + script 3

hej.! No to tak: Biorę taki jakby ''urlop'' od bloga bo ten tydzień to będzie nawał nauki do tego treningi,mecze,komunie,rocznice, urodziny...i długo wymieniać... A do tego od 21-25 maja jadę na 5 dni na wycieczkę klasową. A 26 maja jadę do Grodkowa na turniej. Więc notka pojawi się odemnie dopiero 27 maja... chyba że będę miała małą okazję napisać...ale wtedy notka będzie naprawde króciutka:) Przepraszam.:*

Okey scenariusz:

Scenariusz 3:


N:AAA.!
A:Nie krzycz tak bo zbudzisz Victora.
N:<patrzy na nią przerażonym wzrokiem>
A:Co się stało.? Coś z moimi włosami.?!<łapie się za głowę>
N:Nie,są w porządku.Wystraszyłaś mnie.
A:Sorki...<cisza> A właśnie...czemu łazisz po nocach po strychu i gadasz do siebie.?!
N:Chciałam Wam powiedzieć o tym co się dowiedziałam ale nie chcieliście słuchać.
A:Oj. Czyli Sibuna reaktywacja.? <cieszy się>
N:Myślę,że tak.
A:Jej.!<skacze ze szczęścia>
N:Ok,chodźmy spać.<chowa kielich do skrytki i wychodzi ze strychu>
A:<wychodzi>


Rano,śniadanie. W salonie są N,A,F,Jo,J,M,Al,Mi i P


T:<wchodzi> Czy wy też słyszeliście w nocy te krzyki.?
A i N:<wymieniają się spojrzeniami> Nie...
E:<wchodzi> Cześć Nino...<uśmiecha się>
P:<patrzy na niego dziwnym spojrzeniem>
E: I Patricio...<całuje ją w policzek>
N:Cześć...
A: Trudy.? Mick wraca do Domu Anubisa.?
T:Tak. Prawda Mick.?
Mi:Jeszcze nic niewiadomo...<uśmiecha się>
T:Ok,zbierajcie się do szkoły..
W:<wychodzą>


Droga do szkoły


A:A więc Nino. Co chciałaś nam powiedzieć.?
N:Ah,no tak. A więc słyszałam rozmowę...
M:<podchodzi> Czyją.?
N:Em...Bena i Charliego...Benowi podoba się...
A:Kate.!
F:Olivia.!
Al: Wróżka Fifi.!
P:Amber.!
A:Ja.?!
Al:Ranisz...
M:No cóż Amber gratuluję...chyba..<odchodzi>
N:Uff.! Okey..później Wam powiem..chodźmy.
Al,A,F,N i P:<idą do szkoły>


Po lekcjah przy wypalonym drzewie.


N: A więc chcę Wam coś powiedzieć...
A:No to mów.!
N:Slyszałam rozmowę Victora i P.Sweeta.
P:Hah...gadali o tym jak Victor wypchał Corbiera.?<śmieje się>
N:Nie...to nie żarty.!
A:No to mów.!
N:Victor chce odtworzyć eliksir i będzie szukał kielicha.!
A,Al,F i P:<robią zdziwione miny>
A:Ale nie znajdzie go. Prawda.?
F:Miejmy nadzieje,że nie...
Al:A więc,co teraz robimy.?
P:Sibuna reaktywacja.?<robi znak sibuny>
W:Sibuna.!
F:I..musimy się dowiedzieć czegoś więcej...
N:Tak..mam plan...szalony..ale do zrealizowania. Dzisiaj Victor kiedy wyjdzie z domu to wejdziemy do gabinetu i wykradniemy księgę.
F:Ale kiedy księga zniknie,to dowie się,że to my ją mamy.
A:Można zaryzykować..i już wiem co zrobić...Alfie twoje zadanie to otworzenie drzwi od gabientu P.Sweeta.
N:Amber,co masz na myśli.?
A:Dowiesz się w swoim czasie.


Hol 8.00 p.m (20.00)


A,F,N i P:<stoją i rozmawiają>
P:Amber to bezsensu. Bedziemy czekać wie...
V:<wychodzi z piwnicy,a w rękach ma dużo książek, w tym księgę.>
P:cznie...
A:A może nie...<podbiega do Victora i wpada na niego>
V:<wypadają mu wszystkie książki> Panno Milington nie zna pani zasad.?! Nie biega się po holu...<schyla się po książki>
A:Ja tylko...ale ładna książka,pożyczę ją,dobrze.?<zabiera księgę Isis i wybiega z domu>
V:<biegnie za nią> O nie.!
P:Amber.! To zbyt szalone.! ...nawet na blondynkę.!
N,F i P:<wybiegają za nimi>


Szkoła


A:<wbiega>Alfie,drzwi otworzone.?! <mówi zdyszana>
Al:Tak,wchodź.
A:Pilnuj  żeby Victor tu nie wszedł...<wchodzi do gabinetu P.Sweeta>
Al:Victor.? A po co on by tu...<zauważa Victora,biegnącego w jego stronę> Ooo Victor.! Kupę lat.!<uśmiecha się sztucznie>
V:Gdzie jest Amber Milington.?!
Al:Ja...nie wiem.
V:A wogóle co ty tutaj robisz.?!
Al:Ja...zostałem dzisiaj w kozie...
<nagle z gabinetu P.Sweeta rozlega się hałas>
V:<pociąga za klamkę i wchodzi do gabientu.!> Amber Milington,czekam na wyjaśnienia.! 




Ok to na tyle;)




Być może jutro napiszę... jak znajdę czas... na moim ''urlopie'' 


I mam nadzieję,że Alicia też coś w końcu doda:)


Liczę na komentarze.!


10 komentarzy-kolejny scenariusz.!
PS: Są już nowe ankiety. Głosujcie:) A dla czytelników z innych krajów jest teraz tłumacz bloga:)


Komentujcie;)


Pozdrawiam Paulaa.

10 komentarzy:

  1. Super <33
    Aliciaa.
    Ps; Odpisz mi na GG ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka, szkoda, że nie możesz pisać, ale no cóż, są rzeczy ważne i ważniejsze, najpierw nauka, potem blog ;) Akurat napiszesz dzień przed premierą ;DD

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny scenariusz !!! ii :) Czekam na kolejny


    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka i genialny scenariusz ! ♥

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dodać, nic ująć. Osoby na górze wszystko już napisały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh. Zgadzam się z Love Fabian :)

    pozdros.

    OdpowiedzUsuń
  7. weriii$$kaaaa:***_^^20 maja 2012 18:43

    Momento. Mam pytania.

    co znaczy:
    btw. (????)
    bd (?)
    cb (?)
    sb (?)


    a tak wogule jestem nowom czytliniczka bloga.
    Mam na imie Weronika.

    weriii$$kaaaa:**_^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super scenariusz ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy