Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 3 maja 2012

scenariusz Kasi cz.17 + zdjęcia+gra

Hej.! Dzisiaj przywróciłam starego bloggera. Może to coś pomoże. Wczoraj było mało komentarzy.. Mam nadzieję,że to z powodu dziwnego układu. mijesce na komentarz było w połowie notki... Brak słów... no mam nadzieję że dzisiaj będzie trochę lepiej i będzie więcej komentarzy;* Ok przechodzę do notki:


Na początek trochę zdjęć:

Plik: Przechowywać calm.png
hahaha.!  - Zachowaj spokój i śnij o bobrze.

Zdjęcia z amerykańskiej gazety:
Plik: TheMaskBook.jpg
Plik: 51wCimb5nrL.jpg
Plik: 111111q.jpg

I reszta zdjęć:






Hoa w gazecie.


 Chciałabym polecić grę HoA :


Gra HoA- Song of Dreams.

Mam jeszcze filmik- Wiekszość z Was wie lub nie co to jest Minecraft.Znalazłam filmik HoA w wersji Minecrafta.


A i Alicia prosiła mnie o przetłumaczenie kartki:

'' Jeśli tylko Jara może być prawdziwa''
''Oni są poprostu idealni dla siebie''
''Oni dbają o siebie. I zawsze upewniają się że z innymi jest w porządku''
''Mara jest pierwszą osobą która otworzyła serce Jeromowi.Jerome jest tym jedynym.Mara powinna już dawno temu go pokochać.''
''Ale teraz są razem,i będą dzielić wiele wspaniałych wspomnień..''


Proszę;*



I scenariusz Kasi-to już niestety ostatni...;/




 Scenariusz 17
Wieczorem w pokoju Amber i Niny. Zebranie Sibuny
N: ( opowiada o tym co odkryła w piwnicy )
P: Niesamowite! 
A: Schodzimy dzisiaj tam?
N: Dzisiaj nie dam rady , za dużo wrażeń jak na jeden dzień.
P/A: Tak a szczególnie jeden pocałunek (patrzą na Fabiana)
F: Nino możemy pogadać? 
N: Nie mamy o czym Fabian
F: Ale…Nino
N: Nie!
F: Super! Nawet nie chcesz mnie wysłuchać!
N: To nie ja całowałam kogoś innego!
F: To Joy mnie pocałowała!
N: Pff…jasne. No ale idealny Fabian nie przyzna się do winy
F: A ty to co? Idealna ? Myślisz że jesteś najważniejsza bo jesteś durną wybraną, a tak naprawdę jesteś nikim! Twoja babcia cię tu wysłała bo miała cię dość!
N: Wyjdź!
F: Ja…Nino przepraszam…nie chciałem
N: Powiedziałam wyjdź!
F: Nino…
N: Zejdź mi z oczu Fabian
F: ( wychodzi )
N: ( zaczyna płakać )
A: Alfie
Af: Tak ?
A: Ty też już powinieneś wyjść 
Af: A tak jasne ( wychodzi )
P: Ja też już pójdę. Nie martw się Nino to palant (wychodzi)
Rano przy śniadaniu 
M: Gdzie Nina?
A: W pokoju. Całą noc płakała więc teraz śpi
M: Czemu płakała?
P: Bo Fabian całował Joy na jej oczach a później jej powiedział że Nina jest nikim
M: Co?
A: Tak to , a i tak przy okazji zapomniałam wczoraj czegoś zrobić ( daje Fabianowi z liścia i wychodzi )
P: No właśnie ( oblewa Fabiana sokiem wychodzi za Amber )
J: Nieźle! Jedna dziewczyna przez ciebie płacze a dwie są na ciebie wściekłe. 
F: Oh cicho bądź Jerome 
Popołudniu w pokoju Micka i Fabiana
F: Stary miałeś rację z tym żeby powiedzieć Joy że zależy mi tylko na Ninie 
Mi: Mówiłem ci, ale teraz już za późno Nina ci tak łatwo nie wybaczy że pocałowałeś Joy
F: To nie ja ją pocałowałem tylko ona mnie
Mi: No ok. wieże ci

Może będzie 18...to zależy od Kasi,,:)

Napracowałam się nad tą notką więc proszę o komentarze.! :)




Komentujcie.;)


Pozdrawiam Paulaa.

12 komentarzy:

  1. Super scenariusz. Super Notka a zreszta jak zawsze :** Oby był następny scenariusz, ciekawi mnie jak to się zakończy chodzi mi o Fabiana i Ninę. A co do gry to grałam w nią ale jak musiałąm zchodzić z kompa to myślałam że mi się zapisało a byłam tak daleko a patrze nie zapisało mi i wszystko straciłam. Czemu? A Jara wreszcie razem... Myślałam że nigdy nie będą razem a poza Mick to ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka! ;D
    I mam małe pytanie - czy akcja dla Nathalii jest jeszcze aktualna? Bo chciałabym wysłać kolejną pracę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna notka i wspaniały scenariusz.. Kasiu błagam cie napisz kolejny !! Błagam @!!!


    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super notka ;)
    genialny scenariusz ;))
    Kasia błagam cię napisz kolejny scenariusz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka. A i straciłam wenę może za niedługo mi wróci to wyślę scenariusz ALE CHYBA ZA MIESIĄC Przepraszam was że was zawiodłam z moimi scenariuszami i Paule też zobacze jeśli wena mi wróci napewno wyślę scenariusz do pauli a ona go tu wstawi i uwieżcie mi ja też chcę już pisać scenariusze mam pomysły co będzie działo się później ale najpierw muszę do tego dojść a czuje że za nie długo chwycę kartkę i długopis i moja ręka będzie sama pisała

    Ps: Zapraszam na mojego bloga http://potteromaniakaka.blogspot.com/

    Pozdrawiam Kasia : *

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne ; *

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Dodaj komentarz do nowej notki ♥ Błagam cię <3
    +do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam wejść na twojego bloga ale pisze ze go usunięto...:(

      Paulaa.

      Usuń
  8. Świetna notka i scenariusz :) Czekam na kolejną. O i Kasiu, mamy nadzieję, że szybko "chwycisz za kartkę i długopis" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka. Dość fajny ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy