Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 2 maja 2012

Duża dawka grafiki ; D

Heei.:**





Paulaa...... Wiesz co masz zrobić ; D

  1. Zachowaj spokój i bądź fanką Niny i Mr. Sweet`a. (??)
  2. Zachowaj spokój i kochaj Eddie`go. (z dedykiem dla Megi i Tori)
  3. Zachowaj spokój   i noś swój amulet.
  4. Zachowaj spokój  i powiedz "Sibuna".
  5. Zachowaj spokój, bo Fabian umie robić pompki.
  6. Zachowaj spokój i czekaj na sezon trzeci.!



















To mnie rozwala ;D






haha ;D









nie no... HAHAA!!

image
sweet :*






Zmianaa.! Jako starszy ♥♥.






A to jeszcze z KCA2012












tutaj Brad wspomina o filmie Rags. Burkely tam graa.!







Ok. Napracowałam się.żądam duuuuużooooo komentarzy ; D
bo wczoraj było 8.



Aliciaa.

14 komentarzy:

  1. Suuper! Ariana tuli Brada!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh :) Kocham te wszystkie gify .. dopiero teraz zauważyłam, że siostra Brad jest do niego podobna ! ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna notka ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj jej nie ma .. ale dopiero teraz gdy się przypatrzyłam dla Brad'a to zauważyłam, że jego siostra jest do niego podobna .. ;) I ma taki sam odcień oczy jak Brad.. czyli niebieskie, ale czasem zielone .

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka! Dziękuję za dedyk oczywiście ♥♥♥

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super.! Tak,wiem co robić.

      Ps. Pod tą notką jest moja,którą narazie niestety tylko 2 osoby skomentowaly...:(

      Paulaa.

      Usuń
    2. Może gorzej piszesz niż Aliciaa ? ;/

      Nikt

      Usuń
    3. Paula próbuję skomentować, ale napisy mi wchodzą na inki, nie wiem co się dzieje :(

      Usuń
  6. Genialna notka ! ♥

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Świetny blog, wręcz genialny. Często tu wpadam, bo mam cię w obserwowanych. Liczę, że i ty mnie dodasz. Prowadzę bloga z opowiadaniem http://najamajke.blogspot.com/ i z przemyśleniami, radami, felietonami i ogólnie wszystkim co się da http://dziwnainaczej.blogspot.com/. Mam nadzieje, że na nie zajrzysz, skomentujesz i zaobserwujesz! :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy