Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 23 października 2012

Bez tytułu ; D < 33

Siemkaa.!
Przeczuwam kocenie bo za niedługo impreza tj. w poniedziałek ; D + jutro poprawa kartkówki z angielskiego i chyba coś z polaka ;_;
Tyle o mnie ; D


Nie wiem czemu nie mogę wstawić fotek z Twittera -_- Może macie jakieś propozycje co do "naprawiania " tej " usterki "?

Nie mam za bardzo pomysłu na notkę ale coś wymodlić muszemm ; D

 *.* Cudnyy < 333 Chciałabym taki a WY ?


QUIZ : " Jesteś podobna do : MARY czy JOY a może AMBER ?
(MOJEGO POMYSŁU ! DON'T COPPY ! )

1.Kumpela ma urodziny a Ty :
a) Zabieram ją do kina , na basen albo w inne podobne miejsce.
b) Wyciągam ją na szalonee zakupy !
c) Kupuje jej fajny prezent.

2.Kupiłaś sobie zajefajną bluzę.Po kilku dniach widzisz że dziewczyna której nie lubisz ma taką samą :
a) Jesteś zła i czujesz że musisz się zemścić.
b) Podchodzisz do niej i robisz jej awanturę o to że kradnie twój styl.
c ) Jesteś zdenerwowana ale nie okazujesz tego.

3.Rodzice informują cię że zamiast iść do kumpelki musisz pilnować rodzeństwa.Co robisz :   
a) Informujesz koleżankę i proponujesz aby sama do ciebie przyszła.
b)Kłócisz sie z rodzicami ale w końcu dajesz spokój i siedzisz smutna w pokoju.
c) Dzwonisz do kumpelki ale wymyślasz pretekst że boli cie głowa aby nie było jej smutno.

4.Jesteś zakochana w jednym z chłopaków.Niestety nie ty jedna , co robisz :
a) Używam różnych trików aby go zdobyć.
b) Przejmuję inicjatywę i sama go zapraszam.
c) Chciałabym sie odezwać ale nie wiem jak więc liczę że ktoś mi pomoże. 

5.Nauczycielka dzieli Was na grupy.Od waszej pracy zależy ocena roczna.Niestety nikt w twojej grupie nie pracuje tylko się wygłupia co robisz :
a) Prubuję przyprowadzić ich do porządku a kiedy to nie skutkuje zgłaszasz Pani że nie pracują.
b) Robię pracę na odczepne a potem wygłupiam się z nimi.
c ) Robię wszystko sama. Ale pod praca podpisujesz sie sama.


NAJWIĘCEJ "A"
Jesteś podobna do JOY.
Tak jak ona potrafisz być słodka i sprytna.Czasem jednak jetseś za bardzo pewna siebie i możesz dzięki temu wpaść w niezłe kłopoty.Uważaj! Jednak potrafisz wykorzystać u siebie wszystkie pozytywne cechy i tego sie trzymaj ! 

NAJWIĘCEJ : "B" 
Jetses podobna do AMBER. 
Masz w sobie coś z temperamentu Amber.Nie tylko potrafisz doradzać w kwestiach mody ale umiesz też wykorzystać w sobie zdolność przyciągania facetów!Przyjaciele mogą ci ufać..Pamiętaj abyś nie była zdania że jesteś najważniejsza.


NAJWIĘCEJ " C "
Jesteś podobna do MARY.
Książki cie interesują.Określenie kujonica nie jest jednak twoim dwoim drugim ja.Jesteś wierną przyjaciółką ale pamiętaj że czasem trzeba nie oglądać sie za siebie i nie liczyć tylko na przyjaciół.Pamiętaj że musisz brać wszytsko bez spięć bo przecież życie jest jedno.Aczkolwiek twoje opanowianie jest wzorowe i wszystcy powinni brać z Ciebie przykład.


I co Wam wyszło ?






 Może jakiś nowy baner ? Było by fajnie. Ale niestety ja nie znam osoby zajmującej się tym więc jeśli chcecie się pobawić grafiką to ( oczywiście z rekompensatą ) to śmiało możecie przysyłać nowe wymyślne i fikuśne propozycje ; D Myślę że Zuzia się ze mną zgodzi ; D Może nawet sama się postara o takie cuś ; D

   - ale żeby nie było to wysyłacie na nikaadne@gmail.com 
   - następnym krokiem jest dodanie w notce i ankieta na temat " Czyj baner lepszy "
   - wybranie banera 
   - nagrodzenie zwycięzcy
   - dla wszystkich miałabym niespodziankę ; D  




PRZYPOMINAM !!! :

 Napadła mnie myśl.A gdyby tak stworzyć histrię bloga ?Chodzi mi o coś w stylu kto był redaktorem , kiedy była pierwsza notka itp.Ale do tego potrzebuję WAS !Do 1 listopada na e-mailu nikaadne@gmail.com możecie wysyłać róże zdania na temat bloga , ciekawostki na teat bloga.Jesteście zapewnie dłużej ode mnie więc pomóżcie mi ;) < 3 




 Mariola
Sibunaa < 333

 

  

7 komentarzy:

  1. Mi wyszło że jestem podobna do Joy :)
    Super notka. Chciałabym mieć taki wisiorek.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka ;) A co do banera, to moja przyjaciółka może Ci zrobić tu masz jej maila : olga.budyn@spoko.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem Joy. :d Świetnie piszesz. Wysłałam Ci już maila. ;]

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Mara!A wisiorek cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A jestem 3/5 Joy i 2/5 Amber. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wyszło ,że jestem podobna do Joy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy kolejna notka?
    Bardzo żadko piszecie!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy