Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 4 października 2012

House of Anubis

Hej. Wielkie przeprosiny składam w imieniu swoim i Marioli za brak notek, ale sami wiecie jak to jest w ciągu roku. :(

Dzisiaj chciałam zacząć coś, co nazwałam po prostu House of Anubis. Będzie to początek opowieści... Czytajcie.

Kiedy nasi uczniowie skończyli naukę i przestali mieszkać w internacie, jak można się domyślić usamodzielnili się. Pozakładali swoje rodziny, zaczęli zajmować się dziećmi ,pracą. Jednak zanim jeszcze wyszli z internatu obiecali sobie, że nigdy i nikomu nie powiedzą o swoich przygodach. Jednak i tak, kto by uwierzył w duchy, czy zjawy.
Kiedy dzieci były już dość duże przyszedł czas na wybór szkoły z internatem. Ponieważ dom Anubisa nadal funkcjonował Nina posłała tam swoje dwie córki o imionach Laura i Jo. Dziewczynki obiecały mamie zadzwonić, po pierwszym dniu szkoły.
Dziewczynki przyjechały akurat na kolację. Jednak nikt nie zauważył ich przybycia, a nie chciały się afiszować. Gdy weszły do salonu uwagę Jo przykuła jednak pewna dziewczyna. Była ładna, zgrabna, ale jakaś... bardzo podobna do kogoś. Wyglądała jak...
-Jesteś córką Joy!-wykrzyknęła Jo, gdy przyjrzała się lepiej dziewczynie.
W tym momencie wszyscy się odwrócili w ich stronę.
-Ojojoj, czyżbym znalazł się niebie?-powiedział jeden z chłopców pałaszując bez umiaru kanapki z salami.
-Jo, coś ty zrobiła!- skarciła ją Laura.
-No sorki. Nie chciałam, ale od razu wiedziałam, że mi kogoś przypomina.-odpowiedziała zmieszana siostra.
-Cześć. Jestem Sandra. Tak, moja mama ma na imię Joy, mieszkała tutaj kiedyś. A jak wy macie na imię?
-Ja jestem Jo, a to moja siostrzyczka Laura.
-Phh, siostrzyczka. Wzięła i wymyśliła! Od kiedy ty się tak do mnie zwracasz!?
-Hallo, my tu jesteśmy.- powiedział ten sam chłopak, który zjadał kanapki z salami.
-To może usiądziecie. Jemy kolację.-powiedział inny, miło wyglądający chłopiec.
-Dzięki, z chęcią się dosiądziemy.- dopowiedziała Jo.
-Jak macie na imię?-zapytała niezręcznie Laura.


 I na tym dziś zakończymy. Mam nadzieję, że wam się spodobają te opowieści. Zapraszam koniecznie na podstronę "Występują". Tam dowiecie się czegoś o naszych mieszkańcach. Na razie dodam tylko opis sióstr, ale dopełnię jeszcze w tym tygodniu, tak, żey byli wszyscy. ;)

Smerfetka290101

5 komentarzy:

  1. Super, super i jeszcze raz super.! Kiedy następny.?! :D

    Zapraszam do mnie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Kiedy następny? ;)
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam gdzieś identyczne opowiadania!!!!!Bez
    obrazy ale nie wolno kopiować pomysłów!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd to wiesz, że ona to kopiowała.? Miałam taką samą sytuacje (gra stardoll xd lool) pisałyśmy prezentacje o sobie. Okazało się,że bardzo i to bardzo podobnie to napisałysmy. Sorry jak Cię uraziłam..

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy