Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 6 października 2012

Po raz ostatni..... :'(

Hej. Tu Ala. 
Odchodzę z bloga, bo nie mam na niego czasu. Nie mam zamiaru się rozwijać, bo nie lubię pożegnań. 

Trudno mi odejść, bo założyłam tego bloga, pamiętam każdą chwilę tu. Ile przerw poświęciłam na pisanie jakiegoś opowiadania... Pamiętam pierwsze komentarze, pierwszych obserwatorów, kłótnie... pamiętam wszystko!! Komentarz od Wikaa999 - Spóźnione 100 lat, od Megi;* - ile razy zatrzymywałaś mnie na blogu i scenariusze, które do mnie pisałaś, Torii - zawsze się sobie wyżalałyśmy, to pierwsze osoby chyba, które komentowały :D Za każdy komentarz dziękuję, ale nadszedł już mój czas.... Pamiętam...

Nie mam już mani HOA, nie oglądałam żadnego odcinka od...miesiąca!

 Jesteście wspaniali kochani...! Komentujcie notki Marioli i Zuzy, bo one są wspaniałe! Naprawdę.! Co jakiś czas będę tu zaglądać, może czasami coś skomentuje, lub wyślę dziewczynom :**

Zauważyliście już, że nie pisałam tu baaaaaardzo długo, tak więc nie zauważycie zmian. :(

Kocham Was kochani, za każdy komentarz, wejście, poprawę humoru etc. 

Nawet nie wiecie jak trudno mi odejść. Ile trudu włożyłam w tego bloga.. Szkoda, że nie mogę tu pisać, ale po prostu czas już, aby wziąć się porządnie za naukę =]

Przepraszam....

Możecie napisać coś do mnie czasami, np. gdy skomentujecie że chcecie się ze mną skontaktować, to niech dziewczyny napiszą to w poście, a ja wejdę na maila ;) alice.s@spoko.pl


Mam nadzieję, że czasami coś napiszecie :***

Kochaaaaaaaaaaaaaaaam :**

Po raz ostatni-
Aliciaa.

29 komentarzy:

  1. Nie wiem co mam powiedziec...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już tęsknię!! To jest straszne !!! Pamiętam większość z tego bloga!!!! Ale to Twój wybór!1 Nie zapomnimy cie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Po prostu nie mam czasu i ja już tęsknie za Wami ! :*

      Usuń
  3. Nie rób nam tego proszę.!!! Będę bardzo tęsknić co ja pocznę plis nie odchodź.! ;_; już płaczę

    Tęsknie i płacze

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi... Ja też płaczę! :** Tęsknię! :**

      Usuń
    2. Ja też płacze i tęsknie :**

      Usuń
    3. ♥ Tęsknie płacze nie wiem co ja mam teraz robić teraz nawet nie pójdę spać bo będę myślała o tobie :** ♥

      Usuń
    4. Idę się położyć i pomyśleć

      Dobranoc :**** ♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  4. O mój Boże :((((((. Proszę, nie odchodź, proooszę ;(. Będę tęsknić :-(. Why? Why??! ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bd tęsknotać :**

      Usuń
    2. nie, ja bardziej ;******************

      Usuń
    3. Nieeee, ja jeszcze bardziej ;*************************************

      Usuń
    4. Ja bardziej :***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************......... <3

      Usuń
    5. A ja jeszcze, jeszcze, jeszcze, jeszcze baaaaardziej ;************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** <3333

      Usuń
    6. A ja najmocniej na świecie :*

      Usuń
    7. A ja najmocniej w calusienkim wszechświecie <3 <3< 3

      Usuń
    8. Nie prawda dziewczyny wszystkie będziemy tęsknić tak samo. ♥

      Usuń
  5. ;'(
    Będziemy tęsknić!
    Napisz czasem do mnie mailusia ok? ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odchodzisz... Chociaż jestem zdziwiona, że mnie pamiętasz :) Nie chcę cb zatrzymywać to twoja decyzja. Sama wiem jak to jest. hmmm... Ja nawet nie pamiętam kiedy obejrzałam jakiś odcinek HoA... Nigdy cb nie zapomnę :) Jak chcesz ze mną popisać to napisz na e-maila: wikaa999@interia.pl
    Jak pierwsza wejdę na e-maila to do cb napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że pamiętam :*
      Takie najmniejsze rzeczy zawsze się pamięta :)
      Oczywiście, że napiszę :-)

      Usuń
  7. Przykro mi Alicja, ale będziemy godnie pisać na tym blogu. Zajrzyj czasem. ;) Nigdy Cię nie zapomnimy, i pamiętaj, ze to zawsze będzie Twój blog. Coś co stworzyłaś.

    Trzymaj się,
    Zuzia (Smerfetka290101)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku to takie smutne ;C
    Tyle czasu poświęciłaś , ale nigdy cie nie zaponę ;C
    Odzywaj się do nas i mimo wszystko nie usuwaj siebie z grona AUTORÓW.
    Mam nadzieję że kiedyś nadejdzie dzień wielkiego powrotu Alicji.
    Kochamy Cię bardzo ;*
    Będziemy tęsknić Aluś.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy