Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 21 października 2012

Meggaśnie mega notka ; D

Siemkaa.!
Możże zaczniemy od mojej osoby czyli trochę prywatnego opowiadania :
Więc na sam początek chciałabym Was przeprosić za dłuuuugą nieobecność.Gimnazjum  robi swoje , czyli nauka a w tak na prawdę to : majca , nimecki , fizyka angielskii ; D Angielski mam z wychowawczynią więc chce mieć lepsze oceny zwłaszcza że jestem ta zaawansowana -_-
Jakoś  już to ogarniam powoli więc przechodze do notki :

Parę fotek z HoA :
 



Dobra , fotki fotkami to moze gify :



Zdjęcia były ? Były. Gify były? Były ? Bravo było ? NIEEE! Więc jedzmey z tym koksem :

HoA jest ostatnio bardzo rozchwytywanym tematem wśródk tabloidów.


  I znów prośba do Was , jeśli macie tą gazetę udostępnijcie bardziej czytelne fotki co to tego materiału.Z góry dziękuję a e-maila juz znacie : nikaadne@gmail.com . Pamiętajcie o podpisie od kogo uzyskałam materiał.


Dobra czyli może czas na coś nowego !? Takk..

Tera taka gra.Daję Wam zdjęcie jednej ze stylówek znalezionej w necie.Napiszcie w kom.kto mógłby założyć taką stylkówkę w HoA jak i w swoim realnym życiu.

Wysilcie się i myślcie ! < 3


Napadła mnie myśl.A gdyby tak stworzyć histrię bloga ?Chodzi mi o coś w stylu kto był redaktorem , kiedy była pierwsza notka itp.Ale do tego potrzebuję WAS !Do 1 listopada na e-mailu nikaadne@gmail.com możecie wysyłać róże zdania na temat bloga , ciekawostki na teat bloga.Jesteście zapewnie dłużej ode mnie więc pomóżcie mi ;) < 3 


Nie wiem czemu zdjecia z Twittera nie chcę się tu pokazać więc notka o tyle kródksza ;/ 


SCENARUSZ :

/ SEN NINY /

/ Nina siedzi w pustej ciemnej sali z książką w ręce , obok niej pojawia sie Shenkhera , Sara , duch w wesołej masce i dych w smutnej masce , Rufus i Victor Rodermman Senior/
/Nina siedzi  jak by ich  nie zauważyła /
Sara : Nino.. dziecko drogie.
Nina:  Saro ? Co ty tu robisz? Co oni tu robią ?
Sara : Oczy miej otwarte , by nie zagubić się w światłościach losu , niech nie przyćmi cię Anubisa Dom , niech cię Oko Horusa strzeże...
 Nina : Co chcesz przez to powiedzieć ? /Sara podchodzi do niej i chwyta ją za ręce , pozostali krążą wokół niej/
Sara: Ktoś widzi więcej niż może dostrzec , ostrzegam cię WYBRANA , bądż czujna , wróg jest zbyt blisko ! Za blisko ! ( Sara mówi to z przejęciem )
Nina:Nie mogę wyjechać...
Sara : Swój los i los świata umarłych i żywych , pozostaw w rękach odpowiedzianych i chroniących ...
/słychać budzik i Nina się budzi / 


HOL /
Joy: /do Fabiana / Bawcie sie dobrze.
Fabian: Na pewno / spogląda na schody /
Joy: Wiesz ja juz pójdę , jak by coś to wiesz...no ten... jak dojedziecie to zadzwońcie..../wychodzi po schodach i mija sie z Joy/
Joy:Powiedzenia.
Nina:Co?
Joy: Mówiłam że życzę wam dobrej zabawy.
Nina:Ahh dziękuję. / schodzi/ 
/ z salony wchodzi Sibuna /
Amber: Nino , pamiętaj , ubieraj się tak jak ci poleciłam.Alfie ! Czemu my nie możemy wyjechać jak oni !?
Alfie:No bo..No wiesz... Ktoś musi zająć sie..SIBUNĄ! 
Amber:Udało ci się , nie oznacza to jednak ze oczekuję wypadu do kina albo do miłej restauracji.
/śmieją sie/
Nina: Zajmijcie się wszystkim , nie wiem czy powinniśmy jechać...
Eddy;Nie ma szans! Jedzecie i zostawiacie wszytsko w moich odpowiedzialnych rękach.
Patricia: Dzięki czemu , kiedy coś nie pójdze po naszej mysli , wina będzie po jego stronie.
Eddy: Dzięki że mi ufasz.
Nina:Odpowiedzialne ręce../szepce/
/wchodzi Mara /
Mara : Już jedziecie ? Nie zostaniecie na nasz seans filmowy ?
Fabian;Przykro mi ale , taksówka już przyjechała.
Mara:Bawcie sie dobrze.Patricio pomożesz mi przygotować babeczki?
Alfie;Ja z chęcia pomogę.
Maddy: / ze schodów/ Ani mi się waż!
Alfie;Ja wychodzę ! / idzie do pokoju /
Wszyscy: / śmieją się / 
Nina&Fabian: /wychodzą/ 
Amber:Jak oni szybko dorastają.Pamiętam jak ich razem sfatałam.To były czasy , swatka Amber Millington ma wolne więc pomoże Wam z tymi babeczkami.
/rozchodzą się/
Joy: / z pięta / / po jej policzku spływa łza / 


Sorki że tak mało ,brak weny ....


 


PYTANIE DO WAS ;
DO KOGO JESTEŚCIE PODOBI Z HoA?

Mariolaa
Sibunaa < 3 


 



 




6 komentarzy:

  1. fajny post rozumiem to że notki nie są dodawane codziemmie ,wiem jak to jest też chodze do gimnazjum i notki dodaje tylko w wekeendy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie twoja notka tyle na nią czekałam.♥
    Scenariusz zajefajny.! Mi sięw ydaje że taką stylówkę w HoA by mogła założyć Amber a w realu Klariza. Mam nadzieje że wezmę udział w konkursie.!!!!

    Czekam na następną notkę :*♥

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem ten strój pasuje do Joy i do Klarizy. Super, że dodałaś notkę. ;) Świetna.

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka ;) Mi ta stylizacja pasuje najbardziej chyba do Joy <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy