Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 8 października 2012

House of Anubis

Dobry den!


Właśnie wróciłam z tańców... O jak mnie wszystko boli!!! Ale wracając...


Przykro mi oczywiście, że Alicja odeszła, ale chyba tak faktycznie będzie lepiej. Nie ma co na siłę. Jak zapał się kończy, to i blogować nie ma poco. A my z Mariolą będziemy godnie reprezentować tego bloga. ;)


Do Jo podszedł Ben.
-Masz chłopaka?
-Przepraszam, że co?!-zapytała Jo z pewnym oburzeniem.
-Czy... czy masz chłopaka?-zapytał już mniej pewnie Ben.
-Tak. A mam.
-To... fajnie.-i odszedł smutny.


Wieczorem kiedy wszyscy poszli do łazienki myć się siostry zaczęły niby niewinnie rozmawiać.
-I...Jak ci się tu podoba?-zapytała Laura.
-A nieźle.
-A kogo najbardziej polubiłaś?
-Chyba Julię.
-Ja też.
-Ej a co to się tam świeci?
-To jakiś... piecyk?

Dziewczynki podeszły do piecyka.
-On ma jakąś... wnękę.
-Ale na co?-zapytała Jo.
-Tego to nie wiem...



Następnego dnia na przerwie w szkole Jo podbiegła do Laury.
-Słuchaj tak sobie myślałam, że mama nigdy nie chciała rozmawiać na temat jej znajomych, tego co robili i wogle...
-Fakt. Coś mi tu śmierdzi.
-Po szkole TSS*?
-Oczywiście.



*TSS- Tajne Spotkanie Sióstr


I jak???

A teraz gra. Ja mówię słowo Vera a pierwsza komentująca osoba pisze jakieś słowo na ostatnią literę. Kolejna na ostatnią literę słowa podanego we wcześniejszym komentarzu i tak dalej. Tak zwany łańcuszek słówek. ;)


*Słowa MUSZĄ dotyczyć TDA.


Piszcie komentarze!!!


Smerfetka290101

8 komentarzy:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy