Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 22 października 2012

Małe zmiany ?

Witajciee !
Ja idę na randke z niemieckim -_- Ale jak kocha to poczekaa ; D Przechodzę do rzeczy :

- Zmiana 1 :
a) Może jakiś nowy baner ? Było by fajnie. Ale niestety ja nie znam osoby zajmującej się tym więc jeśli chcecie się pobawić grafiką to ( oczywiście z rekompensatą ) to śmiało możecie przysyłać nowe wymyślne i fikuśne propozycje ; D Myślę że Zuzia się ze mną zgodzi ; D Może nawet sama się postara o takie cuś ; D

   - ale żeby nie było to wysyłacie na nikaadne@gmail.com 
   - następnym krokiem jest dodanie w notce i ankieta na temat " Czyj baner lepszy "
   - wybranie banera 
   - nagrodzenie zwycięzcy
   - dla wszystkich miałabym niespodziankę ; D  


PRZYPOMINAM !!! :

 Napadła mnie myśl.A gdyby tak stworzyć histrię bloga ?Chodzi mi o coś w stylu kto był redaktorem , kiedy była pierwsza notka itp.Ale do tego potrzebuję WAS !Do 1 listopada na e-mailu nikaadne@gmail.com możecie wysyłać róże zdania na temat bloga , ciekawostki na teat bloga.Jesteście zapewnie dłużej ode mnie więc pomóżcie mi ;) < 3 


Tyle z ogłoszeń parafialnych ;> Tag że  tegooo...

Przeróbki 
 


Ana galaxy ; D Podoba się Wam ..? 

 Ana jest stanowczo za ładna ; D < 3 Ślicznaa *.*



Mariolaa
Sibunaa < 3 

 

 

 

6 komentarzy:

  1. Może zrobię nagłówek ale nie wiem czy mi się uda,:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowa przeróbka. ;) Ogłoszenia parafialne są exstra, i faktycznie fajnie byłoby zmienić nagłówek. Zobaczymy, może coś zrobię. ;)

    Superaśna notka,
    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi ci o nagłówek??? Już zabieram się do roboty...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko napisz mi proszę z jaką postacią(będzie też tam nazwa bloga i wasze nazwy)(proszę o odpowiedź)

      Usuń
    2. Postać byle z HoA do wyboru do koloru.
      Nazwa bloga oczywiście !
      Nazwy nasze nie musisz ale jak chcesz to oczywiście Smerfetka290101 i Mariolaa ; D

      Usuń
    3. Rozmtśliłam się.Przepraszam. Zapraszam cie do zabrania głosu w ankiecie na moim blogu - tda-ciekawostkii.blogspot.com na nagłówek.Roibone na paincie.

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy