Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 6 grudnia 2012

......

Niezły temat nie? Mam nastrój jakby to łagodnie określić... do czterech liter. Także nie liczcie na superową notkę, sorry.

Gdyby któraś z was miała czas... Nie mam z kim porozmawiać o swoich problemach. Potrzebuję czyjejś pomocy... I nie bądźcie źli że to piszę, bo ja po prostu... Nie mam z kim porozmawiać a bardzo tego potrzebuje.

Dziś dam wam listę dość spoko piosenek. Trochę sobie posłuchacie dla odprężenia.


1.
To musi być pierwsze.



2.

Zawsze śpiewamy to po wf-ie.



3.

Kocham tę piosenkę.

4.


Kto tego nie zna niech się wstydzi.


5.



Boskie.



I to wszystko na dziś. Jak ktoś do mnie napisze będę zadowolona. Komentujcie proszę.

Smerfetka290101

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. S-U-P-E-R ! Napewno napiszę ! A anonim niech się wali, każdy ma problemy ! I on na pewno też !!! Pozdrawiam , :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo biedna czasem tak jest...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chcesz, to ze mną możesz pogadać. Mój mail : megi.k@spoko.pl mam talent do rozwiązywania czyichś problemów xd Ale właśnych nie umiem :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy