Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 20 grudnia 2012

Opis pierwszego odcinka 3 sezonu + foty K.T i Patricii + KONKURS!


Heyooo ;* Znalazłam opis pierwszego odcinka 3 sezonu HOA!


W pierwszym odcinku Eddie rozpoznaje w K.T dziewczynę z jego snów. Została ona przysłana tu przez swojego dziadka z powodu wykonania ważnej misji. Tylko klucz może jej w tym pomóc. Eddiemu udaję się go zdobyć. Kiedy go dotyka ma przerażającą wizję! Nowa nauczycielka, pani Denby także chroni coś niezwykłego, ale co to może być? Fabian znajduję w rzeczach Eddie'go naszyjnik Niny. Eddie jest zmuszony wyznać mu prawdę, czemu Nina nie wraca do Domu Anubisa...

Hmm opis fajny ;) Ale i tak nie lubię K.T xd A skoro już o niej mowa to znalazłam jej zdjęcie promujące trzeci sezon w mundurku:


Ma fajne rajstopy ;) Mam jeszcze fotkę naszej Patricii:


Która ładniejsza? Dobra nie pytam, bo wszyscy byliby i tak za Patt ;) Ale ja się pytam po co te loczki?! :D Mam nadzieję, że osobowość taka sama... Ma taką dziwną pasiastą spódnicę (paski ledwo widać). Trochę za dużo bajerów przy mundurku, ale jest spoko. Ładnaa :)


Co do trzeciego sezonu to znalazłam jeszcze informację, że Osirian zostanie wybudzony i reaktywuje Sibune, i pytanie czy nowa nauczycielka pani Denby będzie trzymać z Eddie'm czy z Victor'em? Kojarzycie tą blondynkę z promo?  To właśnie ona. Nie wiem po co znowu mieszają nauczyciela, chyba już dosyć nowych postaci... A tak odbiegając od tematu to jutro mamy koniec świata? ;) U mnie większa połowa szkoły nie zamierza, jutro przyjść na lekcję. Bo nie chcą zginąć w szkole xd Czyli jutro tylko ja się pofatyguję i będę taki forever alone :D ! Oczywiście nie wierzę w te brednie (chyba, że mam wielkiego doła i wolałabym nie żyć), ale pożartować można zawsze. Podejrzewam, że ludzi i tak będzie mało. W końcu komu by się chciało iść jeden dzień przed świętami? Też bym chętnie została w domu, ale nie wolę uniknąć rodzinnych konfrontacji, zwłaszcza przed Wigilią. Jestem przepełniona świątecznym nastrojem, szczerze się na prawo i lewo (ludzie na mnie dziwnie patrzą...xd) oraz mam meega pozytywne podejście do wszystkiego! A wracając do END WORLD to nie może być! Jeszcze nie zdążyliśmy skrytykować K.T w 3 sezonie! Ale co jeśli BROŃ BOŻE nas zachwyci...? Ojej...Może nie warto pochopnie oceniać ludzi, ale uważam, że na główną bohaterkę powinni wziąć kogoś innego, choćby Patricię.

A teraz...

Mam dla was konkursa ;) Macie talent do pisania? Tworzycie opowieści o TDA? Zgłaszajcie się śmiało! Konkurs dotyczy oczywiście HOA. Więc tak: macie stworzyć opowiadanie o dalszych losach jakiejś z par np. Amfie, Marome... zależy w kim gustujecie. Może to być opowiadanie dramatyczne, śmieszne, kryminalne, co wam tylko przyjdzie do głowy. Macie opisać np. przyszłość Fabiny po skończeniu szkoły, niespodziewane spotkanie po 40 latach xd Nawet emeryci będą do przyjęcia ;) Mile widziane szczęśliwe zakończenia. Chyba, że nie będzie wam pasować, ale to zależy już od was. Jeśli chcecie wziąć udział w konkursie napiszcie mi to w komentarzu, a potem wyślijcie opowiadanie na email cayaboska@onet.eu  Dopiszcie też swój nick, żebym wiedziała kto jest kto. Opowiadania zamieszczę w przyszłej notce (niekoniecznie w następnej). Głosować na najlepszą pracę będą czytelnicy bloga. Rzecz jasna zwycięzca zostanie nagrodzony:

*3 wykonane nagłówki na bloga/stronę, dyplom (taki fajnyyxd), filmik (z dedykacją, obsługuję Sony Vegasa, więc będzie wykonany na profeskę ;) Oczywiście wszystkie nagrody mają związek z TDA.

Wierzcie mi, że nagrody będą o wiele bardziej atrakcyjne niż widać. Mam nadzieję, że będzie sporo chętnych. Zachęcam do udziału ;)

Wasza Arianna <3

 




6 komentarzy:

  1. kiedy dodasz opowiadanie na bloga ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem ;) Może nawet dzisiaj będzie czwarta część :)
      hoa-story.blogspot.com - powinna być wieczorkiem ;)

      Usuń
  2. Nie mam talentu do opowiadań,ale może... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROKU BLOGA.♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy