Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 5 grudnia 2012

Zdjęcia promocyjne z 3 sezonu + Het Huis Anubis


Heeej! No to dzisiaj świętujemy! xd Paczajcie:

Willow Picture - House of Anubis Alfie Picture - House of Anubis
Jerome Picture - House of Anubis
Mara Picture - House of Anubis
KT Picture - House of Anubis
Patricia Picture - House of Anubis
Fabian Picture - House of Anubis
Joy Picture - House of Anubis

I jak wam się podobają ;D ? Joy wyszła meega ślicznie ;* Mara i Willow też ładnie wyszły. Co do Patricii... nie, że mi się to nie podoba, ale te loczki i ozdóbki nie za bardzo odzwierciedlają osobowość naszej buntowniczki... 

Piszcie kto wzbudził w was największą sympatię ;)

I jeszcze jedna sprawa. Słyszeliście może o simowych serialach? To filmiki nakręcone w grze The sims. Niedawno natrafiłam (na yt) na zwiastun simowej wersji Tajemnic Domu Anubisa. Jesteście ciekawi? Obiecuję, że jeśli ukażą się odcinki dam wam znać. Szczerze mówiąc sama jestem strasznie ciekawa jak to wyjdzie ;)

No a teraz obiecany Het Huis Anubis ;)


Nienke (U nas Nina)


Patricia (U nas Patricia)


Fabian (U nas Fabian)


Amber (U nas Amber)


Mara (U nas Mara)


Jeroen (U nas Jerome)


Noa (zastąpiła Marę, gdyż aktorka odeszła z serialu)


Joyce (U nas Joy)


Mick *_* (U nas Mick)


Appie (U nas Alfie)

Czy tylko ja oniemiałam na widok holenderskiego Micka *_* ? 

Ci to się postarali... Ogólnie to postacie niezbyt mi się podobają. Patricia i Jeroen mnie przerażają O_O. Ale Noa i Joyce są ładne. Dowiedziałam się, że aktor, który gra Mick ma na imię Vincent. No to teraz szukamy jego numeru xd Ok nie zwracajmy już uwagi na jego śliczne oczy xd Wracamy do reszty. Dobra no to teraz... Ej nie no Vincent jest zajęty! Chodzi z tą aktorką co gra Joyce:


Nosz kurde no! :D Możecie jej nie poznać bo ma inny kolor włosów, ale to ona. Dobra teraz przechodzimy już do opisu:

Het Huis Anubis trochę różni się od DHA. Np. Joy nie porwano, tylko jej ojciec był świadkiem koronnym i musieli się ukrywać. Co do par... Podobał mi się wątek Mick'a i Joyce. Lubiłam też Jeroen'a i Noa. 

Nienke & Fabian (Nasza Fabina:)


Joyce & Mick (Nasze Moy)


Amber & Appie (Nasze Amfie)


Mara & Jeroen (Nasze Marome)


Noa & Jeroen (Coś w stylu Marome)

Patricia & Robbie (Peddie xd)


Podoba się? Mam nadzieję ;) Dokończę w innej notce, wybaczcie jeśli teraz nie bd pisać przez parę dni walczę z matmą xd Trzymajcie kciuki Sibuners <3




























5 komentarzy:

  1. fantastyczna notka. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie ogladasz te hhd i dha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na youtube :)
      Het Huis Anubis:
      http://www.youtube.com/user/TheBestOfAnubis/videos?view=0&flow=grid
      Pierwsza seria Dha też jest ;)

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy